150.000 TL Bütçeyle Kendi Motosiklet Garajını Oluştur

Katılım
23 Mar 2017
Mesajlar
186
2.el Ducati xDiavel s
xmax 250

Sonra motoru bırakırım. Diavel'den sonra GS fln kovalayacağımı zannetmiyorum.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,522
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Şu anki motorum benim beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor ama 150.000 TL akıtacak olsam şu aşağıdaki motordam bulup salonuma koymak isterdim.

 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hadi 150 bin liraya motosikletleri aldık, koyacak garajı, garajın olduğu bahçeli evi kaça alacağız ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hadi 150 bin liraya motosikletleri aldık, koyacak garajı, garajın olduğu bahçeli evi kaça alacağız ?

Yalova da 150.000 TL onu da alırsın diyeceğim ama artık orada da kalmamıştır, ucuz ev.

Marmara Depremi sonrası yaşarsak 10/1 fiyatına alınır yine iyi kötü bir şeyler.

En ucuzu şehrin biraz dışında ki bir bölgeye arı kovanları yerleştirmek. Kovan koyunca işgalci sayılmıyor ve çıkartılmıyorsun. Sonra ki süreçte etrafını kapama ufak bir kulübe derken, her üç beş yılda bir çıkan aftan yararlanma suretiyle evi de bedavaya getiririz.

Olmaz mı? Olabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cok arabanin ve motosikletin derdi de cok olur. Garaj bir yana, lastik, aku, ruhsat, sigortta, ariza vs. ivir zivir sacmasapan isler. Bir noktadan sonra eziyet.
 
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
675
Şu anki motorum benim beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor ama 150.000 TL akıtacak olsam şu aşağıdaki motordam bulup salonuma koymak isterdim.

[url]https://i.hizliresim.com/3g1lBO.jpg[/url]

Bence bu motorların hakkı salonda biblo olmak değil yollarda olmak, ki günümüzde bile eski bmw boxer motorları oldukça sağlam ve güvenilirdir ha tabii ki güzel günlerde ve abartmadan :D
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,522
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bence bu motorların hakkı salonda biblo olmak değil yollarda olmak, ki günümüzde bile eski bmw boxer motorları oldukça sağlam ve güvenilirdir ha tabii ki güzel günlerde ve abartmadan :D

Eski R serisinin videolarını çok izliyorum buaralar, hala takır takır çalışıyorlar. 2-3 ay önce moto yıkamacıda R1200C gördüm, bir motorun tipi bu kadar mı güzel olur?
 
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
675
Eski R serisinin videolarını çok izliyorum buaralar, hala takır takır çalışıyorlar. 2-3 ay önce moto yıkamacıda R1200C gördüm, bir motorun tipi bu kadar mı güzel olur?

Boxer cruiser ların devamı neden gelmedi ki , bmw keşke bırakmasaydı cruiser yapmayı, eski gs ler de çok güzeldir ya keşke imkan olsa da hepsinden birer tane bulunsa :D
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
CBR 1000 RR SP (2015-16)60.000 civarı
VFR 800 X Crosstourer (2017) 55.000 civarı
X-MAX 250 ABS (2019) 32 bin

Gel gelelim 150 bin TL param olsa bunu yapmam :) Bir tane MT 09 + D'elight alır geçerim, kalanı başka işlere.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
1 Hafta önce 160 verip aldım.. 1 tanesi ile uğraşamıyorken çoktanesi ile uğraşmak pek mümkün olmaz sanırım. Bu arada bu motosiklet 2. el.. Artık 150'ye 0 bişiler bulmak güç.

nbrHgs.jpg
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
O
1 Hafta önce 160 verip aldım.. 1 tanesi ile uğraşamıyorken çoktanesi ile uğraşmak pek mümkün olmaz sanırım. Bu arada bu motosiklet 2. el.. Artık 150'ye 0 bişiler bulmak güç.

Hayırlı olsun hocam.
Kazasız belasız güle güle kullan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
30000 tl ye bi tane nc 750 x
geri parayla apart daire alır 1000 tl kiraya verirdim
o kadar parayı motora bağlamam hem yıllık 10000 tl gelrim olurdu daha çok gezerdim
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
30000 tl ye bi tane nc 750 x
geri parayla apart daire alır 1000 tl kiraya verirdim
o kadar parayı motora bağlamam hem yıllık 10000 tl gelrim olurdu daha çok gezerdim

100 Bin'e nerede daire var, 1000 TL kira getirecek?
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
30000 tl ye bi tane nc 750 x
geri parayla apart daire alır 1000 tl kiraya verirdim
o kadar parayı motora bağlamam hem yıllık 10000 tl gelrim olurdu daha çok gezerdim

Sakaryanin hangi bölgesinden?

Üniversite?
Fabrikalar?

1+0 mı?
1+1 mi?

Tapu masrafi,bakimi,badanasi,iviri ziviri

12-13 bin yer.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Piyasa o kadar kötü hale geldi cidden 150 bine motor yok :) Ben 80 90 civarına zx10r bakıyordum şimdi 120 130 bin olmuşlar vazgeçtim. Bi taraflarında patlasin :)

Fazer 1000 aldım 45e keyfim gıcır

150yi direk gram altına yatırırdım umrumda olmazdi motor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst