[ANKET] Motosiklet fuarına gittiniz mi? Neden?

2020 Motosiklet fuarına gittiniz mi?


  • Kullanılan toplam oy
    113
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gitmedim. Şehir farklı, ihtiyaç yok. Sezona tek eksiğim body armour ve cordura kumaştan taktikal 40lt üzeri çanta. Onu da internetten temin ederim. İstanbul'da olsam dahi gitmezdim.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
AEA anma buluşması vardı, yakın bir arkadaşımın standı vardı, tanışmak istediğim birkaç kişinin standı ve konuşması vardı...

Ha bir de mağaza fiyatı +800 TL olan bir eldiven tufaya geldi 400' e aldım ki bu durumdan oldukça memnunum. O da cabası oldu :cherry:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Yıllardır gitmiyorum, gideceğimi de sanmıyorum. Üstelik beleş girme hakkım da olmasına rağmen.
Çünkü:
1 - Şehre çok çok uzak ve aşırı trafik olan bir yoldan gidilen bir yerde.
2 - Neredeyse hiç bir ilgi çekici yanı yok, çünkü motosiklet mevzusunun da bünyemde ulaşım dışında bir çekiciliği kalmadı.
3 - Tamamen yaş ve kişisel düşüncelerimin de etkisi ile bu alete gereğinden çok ama çok fazla anlam yüklendiğini düşünür oldum. Benim için artık%90 ulaşım için gerekiyor, yağmur çamur, aşırı soğukta zaten binmiyorum.
4 - Motosiklet sektörü (ki öyle bir sektör varsa) tıpkı otomotiv sektörünün önemli bir kısmı gibi müşteri memnuniyeti, adam gibi satış sonrası hizmet v.s. gibi işlerden bi haber olmaya devam ettikçe fuarlar hikayedir bana göre.
ve en vurucu sebep:
5 - Memleketin ekonomisi bu haldeyken, asgari ücretli adamı düşünüp, altımda onun belki de ömrü boyunca alamayacağı motosikleti ben sırf keyfim trafikten kaçmasın diye alıp kullanabilme lüksüne sahibim diye utanayazdığımdan sebep (Ki ben de aslında normalde etmeyecek bir parayı üstelik kredi çekip vermişim hani o kadar da zengin değilim ama) aklıma bile gelmiyor fuar muar, umrumda da değil bu saatten sonra.
Aslında motosiklet de hani neredeyse umrumda olmayacak ama gerekli olduğu için hayatımda kalmaya devam ediyor, yoksa yaş 50'ye dayanmış, etrafıma bakıyorum, olana bitene, hayata, insanlara, gençlere... Aklıma kendi gençliğim ve ilk motosikletimdeki heyecan geliyor... Yok... artık kalmamış aga bende, bambaşka öncelikler, bambaşka kaygılarım var. ve bir demir yığınının bu kadar abartı şekilde hayatımı işgal etmesi gereksiz. Hani bakımsız dertsiz bir alet bulsam ömür boyu bozulmasa ve hep onu kullansam da son noktayı koysam... Forumlara bi daha yazmasam, hiç okumasam...
Sonra memleketime bahar gelse, çiçekler açsa, böcekler uçsa... Bulutların arasından güneş çıksa, çocuklar düşe kalka oynaya güle bir gün gelip büyüyüp yürüseler... Neden olmasın, siz de geçiniz, geçiniz geçinizzz, üstelik tam zamanında geldinizz... ... ... Hoşça kalın! :king:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Üstad @Cloud

Olayin esas nedenine bakalim

Trafikten tut her safhada bir saygi eksikligi mevcut,

Daha iki gün evvel sokak ortasinda babasina ana avrat söven evlat gördüm,

Baba atadir baba candir baba evin diregidir,hasta,yatalak olsa bile varligi yeter..

Adam gariban belli,ayip oglum insanlarin icinde yapma diyor.

Neyse mevzuya gelelim,

Altindaki otomobil,motosiklet bir prestij sembolu halini aldi/aldirildi/inandirildi

Ve balık yemi yuttu,

Bu bağlamda,bir araci almakla yetmiyor,işletme giderleri,iviri ziviri..varda var.

Birde belli bir yaş olgunluguna gelindiginde kafa dengi bir yol arkadaşi yoksa bunlarda soğukluğa bir neden.

Para bir şekilde yerine konulur ama elindeki telefona odaklanip,yanindaki hatuna şekil yapma derdinde olan kural tanimaz bir şerefsiz evladi yuzunden,sakat kalma,ölüm,bakmakla yükümlü oldugun ailenin üzüntüsü vb. olunca veya bekar ol farketmiyor sonuçta bir hayat.

Sağlik zor yerine geliyor..

Hepinize kazasiz belasiz suruşler dilerim.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üstad @Cloud

Olayin esas nedenine bakalim

Trafikten tut her safhada bir saygi eksikligi mevcut,

Daha iki gün evvel sokak ortasinda babasina ana avrat söven evlat gördüm,

Baba atadir baba candir baba evin diregidir,hasta,yatalak olsa bile varligi yeter..

Adam gariban belli,ayip oglum insanlarin icinde yapma diyor.

Neyse mevzuya gelelim,

Altindaki otomobil,motosiklet bir prestij sembolu halini aldi/aldirildi/inandirildi

Ve balık yemi yuttu,

Bu bağlamda,bir araci almakla yetmiyor,işletme giderleri,iviri ziviri..varda var.

Birde belli bir yaş olgunluguna gelindiginde kafa dengi bir yol arkadaşi yoksa bunlarda soğukluğa bir neden.

Para bir şekilde yerine konulur ama elindeki telefona odaklanip,yanindaki hatuna şekil yapma derdinde olan kural tanimaz bir şerefsiz evladi yuzunden,sakat kalma,ölüm,bakmakla yükümlü oldugun ailenin üzüntüsü vb. olunca veya bekar ol farketmiyor sonuçta bir hayat.

Sağlik zor yerine geliyor..

Hepinize kazasiz belasiz suruşler dilerim.

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Asfaltta hayat bulan birşey gördünmü hiç abi? Bak toprak hayat veriyor 🙂
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Bu sene gitmeye niyetim yoktu , geçmiş yılların curcuna kalabalığı herkes gibi benide soğutmuştu , fuar yönetimi beni kazanmak için VİP bilet göndermiş sağolsunlar :p

Hayatımda VİP denilen yerden bir yere girmemişim bi halt sandım gittim :sunny:

4-5 senedir giderim aşırı kalabalık olmadığı için ilk defa bu kadar keyif aldım ve pazar günüde tekrar gittim , iyiki gitmişim BMW 1600 GTL nin üstündeki manken bunu alırsam benimle gelirmisin teklifime evet deyince bi heyecan yaptım, yarım saat ordan ayrılamadım , bütün arkadaşları aradım ulen biri bile borç vermedi :jocolor:
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
146
Gittim sırf adet yerini bulsun diye.Ekipman kısmında çok bir şey göremedim aman bunu kaçırmayayım diye. Sıfır motosiklet almak isteyen fuar fiyatı,lansman fiyatı adı altında motosiklet alabilirdi.Onun haricinde çok birşey yoktu.
 
Katılım
30 Ocak 2020
Mesajlar
7
Rs200 bakmak için gittim kendi klasmanında en ucuz motor tipini çok beğendim ama bir kaç bin tl eksiğim var alamadım. Az önce mesaj attılar perşembe günü zam gelecekmiş hayırlısı bakalım.
 
Katılım
10 Şub 2020
Mesajlar
430
Bu sene gitmeye niyetim yoktu , geçmiş yılların curcuna kalabalığı herkes gibi benide soğutmuştu , fuar yönetimi beni kazanmak için VİP bilet göndermiş sağolsunlar :p

Hayatımda VİP denilen yerden bir yere girmemişim bi halt sandım gittim :sunny:

4-5 senedir giderim aşırı kalabalık olmadığı için ilk defa bu kadar keyif aldım ve pazar günüde tekrar gittim , iyiki gitmişim BMW 1600 GTL nin üstündeki manken bunu alırsam benimle gelirmisin teklifime evet deyince bi heyecan yaptım, yarım saat ordan ayrılamadım , bütün arkadaşları aradım ulen biri bile borç vermedi :jocolor:

Hahahahaha, hocam ne güldüm,. güzel bir anı olarak kalır artık
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Ankete gore bir tek @fututurey yeni motosiklet almis. Iyi gunlerde kullansin.

Onun disinda alisveris yapan %10 bile yok. Ne durumdayiz biz boyle yaa :pale:
 
Katılım
15 Eki 2019
Mesajlar
206
Motosikleti
Tracer 7
Ekipmanların fiyatları internetteki en uygun görülen fiyatlarla tamamen aynıydı genellikle, Hasanpaşa’ da 10-20 liraya satılan bez parçası buffları bile 40-50 liradan satan standlar vardı. Personeller genellikle ilgisiz ve suratsızdı. Birkaç merak ettigim yeni enduro modeline bakma fırsatı buldum onun dışında hiç keyif aldım diyemem.
 
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
8
Valla ben biçok harleyin satıldığına şahit oldum. fiyatlar üzüyor tabi. :(
Alan arkadaşların tekerleri taş görmesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst