Motobike İstanbul 2020 Ziyaretçi Rekoru Kırdı

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Messe Frankfurt Istanbul tarafından organize edilen ve Motul ana sponsorluğunda gerçekleşen motosiklet ve bisiklet sektörünün bölgedeki en kapsamlı etkinliği Motobike Istanbul’a 110.000’den fazla ziyaretçi akın etti.

Motobike Istanbul bu yıl yine sektörün önde gelen dernekleri Motosiklet Endüstrisi Derneği (MOTED) ve Motosiklet Sanayicileri Derneği (MOTODER)’nin desteği ve 12,384 m2 stant alanında 24 ülkeden 285 markanın katılımı ile gerçekleşti. Fuara damgasını vuran yeni model lansmanları büyük ilgi görürken satış rekorları kırıldı.

Tüm Türkiye’den ve yabancı ülkelerden katılan Motosiklet tutkunları; BMW, Brixton, Ducati, Honda, Harley Davidson, KTM, Kral, Kuba, CF Moto, Vespa, Volta, SYM, Bajaj, Peugeot, Polaris, Moto Gusto, Mondial, Husqvarna, Triumph, TVS, Yamaha gibi dünya devleri ve daha birçok prestijli markanın yeni modellerini yakından görüp bilgi alma ve kampanyalardan yararlanma fırsatı yakaladı.

Messe Frankfurt Istanbul Yönetici Ortağı Tayfun Yardım; “Motobike Istanbul’un 12.yılında , 24 ülkeden 285 markayı ağırladık. Her yıl toplam motosiklet satışlarının %40’ı fuarımız da yapılıyor derken yanılmadığımızı, hatta bu rakamların üstüne çıktığımızı memnuniyetle gördük. Bu yıl Motobike Istanbul’da bir ilke imza atacağımızı duyurmuştuk; ülkemizin ilk “Sıfır Karbon Fuarı” projesini gerçekleştirmek üzere yola çıktık, bu sektöre gönül veren tüm katılımcılarımız, sponsorlarımız ve ziyaretçilerimiz adına binlerce ağacı dikmek için bize rekor sayıda ziyaretçimiz destek verdi. Ege Orman Vakfı ile işbirliği içerisinde hayata geçirdiğimiz projemiz kapsamında fidan dikmeye devam edeceğiz.” dedi.

AE83zG.jpg


Evlenme teklifi bile yaşanan fuarda, etkinlik ve gösteri programları ziyaretçilerin beğenisini kazandı

Motobike Istanbul’da bu yıl birçok ilke imza atıldı. En ilginç etkinliklerinden biri, bu yıl ilk kez gerçekleşen Custom Motosiklet Güzellik Yarışması oldu. Yoğun ilgi gören yarışmaya www.thecustomfest.com üzerinden yapılan başvurular yarışma jürisi tarafından değerlendirildi ve belli kriterlere göre değerlendirilen custom motosikletler kendi klasmanlarında derecelendirilerek ödüllendirildi.

Motobike, ziyaretçileri ile kurduğu bağı ispatlarcasına bu yıl bir evlenme teklifine de ev sahipliği yaptı.

Motosiklet akrobasi gösterileri ile nefes kesen Birkan Polat, fuar boyunca gösteri alanında motosiklet tutkunlarına heyecan dolu anlar yaşattı. Garanti BBVA sponsorluğunda gerçekleşen “Motobike Academy” kapsamında, konusunda uzman kişilerin gerçekleştirdiği motosiklet sürüş eğitimleri, motosiklet ve müzik üzerine sohbetler, motovloggerlar ile söyleşiler fuar ziyaretçileri tarafından beğeni ile takip edildi.

Motobike Istanbul sponsorları ile çok daha güçlü çok daha kapsamlı

Motobike Istanbul 2020’nin ana sponsoru madeni yağ sektörünün dev markası MOTUL olurken, Garanti BBVA fuarın Platinum ve Academy Sponsoru, Aytemiz Akaryakıt Sponsoru, Quick Sigorta Sigorta Sponsoru, OMM Eğitim Sponsoru, Metro FM ise Radyo Sponsoru olarak dört gün boyunca motosiklet ve bisiklet tutkunlarının heyecanına ortak oldular.

bREX2D.jpg


13. Motobike Istanbul’un tarihleri belli oldu

2021 senesinde 13. kez düzenlenecek olan Motobike Istanbul 25 - 28 Şubat tarihleri arasında yine motosiklet ve bisiklet tutkunlarının buluşma noktası olacak. Fuara dair ayrıntılar Motobike Istanbul’un resmi web sitesinden, facebook ve instagram hesaplarından takip edilebilir.

Kaynak: Haber3
 

Ekli dosyalar

  • motobike-2020-istanbul.jpg
    motobike-2020-istanbul.jpg
    86.5 KB · Görüntüleme: 21,475
Moderatör tarafında düzenlendi:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
110.000 ziyaretçi.
20.000'i davetiyeydi, sponsordu, kombine biletti, katılımcıydı, beleşçiydi desek.
Haftaiçi farklı haftasonu farklı fiyat ortalamasını 30 TL'den alsak

90.000 x 30 = 2.7 milyon iyi para.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
%40 u motor görmeye gitmemiştir bence :queen:

yine de %60 icin mutlu oldum
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Cumartesi ve Pazar günü fuardaydım , geçmiş yıllarda ki kalabalık kesinlikle yoktu , bence ziyaretçi sayısı değil kesilen bilet sayısı artmıştır..girişde kontrol baya sıkıydı , zaten iki tane kulüp için yer ayrılmış biri TMP biri Kadın Motorcular , onlarada sınırlı sayıda bilet verilmişti..
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Yalan cumartesi pazar fuarda idim önceki seneler gibi kalabalık yoktu. Ne mankenlere baktım nede motorlara benimkisi kuru kalabalık.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
her sene son 60 senenin en soguk kışı olması gibi bir durum da olabilir :queen:
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
İyiki gitmemişim boşken kalabalık diyorsam şimdi iyice curcuna şeklinde geçti demek. :)
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Bence bir çok marka ve modeli bir daha canlı görme şansımız, her geçen gün azaldığı için, son bir kez göreyim ümidiyle oluşan bir kalabalıktır.
Böyle giderse bir kaç yıl sonra, Mondial, Kuba ve bir kaç küçük elektrikli scooter markası hariç büyük firmalar gelmeyecekler.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,001
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Vitpilen 701 e bakmaya gittim. Mecbur satağız bir böbreği.

Boyun fıtığını titreşimle düzelteceğim diyorsun yani? Ben olsam 701 Supermoto'ya bakardım, madem egzotik takılacağım... :)

Şaka bir yana Vitpilen 701 oturuş ergonomisi çok agresif (gidon çok aşağıda, pegler arkaya doğru ve yukarıda), ulaşım amaçlı değil tamamen zevke/eğlenceye yönelik tasarlanmış.

İki sene önce fuarda üzerine bindiğim anı hatırlamak bile boynumu, kollarımı ve belimi ağrıtmaya yetiyor :) :) :)
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
benim gördüğüm en boş fuardı.
hem şahıs olarak az kişi gelmişti,
hem stand açanlar bindirim yapıp üstüne indirim yapmışlardı.
ben durt markasından iki mont ve bir kask alabildim.
diğer markalar ateş pahasıydı.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
benim gördüğüm en boş fuardı.
hem şahıs olarak az kişi gelmişti,
hem stand açanlar bindirim yapıp üstüne indirim yapmışlardı.
ben durt markasından iki mont ve bir kask alabildim.
diğer markalar ateş pahasıydı.

anadolu ajansı fuardakı kısı sayısını da mı programla cogalttı acaba :queen:
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Boyun fıtığını titreşimle düzelteceğim diyorsun yani? Ben olsam 701 Supermoto'ya bakardım, madem egzotik takılacağım... :)

Şaka bir yana Vitpilen 701 oturuş ergonomisi çok agresif (gidon çok aşağıda, pegler arkaya doğru ve yukarıda), ulaşım amaçlı değil tamamen zevke/eğlenceye yönelik tasarlanmış.

İki sene önce fuarda üzerine bindiğim anı hatırlamak bile boynumu, kollarımı ve belimi ağrıtmaya yetiyor :) :) :)

Bence o kadar rahatsızlık verici bir oturuş pozisyonu yok. 157 kg 75 Beygir şaka gibi :)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,001
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bence o kadar rahatsızlık verici bir oturuş pozisyonu yok. 157 kg 75 Beygir şaka gibi :)

O zamanlar NC'ye biniyordum, belki şimdi otursam o kadar agresif gelmez. Hadi bel boyun geçtim de (bendeki 1.90 boyla) bacaklar yine de kurtarmaz gibi. Benim kalemim Supermoto olan vallahi.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Bu sene de iş güç derken gidemedik, kısmet seneye artık :)

110.000 ziyaretçi.
20.000'i davetiyeydi, sponsordu, kombine biletti, katılımcıydı, beleşçiydi desek.
Haftaiçi farklı haftasonu farklı fiyat ortalamasını 30 TL'den alsak

90.000 x 30 = 2.7 milyon iyi para.

Başkan senin hesabı görünce aklıma cem yılmazın şu videosu geldi :mrgreen:

https://youtu.be/h9aEc64m1Kc?t=40

Yanlış anlama bende aynı hesabı yapıyorum çoğu zaman, genetiğimizde var sanırım :p
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bu sene de iş güç derken gidemedik, kısmet seneye artık :)



Başkan senin hesabı görünce aklıma cem yılmazın şu videosu geldi :mrgreen:

https://youtu.be/h9aEc64m1Kc?t=40

Yanlış anlama bende aynı hesabı yapıyorum çoğu zaman, genetiğimizde var sanırım :p

Hocam o hesap fuara 40 TL para istenmesine tepki olarak yapıldı :)
Firmalar tanıtım/reklam ve satış yapmak için para verecek, esnaf fuarda ürün satışı yapmak için parasını verip stand kiralayacak, ben de o fuara girmek için 40 TL vereceğim.
Ne güzel dünya...
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Hocam o hesap fuara 40 TL para istenmesine tepki olarak yapıldı :)
Firmalar tanıtım/reklam ve satış yapmak için para verecek, esnaf fuarda ürün satışı yapmak için parasını verip stand kiralayacak, ben de o fuara girmek için 40 TL vereceğim.
Ne güzel dünya...

Hocam çok haklısın ama birde şu açıdan düşün; bazıları da o fuara girip yeni R 1250GS adventure ye 210bin tl şakkadanak verip satın alabiliyor :)

Şimdi 40tl giriş bize pahalı gibi gelirken bir kesim de Takır takır yeni GS satın alıyor.

Acaba "fuar girişi mi pahalı yoksa biz mi fakiriz?" sorusuna felsefi yaklaşımda bulunup sizi bu sorunsalı buzlu viski eşliğinde tartışmaya davet ediyorum :mrgreen:

Keşke fuar girişi 100tl olsa ama yeni africa twin adventure da fuara özel 50bin tl fiyata satılsa :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst