[ANKET] Motosiklet fuarına gittiniz mi? Neden?

2020 Motosiklet fuarına gittiniz mi?


  • Kullanılan toplam oy
    113
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
Sırf kızımla etkinlik olsun aynı zamanda takip ettiğim bir kaç kişi var onları görmek için gittim deneme tahtası ve Namık kutlu ile tanıştık görüştük sohbet ettik. Bunun dışında yalandan motorlara bakarken 2 motor çok ilgimi çekti rtr 200 ve hero xpulse bunlara oturuş pozisyonuna sağına soluna baktım alıcı gözüyle diğer motorlara hiç bakmadım desem yeridir
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Sevgili Tefoo; Yaradan sizlere sıhhat , afiyet ve sabırlar versin. Annenizin de mekanı cennet olur inş.
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
929
Motosikleti
Honda CB125F
Gittim ve pişman oldum. Aşırı kalabalıktı ve ekipman fiyatları hiç uygun değildi. Motosiklet fiyatlarından bahsetme gereği duymuyorum bile

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------

annem vefat ettiği için gidemedim.

Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Davetiye bulamamış olsam gitmezdim. Gittim her seneki gibi tüm markaların başı çok kalabalık olmayan modellerine ve özellikle merak ettiğim ya da sevdiğim bir kaç motosiklete bakıp toplam 30-40dk gibi bir sürede çıktım. Ekipman almak mantıklı değil, bir eksiğim de yok. Motosiklet almak zaten alt tabaka için mümkün değil.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ara 2019
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün akşam abimle motorlara atladık gittik saat 4 gibi fuar merkezindeydik. 100tl yapmışlar girişleri. biz de giremeden geri döndük 100 tl nedir yahu.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Hiç gitmedim, hiç de gitmeyi düşünmüyorum. Birşey alacak olsam fuardaki -aslında indirim olmayan- indirimden alacağıma internetten aynı fiyata/daha düşüğüne kampanya zamanları alıyorum.
Dün akşam abimle motorlara atladık gittik saat 4 gibi fuar merkezindeydik. 100tl yapmışlar girişleri. biz de giremeden geri döndük 100 tl nedir yahu.

ohaaaa... o nedir yaaa...
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,320
Bu fiyatlarla ne fuar'a giderim nede motoru yenilerim.Geçen sene 42,000 TL ye satılan Tracer 700 74.000 TL olmuş,yoruma gerek kalmamış.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
Anket baya eksik olmus, gitmeme için sadece 1 şık konulmuş, başka gitmemek için bir sürü neden var.
 
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
71
Elimde davetiye olmasına rağmen ne gitmek ne de o saçma fiyatları görmek istedim. İlk defa gidenler için konuşmuyorum ama yıllardır sırf motor üstünde fotoğraf çekinmek için gidenleri de anlamıyorum. Bıkmadın mı abi selesine oturup eline oyuncak verilmiş çocuk gibi motorun sağını solunu kurcalamaktan...
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Elimde davetiye olmasına rağmen ne gitmek ne de o saçma fiyatları görmek istedim. İlk defa gidenler için konuşmuyorum ama yıllardır sırf motor üstünde fotoğraf çekinmek için gidenleri de anlamıyorum. Bıkmadın mı abi selesine oturup eline oyuncak verilmiş çocuk gibi motorun sağını solunu kurcalamaktan...

Oda birşey mi,

Kazma çok memlekette..

2014 fuarinda orta sehpadaki motoru deviren gördüm,uzerine otururken.

Hanzo,hayatinda ilk defa motosiklet gormus gibi agzinin salyasini silmeden hurraa atladi motora.

Stand mankeni biraz daha yakin mesafede olsa onun uzerine devrilecekti.

Motor versys,neyseki ayna ve elcik koruma hasari ile kurtuldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Motor almak veya satmak gibi bir amacım yok. Olanla idare diyorum. Fuar olduğunu bile bu başlığı okuyunca öğrendim.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
550
Motosikleti
QJ SRT800s
2006 dan beri her fuara gittim. bazılarına 3 gün arka arkaya bile gittim. Ama bu sene artık son dedim. Artık eski eğlencesi, tadı kalmamış. Gitmeyecektim ama eşime yazlık mont bakıyorum belki bulurum diye gittim. Standart bindirim üzerinden indirim yaptık muhabbeti. Bayide geçen hafta pazarlık yapıp 750 ye indirdikleri fiyatı orda 800 den satan gördü bu gözler.
Giriş 40tl nedir arkadaş, ayıp. Hadi alacak bişey bulamadık bari dışardaki sözde gösteriyi izleyelim dedik ama nafile. Afedersiniz k.ç kadar yerde yapıyolar senelerdir, izleyecek yer ayarlayın bari. 3 tarafına geçiş yasak zaten kalan tek kenarında çoğu yeri reklam afişiyle dolu.

kısacası verdiğim giriş parasına acıdım. birdaha o fuara gideceğime güzel bi mekanda 1,5 iskender yerim daha mutlu olurum.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Tefoo öncelikle başınız sağolsun, Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun teyzemizin.

Fuara gitmedim, aslında gitmek istiyordum ama fuara sadece perşembe günü kalabalık değilken gidileceğini bildiğimden ve o gün de işimi ayarlayamadığım için gidemedim.
Diğer günler mahşeri ama boş kalabalıktan gezmek imkansız zaten.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Elimde davetiye olmasına rağmen ne gitmek ne de o saçma fiyatları görmek istedim. İlk defa gidenler için konuşmuyorum ama yıllardır sırf motor üstünde fotoğraf çekinmek için gidenleri de anlamıyorum. Bıkmadın mı abi selesine oturup eline oyuncak verilmiş çocuk gibi motorun sağını solunu kurcalamaktan...
Benimde en sinir olduğum konulardan. Bütün sonradan görme mi desem görmemiş mi desem hepsi fuardaydı.
Herkeste sinir bozucu bir şekilde motorun üstüne oturup arkadaşına fotoğraf çektirme hastalığı var. Bu sebepten dolayı çoğu motorun yanına yaklaşamadım bile.
Yamaha standında R1 ve R6 ların etrafını liseliler sarmıştı ve teker teker inip binip fotoğraf çekiyorlardı. motorlara yine yaklaşamadım. Gerçi zaten herhangi bir Yamaha bayisinde gidip görülecek motorlar vardı ama yeni kasa R1 ve R6 ya oturmak istiyordum. Eskiden fuarın kitlesi bile kaliteliydi şimdi çoluk çocuk dolu. Ailesi olmadan 18 yaş altının fuara alınmamasını dilerdim.
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
Vakit var nakit yok gitme isteğim hiç yok. Alacağımı aldım 2,3 tane yeni model motor göreceğim diye gitmek saçma geliyor. Kalabalık sevmiyorum. Gidersemde h. içi giderdim. Kampanya dedikleri üründe hemen hemen aynı fiyat. Hatta bazıları pahalı piyasaya göre. Çoğu kişi motor üzerinde veya manken ile yan yana fotoğraf çektirmek için gidiyor. En son gittiğimde gözlemleiğim o yöndeydi.
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
929
Motosikleti
Honda CB125F
Bence en güzel stand SYM'nindi. Çok yoğun değildi ve geniş alandaydılar. Yeni modelleri de güzel görünüyordu.
 
Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
492
Ben cmt günü gittim ilk kez gittim ve iyi ki gitmişim fiyatlara bakmadım çünkü ordan bir şey almak niyetiyle gitmedim. Çok kalabalıktı baya yoruldum ama gittiğime değdi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst