Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Elcik olayı,
Fenerbahçe stadını geçip ışıklardan moda yoluna dönünce 50-100mt sonra sağdadır. Yerin adını hatırlamıyorum.
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Elcikler hemen yoğurtçu parkının karşısında korlas 'ın alt bayisi olan yeni bir mağazada var 25 euro fiyatı,biraz pahalı aslında ama değiyor,İzel abi gidip geldim bursaya maymun gibi oldum sabah 5 te çıkınca yola,konuşurus

Arkadaşlar 30 beygiri geçtimde şöyle 4-5 beygir nasıl arttırılır dylanın kuvveti,fikri olan varsa bir yazıversin lütfen
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Su alete performans eksozu taktıran yokmu yaw. Bi sesini dinleseydik. Gecen birisi 125 CBR a taktırmıştı önümde bağıra bağıra gidiyordu. Sessizce yanaşıp uzaklaştım. Bizimkilere yakışırmı bilemiyorum sessiz ve vahşi halini seviyorum aslında ama benimde biraz beygire ihtiyacım oluyor zaman zaman.. Bazen NOS u bile düşünmüyo diilim :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
HMM sagolun elcık olayını anlattıgınız ıcın:))
egsoz olayı! dylana yakısır
atom karınca ımajını guclendırır
bence
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlar elcikler gerçekten çok yakışmış..
bu arada honda bayiinde showroomda çalışmaya başladım:)
yarın bir gün eksoz işini araştırıp yazarım buraya..
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Murat hayırlı olsun yeni işin ,ancak artık tüm sorular sana yağacak,aman şu egzos işini bir araştır lütfen ,1 kaç beygire ihtiyaç var 16 bg yetmiyor dylancılara anlaşılan

yarın brembo disk olayına gireceğim (kırmızı boyama)


erhan
wes
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Erhan far için ampulü nereden ne diyerek aldınız? aldığınız yerde taktılar mı yoksa kendiniz mi taktınız? ve kaça almıştınız? :) sanırım yarın bende biraz motorla ilgilenecem.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
beyaz ışık ampulü adı :p
20 ytl ampul, 5 ytl led ordaki yer takım işini hallediyor.

arkadaşlar elcikler gerçekten çok yakışmış..
bu arada honda bayiinde showroomda çalışmaya başladım:)
yarın bir gün eksoz işini araştırıp yazarım buraya..

hayırlı olsun.. Performansla ilgili haberlerini bekleriz :)
 
Son düzenleme:

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Erhan far için ampulü nereden ne diyerek aldınız? aldığınız yerde taktılar mı yoksa kendiniz mi taktınız? ve kaça almıştınız? :) sanırım yarın bende biraz motorla ilgilenecem.

Abi,far ampulunu hemen yoğurtçu parkındaki mağazadan aldık,stadın yanından dereağzı köprüsünü çıkıp eski karakoldan tam sol yapınca yol düm düz gider moda istikametine yaklaşık 100 metre gidince sağda hemen ,bitişiğinde müzik sistemleri satan bir mağaza var,Ampul tek tip orda,8000k lık beyaz ışık H4 3 ayaklı,bizim arkadaşlar taktırmışlar geçenlerde dersen zaten hatırlarlar.elciklerde aynı yerde harris performance yazıo ,elciğin üstünde yanları kapalı ,carbon desen üzeri yazısı var.

erhan
wes

Erhan far için ampulü nereden ne diyerek aldınız? aldığınız yerde taktılar mı yoksa kendiniz mi taktınız? ve kaça almıştınız? :) sanırım yarın bende biraz motorla ilgilenecem.

Bu arada,ampululleri hemen orada takıyorlar, Gürkan veya Nezih adlı arkadaş,benden bahsedersen adımı hatırlamasalar bile dylancı dersen hemen anlarlar sıkça uğruyorum oraya

wes
erhan
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
sabah sabah masraf yaptırcaksınız bana.. :) neyse gidip bi bakayım o zaman... ledi hala anlamadım onu nereye taktırdınız? nasıl bişi oldu? sizde bi görseydim fena olmayacaktı.

----

Bugün Kadıköy'e gidip vişne sok.taki otoparçacılardan birinde beyaz ampul ve ledi taktırdım. Hepsi 10 ytl'e mal oldu. Gece olmayınca farkı da anlayamadım ama gece göreceğiz.

----

Kaç (k) kuvvetinde olduğunu bilemicem şimdi ama eski ampulu Osram marka ve 65watt'dı yenisi Hella marka 100w. Gece beyaz beyaz güzel dikkat çekiyor. Işığıda iyi oldu sanki. Geceleri dahit heryer aydınlık olunca.. gece gece ormana da kaçamayınca.. ışığı yeter diyorsunuz.

Bizlerden sonra taktırmak steyen arkadaşlar oto elektrik malzemeleri vs. satan bir yere girip "h4 beyaz ampul var mı?" diye sorsunlar. sonra alıp taktırsınlar :) Bu arada başıma geldiğinden bilginiz olsun farın arkasında soketi çıkardıktan sonra yuvarlak bir tırnak var onu tırnaktan kurtarıp cevirerek çıkarmak gerekiyor. Takılırken bilginiz olsun.
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
sabah sabah masraf yaptırcaksınız bana.. :) neyse gidip bi bakayım o zaman... ledi hala anlamadım onu nereye taktırdınız? nasıl bişi oldu? sizde bi görseydim fena olmayacaktı.

---------------

Abi ,güle güle kullan farkı göreceksin zira merak ettim kaç (k) kuvvetinde verio ışığı aldığın ampul bir bilgin varmı?
Led hemen ana ampulun altına gelio,alttan elini sokunca oraya ulaşıyorsun


wes
erhan
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
30
bunlarda bizim dylanlar siyah benimkisi diğeride honda da çalışan bi kardeşimin makina ama benim makina bir ayırıyo sarıyı sormayın :p





 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
abi ya güzelim dylana nasıl kıyıpta o hale getirmiş bi soruver arkadaşa..mahvetmiş motoru ya...
o jantlar filan ne olmuş öyle suluboya gibi..motoru biraz hor kullanmış herhalde hasarlı sanki..walla çok kötü olmuş bence yaw..siyah olanı modifiyesiz filan ama en azından çok asil duruyo..

arkadaşlar bugun işler çok yoğundu eksoza bakamadım ama pazartesi akşam söz buraya yazacağım..birde ben onu daha önce sormuştum bayiiye kendim alacaktım.en fazla 1 veya 2 hp oynar dediler..hatta 2 hp zor bile..ama ses süper oluyormuş:)
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
osman kardeş sen galiba arka tutacağı kırmızıya boyatmışın bence ii olmuş abi bide o dylan 150 stickerında bi değişiklikmi war normalde orda olmuyodu galiba yaa

bu arada motorunu allah nazardan saklasın çok temiz

abiler şu güzelim motorların jantlarına kırmızı şerit çekseniz ,sinyal kapaklarını siyaha boyasanız çok güzel olur kimse yapmamış bende bi dylan alayım yapacam inşallah
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
ya jantlara kırmızı şerit çekmiştim ben ama olmadı..neden dersen jantlar küçük olduğu için 3 gün sonra bütün şeritler yavaş yavaş attı..
keskin bir daire çizdiğimiz için attı benimkiler..diğer türlü olabilirdi bi şekilde ama bi daha da uğraşamadım açıkçası..bi ara lastikleri söküp direk boyatmayı düşünüyorum şerit şeklinde..dylanın siyah stoplu fotoları internette mevcut ve ben beğenmediğim için yapmadım..
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
30
osman kardeş sen galiba arka tutacağı kırmızıya boyatmışın bence ii olmuş abi bide o dylan 150 stickerında bi değişiklikmi war normalde orda olmuyodu galiba yaa

bu arada motorunu allah nazardan saklasın çok temiz

abiler şu güzelim motorların jantlarına kırmızı şerit çekseniz ,sinyal kapaklarını siyaha boyasanız çok güzel olur kimse yapmamış bende bi dylan alayım yapacam inşallah

he ya stickerın yerinin değğiştirdim bu arada satcam motoru talip varsa antalyadan elden vericem
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Resimler için teşekkürler oshman, değişik bişeyler görmüş olduk.
Seninki hoş duruyor da zevkler renkler olayında haklısın ama bana fazla caf caflı geldi. Power (ed?) by habib olayı kopmuş gitmiş :)
Ama düşününce bayağı uğraşmış arkadaşın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst