MT-25 almalı mıyım?

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Selamlar arkadaşlar.

Motosikletimi gecen bahar satmıştım ve şimdi yeni bir motor bakıyorum. Bütçe maksimum 16.000 TL. 2015-2016 Model ABS'siz maksimum 35bin KM civarı Yamaha MT-25 bakıyorum, Zira memnun kalırsam 3-4 yıl kullanasım var. Şimdiye kadar hep 250 cc cruiser kullandım. İlk defa farklı tarz bir motora bineceğim ve Cruiser dışında naked veya enduro denemek istiyorum. Commuter ve SuperSport kesinlikle istemiyorum. Scooter da pek sevmiyorum. Genel durum bu ve bu MT-25 ler nasıldır ? güç ve yakıt olarak fena değil . Tavsiye eder misiniz yoksa başka bir motor tavsiyeniz olur mu?

Teşekkür ederim şimdiden. :cat:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
İlk defa mt25 öneri konusuna rastladim

Bende uzun zamandir takipteyim.detayli arastiramadim,forumda ilgili kullanici basligi var midir?

İllaki vardir ama,daha canli daha gercek kullanicilardan duymak isterim

Banada uyar mi bu motor.

Forumun ortalamasi ne derse onu alacagim

Boy 190cm
Kilo 85kg
Yaş 36
Garaj var
Elim takim taklavat tutar(servis sart degil)

Şimdiden hörmetler.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2019
Mesajlar
38
Motosikleti
Suzuki GSXS 1000 GT
Genel anlamda MT 25 sınıfının en iyilerinden diyebiliriz. Eğer performans ve top speed takıntınız yoksa ve uzun yıllar kullanacaksanız, tipini de sorun yapmayacaksanız Inazuma da olabilir. Ömürlük alet. Eskitemez siniz.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Genel anlamda MT 25 sınıfının en iyilerinden diyebiliriz. Eğer performans ve top speed takıntınız yoksa ve uzun yıllar kullanacaksanız, tipini de sorun yapmayacaksanız Inazuma da olabilir. Ömürlük alet. Eskitemez siniz.

Sagol dostum,

İnazuma hangi markanin?
250lik mi?
 
Katılım
19 Eki 2019
Mesajlar
230
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim şahsi yorumum : KTM Duke 390 aldıktan sonra bir arkadaşımın MT25' ine bindim, o kadar boş geldi ki motor bana. İyi ki almamışım dedirtti. :D
Genel yorumum : Ama Mt25 alınır, binilir, güzel motordur.
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
Benim şahsi yorumum : KTM Duke 390 aldıktan sonra bir arkadaşımın MT25' ine bindim, o kadar boş geldi ki motor bana. İyi ki almamışım dedirtti. :D
Genel yorumum : Ama Mt25 alınır, binilir, güzel motordur.

bu yorum aşırı doğru 35k mt-25 kullanıp sonra duke 250 aldım dedim ki keşke mt25 almasaymışım :queen:

istersen duke 250 satalımm https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-250-abs-kazasiz-son-10-gun-734898426/detay/
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
'naked' tipi başlığı altında bir makina arıyorsan mt25 pek örnek sayılmaz.13bin devir çeviren naked başka varsa siz söyleyin.aynı motor r25 de var tabiki daha çok yakışıyor hızlı tempolu sürüşler zevkli ve keyifli.naked olması için gaz cevabını net veren bir motor lazım o yüzden böyle söylüyorum.mt25 alınırmı hayli hayli alınır 10 kere alınır çünkü eşi benzeri yok 2 silindirden dolayı rakibide zaten yok.mt25 den sonra mt07 mt09 sürünce haa bu naked değilmiş dersiniz zaten.pancar motorlu duke250 yada cb250 almaktansa ben olsam mt25 alırdım.şuda bir gerçek benim hızla işim yok diyen adam mt25 çok uğraştırır.ya motoru bağırta bağırta kullanır yada üst viteslerde torktan bi haber ilerlemeye devam eder.hızlı gidicekseniz tavsiye ederim:cherry:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
İlk defa mt25 öneri konusuna rastladim

Bende uzun zamandir takipteyim.detayli arastiramadim,forumda ilgili kullanici basligi var midir?

İllaki vardir ama,daha canli daha gercek kullanicilardan duymak isterim

Banada uyar mi bu motor.

Forumun ortalamasi ne derse onu alacagim

Boy 190cm
Kilo 85kg
Yaş 36
Garaj var
Elim takim taklavat tutar(servis sart degil)

Şimdiden hörmetler.

Ben yeterince kanlı canlı mıyım?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Endurodan devam et

 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
838
arkadaşım da fz6s2fazer 98hp var makine delirmiş gibi gidiyor çünkü o touring enduro karşımı bir asfalt motosikleti için
motor bloğunun kısılmış içi biraz oynanmış eski bir r6 bloğuna rağmen psikopat gibi gidiyor arkadaşla gezmeye çıktım r25 gibi gaz açayım dedim tekere geldi direkt kocaman makine ama cidden 600 cc de kendi sınıfında çoğu motoru çok zorlar delibozuk birşey
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Top speed takıntım yok zira top speed neyse onu yaparım kendimi biliyorum ve yasamayida seviyorum.o yuzden 250 cc ustune cikmak istemiyorum. Duke 250 de hos ama cok küçük göründü gözüme. 174 boy 100 kilo benim ölçüler. Gobek buyuk olunca makina da azıcık iri olmali. Birde ktm nin işletme masraflari daha dogrusu uedek parcasi ve servisi yamahadan pahali diye biliyorum. Yanlissa duzeltin lütfen. Inazumaya gelince emekli olurda gozlerimde pek gormemeye başlarsa olabilir. Emekli memur motoru gibi geliyor bana. Birde tipini hic begenmiyorum 8 derece miyop olursam katlanabilirim herhalde.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Herhangi bir mt forum konusu;

Arkadaşlar merhaba 1000cc racing alıcam mümkünse 4 silindir cart curt olsun.

Herhangi biri: YAV GARDAŞIĞMM INAZUMA AL YAUVVV. ÇOH EYİ ÇOH GÜZEL YAU.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst