Hadi 150 bin liraya motosikletleri aldık, koyacak garajı, garajın olduğu bahçeli evi kaça alacağız ?
Şu anki motorum benim beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor ama 150.000 TL akıtacak olsam şu aşağıdaki motordam bulup salonuma koymak isterdim.
[url]https://i.hizliresim.com/3g1lBO.jpg[/url]
Bence bu motorların hakkı salonda biblo olmak değil yollarda olmak, ki günümüzde bile eski bmw boxer motorları oldukça sağlam ve güvenilirdir ha tabii ki güzel günlerde ve abartmadan![]()
Eski R serisinin videolarını çok izliyorum buaralar, hala takır takır çalışıyorlar. 2-3 ay önce moto yıkamacıda R1200C gördüm, bir motorun tipi bu kadar mı güzel olur?
1 Hafta önce 160 verip aldım.. 1 tanesi ile uğraşamıyorken çoktanesi ile uğraşmak pek mümkün olmaz sanırım. Bu arada bu motosiklet 2. el.. Artık 150'ye 0 bişiler bulmak güç.
1 Hafta önce 160 verip aldım.. 1 tanesi ile uğraşamıyorken çoktanesi ile uğraşmak pek mümkün olmaz sanırım. Bu arada bu motosiklet 2. el.. Artık 150'ye 0 bişiler bulmak güç.
https://i.imgyukle.com/2020/03/04/nbrHgs.jpg
O
Hayırlı olsun hocam.
Kazasız belasız güle güle kullan.
Güzel günlerde kullan Levent.
Bir versys değil ama idare eder.![]()
30000 tl ye bi tane nc 750 x
geri parayla apart daire alır 1000 tl kiraya verirdim
o kadar parayı motora bağlamam hem yıllık 10000 tl gelrim olurdu daha çok gezerdim
100 Bin'e nerede daire var, 1000 TL kira getirecek?
30000 tl ye bi tane nc 750 x
geri parayla apart daire alır 1000 tl kiraya verirdim
o kadar parayı motora bağlamam hem yıllık 10000 tl gelrim olurdu daha çok gezerdim
Renk tercihine bayıldım. Kaplama ise kaplayan kişiyi de tebrik ederim. Çok yakışmış bu renk. Zevkli adamsın vesselam. Mutlu sağlıklı günlerde kullanman dileğiyle.