Merhabalar CBR 250 Ve Kasko Yardımınıza ihtiyacım var

Katılım
3 Şub 2020
Mesajlar
36
Merhabalar aranıza 2 ay önce katıldım ve yeni konu açıyorum.

2 aydır günlerdir araştırma yapıyorum ve cbr 250r alma arifesindeyim artık araştırmaktan çok bunaldım bilenler bilir. En büyük sorunum koyacak yerdi bugün onuda halletim evimin orda polis karakolu vardı 7/24 nöbetçi var kapısında tam onun önüne koyacağım fakat ben sağlık personeliyim kendi imkanlarımla kredi çekip 15-16 civarın bir motor alacağım en çok korkutan konu motorun çalınması emeklerimizin boşuna gitmesi. Motoru Üstüme almadan önce kasko fiyatı alamıyorum bu aklımı çok bulandırıyor.
Yaşım: 23. 4 yıldır B sınıfı Ehliyetim var Daha önce kasko yaptırmadım araba veya motora. şimdiye kadar herhangi bir kaza geçirmedim. İstanbulda yaşıyorum. A2 sınıfı ehliyetimi ve eğitimi 2 ay önce aldım. Bütün ekipmanlarımı aldım hiçbir eksiğim yok sadece motoru almak Kaldı Bu kriterlere göre Bana Kasko ücreti ne kadar Çıkar Bilen Büyüklerimden küçüklerimden yardımlarını bekliyorum. İyi günler

Not: Nur sigortayı aradığımda Fiyatın aşağı yukarı CBR 250r için 9000 tl civarı kasko çıkacağını söylediler.Bunun sebebinin cbr250r ların kazaya karışma oranlarının fazla olduğu risk oranının yüksek olduğundan dolayı böyle çıktığı söyledi başka bir yerde biryer 1200-3500 arası dedi. Eğer 9000 tl civarı kasko çıkarsa NİNJa 250r a yonelmeyi düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kişiden kişiye değişiyor işte bu fiyat işleri ama için rahat etsin diye söyleyeyim.

O 9.000 TL fiyat veren firma/kişi her ne haltsa. Şaka yapmış.

Bilmem ne kadarlık koca arabaya ben, Axa Maksimum olarak 15.629 TL ödüyorum. ( Ak Kasko Imm Plus çok daha ucuz )

Büyük ihtimalle çıksa, çıksa en fazla çıkacağı; 1.500 TL 3.000 TL arası olacaktır.

Daha net bilen arkadaşlar da yazar zaten.

9.000 TL = Ufo gören masum köylü.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ara 2019
Mesajlar
58
bende neo cafe cb250r var öncelikle araba ehliyeti önemli değil sorulan sorular motor ehliyetin 5 senelik mi kapalı garajın var mı?bu soruları soruyorlar ben de ikisi de yoktu güvenlikli sitede oturmama rağmen 3600 tl gibi bi fiyat verdiler
 
Katılım
3 Şub 2020
Mesajlar
36
bende neo cafe cb250r var öncelikle araba ehliyeti önemli değil sorulan sorular motor ehliyetin 5 senelik mi kapalı garajın var mı?bu soruları soruyorlar ben de ikisi de yoktu güvenlikli sitede oturmama rağmen 3600 tl gibi bi fiyat verdiler

sizin yaşınız nedir daha önce kaza veya kasko yaptırdınız mı

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:34 ----------

Kişiden kişiye değişiyor işte bu fiyat işleri ama için rahat etsin diye söyleyeyim.

O 9.000 TL fiyat veren firma/kişi her ne haltsa. Şaka yapmış.

Bilmem ne kadarlık koca arabaya ben, Axa Maksimum olarak 15.629 TL ödüyorum. ( Ak Kasko Imm Plus çok daha ucuz )

Büyük ihtimalle çıksa, çıksa en fazla çıkacağı; 1.500 TL 3.000 TL arası olacaktır.

Daha net bilen arkadaşlar da yazar zaten.

9.000 TL = Ufo gören masum köylü.

hocam gerçektende öyle yazık günah insanı soğutuyorlar neye istinaden öyle birşey dedi anlamış değilim
 
Katılım
29 Ara 2019
Mesajlar
58
23 yaşındayım daha önce kaza yapmadım,kasko da yaptırmadım 2 senedir de motor ehliyetim var ama onu pek önemsemiyorlar 5 senenin altında ise fiyat düşmesi vs olmuyor bu fiyat zaten çalınma riskine karşı çıkıyor diye düşünüyorum
 
Katılım
17 Haz 2019
Mesajlar
71
Ben de senin gibi 2buçuk ay önce aldım motosikletimi. Sigortamı 600liraya yaptırdım, gitmişken kaskoda sorayım dedim 2200₺ çıktı.

Onun da şartları vardı çalınmalara karşı

Kameralı otopark
Aracı gören kamera
Ve sadece belirttiğin adresteki otopark. Yani başka yerde çalınırsa karşılamıyor masrafını
 
Katılım
3 Şub 2020
Mesajlar
36
23 yaşındayım daha önce kaza yapmadım,kasko da yaptırmadım 2 senedir de motor ehliyetim var ama onu pek önemsemiyorlar 5 senenin altında ise fiyat düşmesi vs olmuyor bu fiyat zaten çalınma riskine karşı çıkıyor diye düşünüyorum

hocam zaten kaskonun amacı o tabi ki de kullanıcının bunu istemesi hakkı sizin kaskonuz hangi şirketti

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------

Ben de senin gibi 2buçuk ay önce aldım motosikletimi. Sigortamı 600liraya yaptırdım, gitmişken kaskoda sorayım dedim 2200₺ çıktı.

Onun da şartları vardı çalınmalara karşı

Kameralı otopark
Aracı gören kamera
Ve sadece belirttiğin adresteki otopark. Yani başka yerde çalınırsa karşılamıyor masrafını

bu şekilde bir kasko istemiyorum çünkü motoru ne zaman nerde bırakacağımız belli olmaz. Çok araştırdım bazı kasko şirketleri böyle şartlar koşmuyor ama işte fiyat ne istiyor onu bilmek lazım
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Ben de 2016 da inazuma'ma kasko yaptırmıştım. Gece 22-06 arası yani morotun en çok çalınacağı saatte olan çalınmayı kapsamıyordu. Bu saatlerin haricinde de sabit bir cisime (direk-ağaç gibi) bağlanmasını şart koşuyordu. 2 ay sonra kerizlendiğimi, aptal yerine konduğumu fark edip kaskoyu bozdum, 2 aylık düşüm yaptılar geri kalan paramı iade aldım.

Çoğu zaman yollarda bırakıp-terk edilip gidilmiş gibi motorlar görüyorum. Adam XMax'ı, MT-07 yi hiçbir güvenlik olmadan bırakıp gidiyor ya!!!

Ben 2 disk kilidi (alarmsız da olur) 1 adet de bağlama kilitle sabit bir yere bağlarsanız motorunuzun çalınacağını düşünmüyorum.

Bunları her an yanınızda taşıyın. Bu sebeple bir "zorunlu güvenlik ekipmanı" olan topcase takmanız yararınıza olacaktır.
 
Katılım
3 Şub 2020
Mesajlar
36
Hocam disk kilidi ve kesilmez zinciri kesinlikle kullanıcam fakat kredi çekeceğim için riske girmek istemiyorum o yüzden kasko istiyorum yoksa Allah korusun

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------

Arkadaşlar başka kasko yaptıran fiyat alan yok mu
 
Katılım
6 Kas 2018
Mesajlar
341
24 yaşındayım 6 yıldır ehliyetim var hiç kasko fln yaptırmamıştım daha öncesinde geçen sene kasko bedeli 22.500 tl olan motoruma 3100 tl istediler full kasko anahtar üstünde çalınsa bile full teminat. Bu sene olsa olsa 3500 olur. 9000tl fln iyi sallamışlar. Mrt kasko ya bi sorun isterseniz bana orası teklifi vermişti
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
24 yaşındayım 6 yıldır ehliyetim var hiç kasko fln yaptırmamıştım daha öncesinde geçen sene kasko bedeli 22.500 tl olan motoruma 3100 tl istediler full kasko anahtar üstünde çalınsa bile full teminat. Bu sene olsa olsa 3500 olur. 9000tl fln iyi sallamışlar. Mrt kasko ya bi sorun isterseniz bana orası teklifi vermişti

Yer İstanbul mu?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
24 yaşındayım 6 yıldır ehliyetim var hiç kasko fln yaptırmamıştım daha öncesinde geçen sene kasko bedeli 22.500 tl olan motoruma 3100 tl istediler full kasko anahtar üstünde çalınsa bile full teminat. Bu sene olsa olsa 3500 olur. 9000tl fln iyi sallamışlar. Mrt kasko ya bi sorun isterseniz bana orası teklifi vermişti

O anahtar üzerinde çalınmaya karşı %80 geri ödeme var. Bir daha oku istersen. %20 bir ceza handikabı mevcuttur. Yani ben olmayan kasko poliçesi daha görmedim. 2senedir kasko yapıyorum motosiklete ve birçok kasko poliçesi inceledim. Hali hazırda bende mrt’den yaptırdım ama anahtarla geri ödeme teminatı %80. Poliçendeki anahtarla çalınma klonunu okumanı tavsiye ederim.
 
Katılım
3 Şub 2020
Mesajlar
36
O anahtar üzerinde çalınmaya karşı %80 geri ödeme var. Bir daha oku istersen. %20 bir ceza handikabı mevcuttur. Yani ben olmayan kasko poliçesi daha görmedim. 2senedir kasko yapıyorum motosiklete ve birçok kasko poliçesi inceledim. Hali hazırda bende mrt’den yaptırdım ama anahtarla geri ödeme teminatı %80. Poliçendeki anahtarla çalınma klonunu okumanı tavsiye ederim.

siz ne kadar veriyorsunuz hocam kaskoya. Anlaşılan 9000 tl diyen sigorta baya uçmuş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ara 2019
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk motorum 2020 r 25 3500 tl kasko yaptırdım geçen hafta. bilginize. o da 12 ay taksitli.
 
Katılım
14 Kas 2018
Mesajlar
178
9bin abartmışlar ama yaşın ve tecrüben ile 3binin altına inmeyeceğini düşünüyorum 3-4 arası çıkartır bir çok firma.
Daha üstünü çıkartan zaten sana kasko satmak istemeyen firmalardır.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,006
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bilgi için 2016 model CB500F'e 2018 Mart'ta 2400TL, 2019 Mart'ta 2900TL ödedim (Mapfre - burada sigortalardan bahsederken acente adı yazıyorlar tilt oluyorum; parayı acente değil sigorta şirketi ödüyor Beyler, lütfen acenteyle birlikte sigorta şirketinizi de yazın...) Bakalım bu seneki kaç çıkacak? Tahminim maksimum 3100-3200TL civarı çıkacak - şimdiye kadar rayiç bedelin 10'da 1'ini aldılar hep. Gerçi bu sene ehliyetimin 5 yılı da doluyor (ay değil de yıl hesabıyla) belki oradan da ek bir indirim gelir...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
öncelikle şunu belirteyim
sigorta firmaları, motosikletlere kasko yaparken çok çekimser davrandığı için malesef ki fiyatları şişiriyorlar.
hatta motor nerede kalacak, alarm takacak mısın, garajın var mı diye soran kasko firmaları dahi var.
bende vakti zamanında bir cbr250 vardı. 2015 yılında almıştım 2013 modeldi. ozamanın parasıyla benden 6000 küsür tl para istemişlerdi.
şimdi biraz daha düşürmüşler fiyatı.
ama kasko malesef ki pahalı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst