Hırsızları Caydırmak İçin Hangi Zincir Kilidi Almalı? Auvray, Abus, Securage vb. ?

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Hocam ben 16mm g80'de karar kıldım. Fakat alacağım kayar milli kilidin, mil kısmının zincirin tek bir halkasına küçük gelme durumu var mı? Bu hususlar dahilinde, kayar milli kilidin milini kaç mm seçmemiz gerekir?


aynı sekilde 13 ya da 16 mm almayı planlıyorum bende, kilit olarak bir karar verdiniz mi?


Eski dandık zincir ile ön taraftan yeni zincir ile arkadan baglamayı ve disk kilidi takmayı planlıyorum.

Çinli motorda iken böyle dertlerim yoktu ah ah.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Evet arkadaşlar maddi durumları toparlayana kadar, kilitsiz kalmamak için Onguard 8016LX Beast kilidini aldım. :)

Kilit, güven hissi veriyor. 10 kg ağırlığı var. Demir makasıyla kesilemiyorsa şayet, gayet yeterli bir ürün olacağının kanaatindeyim. Bu fiyata alınabilecek en ağır ve sağlam kilit bu olabilir. 1 adet ışıklı ledli anahtar ve 4 adet de yedek anahtarı mevcut. Anahtarları kaybederseniz de tekrardan çıkarabilmek için bir adet de kodu mevcut. Zinciri ağırlığından dolayı taşıyamazsınız, sadece U kilidi disk kilidi olarak kullanıp yanınıza alabilirsiniz. Baklalar üzerindeki kaynak kısmı biraz kötü gibi geldi. Ürüne genel olarak 5 üzerinden 4.5 verebilirim :p

nIetCn.jpg


nIejls.jpg


nIe9AA.jpg


nIe0vI.jpg


nI3SSP.jpg


Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. :rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2018
Mesajlar
507
aynı sekilde 13 ya da 16 mm almayı planlıyorum bende, kilit olarak bir karar verdiniz mi?


Eski dandık zincir ile ön taraftan yeni zincir ile arkadan baglamayı ve disk kilidi takmayı planlıyorum.

Çinli motorda iken böyle dertlerim yoktu ah ah.

üstad bende sbne12 multilock ın kayar pimli kilidi var birebir anca sığıyor 16mm grade80 e ama önerir misin dersen önermemtakması tam bir dert.. aynı anda hem o ağır zincirin 2 halkasını birden ustuste denk getirmeniz gerekiyor hem de bir yandan kilidir takmaya uğraşıyorsunuz.. elimde olsaydı (securage guardıan set olarak satılıyor) ben magginin alarmlı asma kilidini alırdım.. baştan bileydim de 2 mt. yerine 2.5 metre yaptırırdım.. şimdi 2 mt. size uzun gibi geliyor olabilir ancak zincir kalın olduğundan dönmüyor her ağacın etrafından.. (2mt boyunda 16mm zincir ile 10 mm zincir aslında bir direği çevirirken çok farkediyor.)onu hesap etmenizi onerırım.. ben yerinizde olsam gider 250 cm g80 16mm zincir yaptırırdım sonra da magginin alarmlı asma kilidini alır kafam rahat bir şekilde bırakırdım istediğim yere motorumu
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
üstad bende sbne12 multilock ın kayar pimli kilidi var birebir anca sığıyor 16mm grade80 e ama önerir misin dersen önermemtakması tam bir dert.. aynı anda hem o ağır zincirin 2 halkasını birden ustuste denk getirmeniz gerekiyor hem de bir yandan kilidir takmaya uğraşıyorsunuz.. elimde olsaydı (securage guardıan set olarak satılıyor) ben magginin alarmlı asma kilidini alırdım.. baştan bileydim de 2 mt. yerine 2.5 metre yaptırırdım.. şimdi 2 mt. size uzun gibi geliyor olabilir ancak zincir kalın olduğundan dönmüyor her ağacın etrafından.. (2mt boyunda 16mm zincir ile 10 mm zincir aslında bir direği çevirirken çok farkediyor.)onu hesap etmenizi onerırım.. ben yerinizde olsam gider 250 cm g80 16mm zincir yaptırırdım sonra da magginin alarmlı asma kilidini alır kafam rahat bir şekilde bırakırdım istediğim yere motorumu


benım mevcutta kilidim var, kinguard :cherry:

İkinci kilit olarak alacağım motoru değiştireceğim için mecbur. Mondial i calmıyorlar bizim buralarda :queen:
maggi alarmlı kilit fiyatları yüksek hocam biraz.


Evet arkadaşlar maddi durumları toparlayana kadar, kilitsiz kalmamak için Onguard 8016LX Beast kilidini aldım. :)

Kilit, güven hissi veriyor. 10 kg ağırlığı var. Demir makasıyla kesilemiyorsa şayet, gayet yeterli bir ürün olacağının kanaatindeyim. Bu fiyata alınabilecek en ağır ve sağlam kilit bu olabilir. 1 adet ışıklı ledli anahtar ve 4 adet de yedek anahtarı mevcut. Anahtarları kaybederseniz de tekrardan çıkarabilmek için bir adet de kodu mevcut. Zinciri ağırlığından dolayı taşıyamazsınız, sadece U kilidi disk kilidi olarak kullanıp yanınıza alabilirsiniz. Baklalar üzerindeki kaynak kısmı biraz kötü gibi geldi. Ürüne genel olarak 5 üzerinden 4.5 verebilirim :p

https://i.imgyukle.com/2020/02/12/nIetCn.jpg

https://i.imgyukle.com/2020/02/12/nIejls.jpg

https://i.imgyukle.com/2020/02/12/nIe9AA.jpg

https://i.imgyukle.com/2020/02/12/nIe0vI.jpg

https://i.imgyukle.com/2020/02/12/nI3SSP.jpg

Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. :rendeer:


aynısından beende almayı planlıyorum, çift kilit olunca biraz daha caydırıcı olur diye düşündüm.



Bu arada forumda deneyimli hiç arkadaş yok mu merak ettim.

Yani "X model kilidim var idi adamlar kesememişler o nedenle motoru calamamıslar" diyecek.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ben de ABUS kullanıyorum. Hatta markası rahatça görünsün diye dikkat ederek bağlıyorum. Uğraşacakları varsa da Abus olduğunu görünce vazgeçip giderler diye düşünüyorum. :)
 
Katılım
6 Ağu 2023
Mesajlar
96
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forum içinde aratınca bu konuyu buldum. Bulunduğum ilçede güvenlik sorunu yok. Motorum zaten site içinde bina altında duruyor. Fakat yarın bir gün uzun yola seyahatlere çıktığımda motorumu bir yere park ettiğimde çalınmaması için u disk kilidi almayı düşünüyorum. Bu kilitlerin koruyuculuğu nasıldır. Önerir misiniz. Zincir vs. sürekli yanımda taşıyamayacağım için bu şekilde küçük ama etkili bişey almayı düşünüyorum.

https://www.hepsiburada.com/auvray-xtrem-disk-kilidi-hatirlatma-kablolu-pm-HBC000043714U
 
Katılım
23 Tem 2023
Mesajlar
76
Aksesuarcılarda satılan tüm zincirler neredeyse kesilir. Yapı marketimiz var ve inşaatçıyım yıllardır hayatım buralarda geçti. 15MM ve üzeri herhangi bir zinciri kollu demir kesme makası kesemez. Kayar milli kilidi de kesecek alanı olduğu için kesemez. Aksesuarcılarda çılgınlar gibi para vermenize gerek yok. 16mm ve üzeri galveniz zincir kayar milli kilit hepsinden daha iyi iş görür. Engeller mi hırsızı geciktirir. Arkadaşlar sprey vs yazmış, adam şarjlı taşlama makinasıyla gelip 1dk da keser alır gider makinayı. Sadece ses çıkarmış olur biraz uğraştırır o sıra farkedilirse hırsız o işe yarar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:52 ----------

Securage Guardian'ın kesilmediğine dair videolar var bu işe yarayabilir link
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Aksesuarcılarda satılan tüm zincirler neredeyse kesilir. Yapı marketimiz var ve inşaatçıyım yıllardır hayatım buralarda geçti. 15MM ve üzeri herhangi bir zinciri kollu demir kesme makası kesemez. Kayar milli kilidi de kesecek alanı olduğu için kesemez. Aksesuarcılarda çılgınlar gibi para vermenize gerek yok. 16mm ve üzeri galveniz zincir kayar milli kilit hepsinden daha iyi iş görür. Engeller mi hırsızı geciktirir. Arkadaşlar sprey vs yazmış, adam şarjlı taşlama makinasıyla gelip 1dk da keser alır gider makinayı. Sadece ses çıkarmış olur biraz uğraştırır o sıra farkedilirse hırsız o işe yarar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:52 ----------

Securage Guardian'ın kesilmediğine dair videolar var bu işe yarayabilir link

Ben 14mm almıştım karaköyden. Bir önde bir arkada var. Havadan bağlı. Arkadaki onguard boxer u kilit ile bağlı. Öndeki yale 80mm kayar. Şarjlı taşlama ile 4 5 dk dan aşağı kesebileceklerini sanmıyorum. Haydi kestiler sırada abus 8077 var.

Koruma iyidir. 2 zincir kilit, 2 disk kilidi ve brandayı bağlamam 10dk mı almıyor. Ama gece kafam rahat uyuyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hangi zinciri kullanırsanız kullanın yere serili bırakmayın,emniyet zinciri yüksekçe bir yere asılırsa iyi olur



---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------

böyle bir şeye karşı tedbir olur
hangi zinciri kullanırsanız kullanın yere serili bırakmayın,emniyet zinciri yüksekçe bir yere asılırsa iyi olur

[url]https://i.hizliresim.com/7p627fj.jfif[/url]
 
Katılım
15 Eki 2020
Mesajlar
168
Motosikleti
Ducati 848, Suzuki SV650
Ben arka tekerde Onguard Beast zincir + Abus alarmlı kilit, on tekerde de Abus kilit ile koruyordum, gözlerini o kadar korkuttu ki sonra bir gün göstergeyi alıp gittiler. Parça hırsızlığını unutmayın, imkan varsa kasko da yaptırın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst