Motosiklette lastik sorunsalı ve Winter Grip 2 hk.

Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
44
Merhaba, scooterimda Anlaş MB457 lastik mevcut ancak çatlaklar oluşmaya başladı. Zaman zaman az da olsa arka lastiğin kaydığını hissediyorum. Anlaş'ın sitesinde Winter Grip 2'nin dört mevsim kullanılabileceği belirtiliyor. Akdeniz ikliminde bu lastiği yazın test edenler var mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2015
Mesajlar
84
ebatların 3.5-10 mu? Sana Metzeler Me 1 tavsiye ederim. Islak yol performasın da güzel olan bir lastik.
https://www.motolastik.com/metzeler-me-1-350-10-59j-pmu27204
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Eylül-Ekim gibi 180/55 ZR 17 Winter Grip Plus kullanmıştım. Yol tutuşunu çok beğendim, Demre - Finike arasını keyifle geçmiştim.
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,361
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Anlas winter grip 2'ler ve winter grip pluslar için her ne kadar 4 mevsim dese de wgplus kullanıcısı olarak benim görüşüm bu yumuşak hamurlu lastikler Ege'de hele hele Akdenizde (Antalya, Alanya, Mersin Adana vb.)yaz sıcağında sakız gibi olacaktır. Bu da aşırı ısınma sonucu yol tutuşta zaafiyet ve erken aşınma demektir.
 
Katılım
25 Ara 2019
Mesajlar
907
Ben istanbul şehir içinde kullanıyorum winter griplerim 1. yılını doldurmak üzere. Tavsiyem sıcak havada kullanılmaması, çıkarılıp kenara koyulması. Onun dışında orta sınıfın en iyilerinden diye düşünüyorum. Elime para geçerse değiştireceğim.
 
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
44
Ben istanbul şehir içinde kullanıyorum winter griplerim 1. yılını doldurmak üzere. Tavsiyem sıcak havada kullanılmaması, çıkarılıp kenara koyulması. Onun dışında orta sınıfın en iyilerinden diye düşünüyorum. Elime para geçerse değiştireceğim.

Anlas winter grip 2'ler ve winter grip pluslar için her ne kadar 4 mevsim dese de wgplus kullanıcısı olarak benim görüşüm bu yumuşak hamurlu lastikler Ege'de hele hele Akdenizde (Antalya, Alanya, Mersin Adana vb.)yaz sıcağında sakız gibi olacaktır. Bu da aşırı ısınma sonucu yol tutuşta zaafiyet ve erken aşınma demektir.

Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Winter Grip'in yanına yazılık uygun fiyatlı lastik öneriniz var mı? MB-457'den memnunum aslında ama biraz daha güven veren modellere yönelmek istiyorum. Ek olarak bütçem Anlaş'ın üstüne çıkmama müsaade etmiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst