150.000 TL Bütçeyle Kendi Motosiklet Garajını Oluştur

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba Dostlar,

Günümüzde bildiğiniz gibi yüksek hacimli motosikletlerin satış fiyatları 150.000 TL'lere ulaştı.

Sizin motosiklet satın almak için bu gün 150.000 TL bütçeniz olsa, 0 yeni bir model mi tercih ederdiniz yoksa kendi zevkinize göre bir kaç farklı model mi?

İlk olarak ben cevap vereyim.

Kendi zevkime göre bir kaç farklı model tercih ederdim.

Tercihlerim şu şekilde olurdu;

Ducati 749

Ktm Rc 1190

Honda Africa Twin 750

Gas Gas EC 250

Kawasaki VN 800

SYM Fiddle III

Bence güzel bir Garaj. :joker:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Yamaha MT-07 ABS (x2) (Biri gazlamaya, Biri çantaları takıp gezmeye)

Düşük hacimli ve eşsiz bir Cafe Racer

Düşük hacimli ve eşsiz bir Bobber

Mondial Z-One180 (olmasa da olurmuş)

Honda MSX125

Honda CRF250L

Honda VFR1200 X Crossrunner (2012-2014)

Suzuki VL 800 Intruder (2006-2007)
 
Katılım
9 Mar 2016
Mesajlar
343
ktm 690 smcr ikinci el 50.000

exc250 ikinci el 30.000

nmax ikinci el 10.000

zzr1400 ikinci el 60.000



500.000 olursa

streetfighter v4s 216.000tl

vespa GTS SUPERSPORT 300 58.000tl // italjet dragster 200 o da herhalde 50-60k arasında olur.

zzr1400 151.000tl

250 EXC TPI SIX DAYS 79.000tl

150.000 ile kalabalık garaj değil de sade ama iş gören garaj:

mt10sp + scooter
z1000 + scooter
tuono v4 + scooter
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
MT-09 SP sıfır (tork için).

CBF 150 2. el (gündelik işler için).

NC 750 X sıfır (toto rahatlığı ve uzun yol için). :)
 
Katılım
30 Kas 2012
Mesajlar
95
Bi uzun/kısa yol yapmak için xmax 400 gibi bişey alırdım, dağ bayır için 250'lik bir cross motor, kalanıyla da 600cc bi SS alırdım pistte gazlamak için.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
15 bin daha koyar,

33 bin tl den 5 adet mt25 alir atardim garaja,

Sezonda 40 bin tl den satar

35 bin kâr eder,motorun bir tanesi bedavaya gelirdi.

O degilde,geçen sene 2019 Mart ayinda 18.600 den 0km mt25 veriyordu bayiler.stok eritme olayindan.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2020
Mesajlar
430
15 bin daha koyar,

33 bin tl den 5 adet mt25 alir atardim garaja,

Sezonda 40 bin tl den satar

35 bin kâr eder,motorun bir tanesi bedavaya gelirdi.

Hahahaha :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

Ben bir tane Harley Davidson Forth Eight alıp (60.000TL) 20.000TL garaj kurup geri kalanı cebime atardım. Motor her bozulduğunda kendi garajımda yapardım. Oyalanırdım.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bir tane cg alır, kalanını altına yatırırdım. Ha birde bisiklet alırdım.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Hayalimiz bile fakir arkadaş.
150 bin tl ye sıfır litrelik bir makine bile alamıyoruz.
Sen şunu 1 milyon yap da anlaşalım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayalimiz bile fakir arkadaş.
150 bin tl ye sıfır litrelik bir makine bile alamıyoruz.
Sen şunu 1 milyon yap da anlaşalım :)

Emice çay para etmiyor ki o rakamlara hayal kuralım.

1.000.000 TL ben sadece ATV de yarışma programın da görüyorum. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Çay para ediyor mu etmiyor mu anlamam o işten :)
Biz de bir milyonu görmüyoruz , o yüzden hayal ediyoruz sadece :)

Boşver görenlerde kullanmasını bilmiyor zaten. Geçen sene tam 1.000.000₺ nakit parayı elinde tutan andavalın, altındaki arabayı elinde tutamadan, tüm mal varlığına ipotek koyulduğuna şahidim. Gerizekalılıktan ne parayı yiyebildi ne de yararlı birşeyler yapabildi.

Demem o ki; o parayı fiziki olarak tutanlar da hayallerinin peşinden pek gidemez :)
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
Iron 883

MT 09

250 CC bir cafe racer

X-Max 250

Mondial Vulture (ilk motorum sonucta kıyamadım)
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
2017 ya da bulabilirsem 2018 s1000rr baskada birsey almam, hayal degil mi sikmak serbest :cherry:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
bi tane Harley Davidson Fat BOB alırdım , 50 bin lirada borçlanırdım. Vazgeçtm almazdım da borçlanmazdım da hayal kurmak bile zul.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
RC var, vereyim, hayallerine bir adim yaklas :)

Renk tercihine bayıldım. Kaplama ise kaplayan kişiyi de tebrik ederim. Çok yakışmış bu renk. Zevkli adamsın vesselam. Mutlu sağlıklı günlerde kullanman dileğiyle.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst