BAJAJ 200 NS KAZALI MI

Katılım
13 Tem 2016
Mesajlar
13
ARKADAŞLAR MERHABA BİR KONUDA ACİL YARDIMA İHTİYACIM VAR, BALIKESİRDE 2OO NS E BAKTIM MOTORDA SAĞ SİLİNDİR KAPAĞINDA KAYNAKLA YAPILMIŞ BİR DÜZELTME VE ÖN TAKIMDA DEĞİŞTİRME VAR, SATICI DÜŞTÜĞÜNDE OLMUŞ DİYOR, SİZCE MOTOR KAZALI MI? VE BEN BU MOTORA 2 BİN TL KAPORA BIRAKTIM, MOTOR 14. BİN VE 15BİN KM DE 2017 ACİL YARDIM EDİN:santa::santa::pale::pale::pale:
 
Katılım
23 Tem 2019
Mesajlar
736
Motosikleti
CB650R
Hasarlı yerlerin fotoğrafı varsa mı?
 
Katılım
13 Tem 2016
Mesajlar
13
YOK MALESEF ÇEKEMEDİM AMA SİLİNDİR KAPAĞININ O UZANTI HALİNDEKİ YERİ KAYNAK YAPILIP PRESLENMİŞ ÖN TARAFINDA ÇIKARIP TAKILMIŞ DEDİ BAKAN ADAM
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
2 bin tl kapora mi verilir kardeşim ne yaptin?

Mecbur alacaksin gibi,kaçari yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
14bin liraya 15 binde 2017 pulsar mı alıyorsun?
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
EVET KAÇ BİN OLMASI GEREKİYORR Kİ

Serkanin demek istedigi,

Zaten 0km sini pazarlikla 17 ye alirsin.

3 bin tl icin riske girmeye değmez

Hee o motorun ederi 11.500-12.000 oda max.

Diyeceksinki aga,malum sitede fiyatlar boyle.

O sitedeki fiyatlar zaten eşegin ...suyu kaçirdi.

Adam yazmiş ama satiş var mi yok mu buna bakarim.

2-3 aydir ilanda dönüp duruyor motorlar.

Notere kadar ne pazarliklar dönüyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2016
Mesajlar
13
ABİ O ZAMAN BEN YARIN VAZGEÇDİĞİMİ SÖYLEYEYİM BAKALIM NE OLACAK İNŞALLAH PARAMI GERİ ALABİLİRİM YA
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,100
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Acele etmeyin bu işlerde. 3-4 aydır motor kovalıyorum bende, nasip olurda denk gelirse alacağım. Acelem yok altımda motorum var. Böyle durumlarda heyecana gelmemek lazım. Bunu en iyi @ardinol biliyor :) .
 
Katılım
13 Tem 2016
Mesajlar
13
SORMA KARDEŞ AMA YÜKSELECEK FİYATLAR BEN SÖYLİYEYİM VE 2. EL DE BUNA NİSPETEN HEMEN FİYATLARI YUKARI ÇEKİYOR ÇAKAL ORDUSU ŞUAN Kİ GÖRÜNTÜ BİLE BU HALDE
 
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
1,583
o motorun ederi 9 10.

evet motor kazalı. full orjinal olsada koruma demiri vardır küçük.

ufak yatirmada dusmede bu olmaz.....
 
Katılım
13 Tem 2016
Mesajlar
13
BANA DA ÖYLE GELDİ YARIN GİDİP BAKALIM BİR VAZGEÇTİĞİMİ SÖYLEYECEĞİM BAKALIM NASIL ALACAĞIM PARAMI
 
Katılım
15 Eki 2019
Mesajlar
206
Motosikleti
Tracer 7
Dostum Bajaj piyasasını bilmiyorum fakat motosiklet durduğu yerde düşerek ön takım değişecek bir hasar çıkaracağını düşünmüyorum, büyük ihtimal kazalı. 2. olarak ise, verdiğin kapora çok çok fazla. Bu motosikletimi alırken sözleşmiştik kapora istenmedi fakat kışın bir otomobil aldım görmeye gittiğiim ilk gün 500 lira kapora verdik ve 50 bin liralık bir araçtı bu farkı sen düşün. Bu tarz durumlarda yanımızda bilirkişi bulundurmak şart diye düşünüyorum.
 
Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
492
Kardeş sen neler yapmışsın yaa?!! Hiç bakmadın mı malum siteye piyasa ne durumda ne kaç para diye? O motora 14000 Tl verilmez!! 14000 dediğin motor absli düşük km pulsardır. 2000 lira da çöpe gitmiş yani. Hayırlısı olsun.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
öncelikle caps lock u kapat.

sonra soguk bir su iç.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
bende kazasız boyasız 2017 abs'lisi var 26 bin km'de 13000'e bırakıyorum millet km'den dolayı ölücülük yapıyor almıyor. kazalı pulsarlara sırf düşük km diye bu parayı nasıl veriyosunuz anlamak güç. nedir bu km takıntısı anlayamadım.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst