Yıllardır gitmiyorum, gideceğimi de sanmıyorum. Üstelik beleş girme hakkım da olmasına rağmen.
Çünkü:
1 - Şehre çok çok uzak ve aşırı trafik olan bir yoldan gidilen bir yerde.
2 - Neredeyse hiç bir ilgi çekici yanı yok, çünkü motosiklet mevzusunun da bünyemde ulaşım dışında bir çekiciliği kalmadı.
3 - Tamamen yaş ve kişisel düşüncelerimin de etkisi ile bu alete gereğinden çok ama çok fazla anlam yüklendiğini düşünür oldum. Benim için artık%90 ulaşım için gerekiyor, yağmur çamur, aşırı soğukta zaten binmiyorum.
4 - Motosiklet sektörü (ki öyle bir sektör varsa) tıpkı otomotiv sektörünün önemli bir kısmı gibi müşteri memnuniyeti, adam gibi satış sonrası hizmet v.s. gibi işlerden bi haber olmaya devam ettikçe fuarlar hikayedir bana göre.
ve en vurucu sebep:
5 - Memleketin ekonomisi bu haldeyken, asgari ücretli adamı düşünüp, altımda onun belki de ömrü boyunca alamayacağı motosikleti ben sırf keyfim trafikten kaçmasın diye alıp kullanabilme lüksüne sahibim diye utanayazdığımdan sebep (Ki ben de aslında normalde etmeyecek bir parayı üstelik kredi çekip vermişim hani o kadar da zengin değilim ama) aklıma bile gelmiyor fuar muar, umrumda da değil bu saatten sonra.
Aslında motosiklet de hani neredeyse umrumda olmayacak ama gerekli olduğu için hayatımda kalmaya devam ediyor, yoksa yaş 50'ye dayanmış, etrafıma bakıyorum, olana bitene, hayata, insanlara, gençlere... Aklıma kendi gençliğim ve ilk motosikletimdeki heyecan geliyor... Yok... artık kalmamış aga bende, bambaşka öncelikler, bambaşka kaygılarım var. ve bir demir yığınının bu kadar abartı şekilde hayatımı işgal etmesi gereksiz. Hani bakımsız dertsiz bir alet bulsam ömür boyu bozulmasa ve hep onu kullansam da son noktayı koysam... Forumlara bi daha yazmasam, hiç okumasam...
Sonra memleketime bahar gelse, çiçekler açsa, böcekler uçsa... Bulutların arasından güneş çıksa, çocuklar düşe kalka oynaya güle bir gün gelip büyüyüp yürüseler... Neden olmasın, siz de geçiniz, geçiniz geçinizzz, üstelik tam zamanında geldinizz... ... ... Hoşça kalın! :king: