- Katılım
- 9 May 2018
- Mesajlar
- 70
Buradayım.
Bu olay üzerinden "kadınlar araba kullanmamalı" diyenlerin, ikiz kuleler ve sonrasında yaşanan terör olaylarından sonra "tüm müslümanlar teröristtir" diyen ilkellerden farkı yoktur.
Bu toptancı ve ilkel kafa yapısı ülke olarak en büyük sorunumuz. İnsana insan olarak bakmamızı engelleyip ayrıştırıyor çünkü. Trafik kazalarından çoook daha büyük zarar veriyor emin olun.
Tamamen katılıyorum. Cehalete prim vermeye gerek yok. Kaza yapan kadının yaptığını zaten kimse savunmuyor. Aslolan insanlıktır, insan haklarıdır.
Kadınlar ailemizin, toplumumuzun ve yüreğimizin birer parçasıdır. Birinin yaptığı hata diğerlerine maledilemez.