ÇAKAR MODLU SİS FARI TAMİRİ.UMARIM BİRİLERİNİN İŞİNE YARAR.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Tem 2019
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
https://youtu.be/ouyTShrr36c

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------

yanliş link paylaşmisim:))) dogrusu bu
https://youtu.be/xl9lhDOVJ5g

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------

gerci ilk verdiğim linkte bana ait olan başka bir video.onuda izleyebilirsiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Tem 2019
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

eyvallah dostum,bende:)))

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

sıradaki projem usb girişli daha doğrusu usb çıkışlı ısıtmalı motorsiklet eldiveni.motorsiklet montu ve minderi yapmak.internetten malzemelerin siparişleri verdim haftaya gelir.onların videosunuda kanalıma eklerim.
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
İlk koyduğun videoyu izledim. Yolun ortasında yayalar olduğu ve sen onları uzaktan gördüğün halde fren yapmayarak hızla teğet geçiyorsun. Sol şeridi boşaltıp sağa geçecek olan arabalar daha iki şeridin ortasındayken yanlarından geçiyorsun. O şerit değiştiren araba bir anda vazgeçip eski yerine dönse bariyere çarpıp öleceksin. Bir an önce güvenlik balonu konusunda araştırma yapmanı ve sürüşünde uygulamanı tavsiye ediyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Tem 2019
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen dostum introyu uzun yapmışım biraz son videomda 25 sanıyeye düşürdüm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:43 ----------

İlk koyduğun videoyu izledim. Yolun ortasında yayalar olduğu ve sen onları uzaktan gördüğün halde fren yapmayarak hızla teğet geçiyorsun. Sol şeridi boşaltıp sağa geçecek olan arabalar daha iki şeridin ortasındayken yanlarından geçiyorsun. O şerit değiştiren araba bir anda vazgeçip eski yerine dönse bariyere çarpıp öleceksin. Bir an önce güvenlik balonu konusunda araştırma yapmanı ve sürüşünde uygulamanı tavsiye ediyorum.

tabi buda farklı bi bakış açısı dostum.sonuçlar farklı olabilirdi.ama ben frene basmayıp devam etmeyi tercih ettim.farklı seneryoları bende düşündüm ama diğer seneryolar hep kazayla sonuçlanıyordu dostum malesef
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
350
İlk koyduğun videoyu izledim. Yolun ortasında yayalar olduğu ve sen onları uzaktan gördüğün halde fren yapmayarak hızla teğet geçiyorsun. Sol şeridi boşaltıp sağa geçecek olan arabalar daha iki şeridin ortasındayken yanlarından geçiyorsun. O şerit değiştiren araba bir anda vazgeçip eski yerine dönse bariyere çarpıp öleceksin. Bir an önce güvenlik balonu konusunda araştırma yapmanı ve sürüşünde uygulamanı tavsiye ediyorum.

Yukarıdaki yoruma katılıyorum. Eğitim alman senin faydana olacaktır zira temel konularda eksiklerin var. Bir tanesi de bu ki bu konu çok önemlidir:

Viraja Dıştan Girilir.
tabii ki bu "dıştan" yolun ve onun şartlarına göre "en dıştan" olarak anlaşılmalıdır. Amaç görüşü arttırmak ve tehlikeyi daha da önceden fark ederek tehlikeye zaman ve mesafe eklemektir.
viraja-dıştan-girilir.jpg


kısacası: Teyze önüne çıkmıyor, yanlış çizgide bulunduğun için sen çok geç görüyorsun.

Yeşil noktada bulunsan, kendi şeridinde en dışta olacak ve tehlikeyi daha önce göreceksin.

Senden ricam OMM'nin ya da ART'ın ücretsiz teori eğitimlerinden birisini alman ve Motosiklet yol Sanatı kitabını alıp okuman; çok faydası olacaktır. OMM ve kitap hakkında buradan daha fazla bilgi alabilirsin: https://www.motorhikayesi.com/ommnin-motosiklet-yol-sanati-kitabi/
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Tem 2019
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yukarıdaki yoruma katılıyorum. Eğitim alman senin faydana olacaktır zira temel konularda eksiklerin var. Bir tanesi de bu ki bu konu çok önemlidir:

Viraja Dıştan Girilir.
tabii ki bu "dıştan" yolun ve onun şartlarına göre "en dıştan" olarak anlaşılmalıdır. Amaç görüşü arttırmak ve tehlikeyi daha da önceden fark ederek tehlikeye zaman ve mesafe eklemektir.
https://www.motorhikayesi.com/wp-content/uploads/2020/01/viraja-dıştan-girilir.jpg

kısacası: Teyze önüne çıkmıyor, yanlış çizgide bulunduğun için sen çok geç görüyorsun.

Yeşil noktada bulunsan, kendi şeridinde en dışta olacak ve tehlikeyi daha önce göreceksin.

Senden ricam OMM'nin ya da ART'ın ücretsiz teori eğitimlerinden birisini alman ve Motosiklet yol Sanatı kitabını alıp okuman; çok faydası olacaktır. OMM ve kitap hakkında buradan daha fazla bilgi alabilirsin: https://www.motorhikayesi.com/ommnin-motosiklet-yol-sanati-kitabi/[/QUO




videoda yolun durumunu anlamadığınızı düşünerek açıklama yapma gereği duyuyorum.o yol çevre yolu ve yaya yoluna kapalı.yani teyzenin orada olmaması lazım.yaya yolu yolun solu değil sağ kısmı yani benim orada yolun solundan gitmemden daha doğal bir şey yok.videoda görüldüğü gibi orada bariyer var.yani yayaların yürüyeceği bölüm yok.orada ben değilde hızlı gelen bir araç yada kamyon olsaydı kesin teyzeye çarpardı.birde bu açıdan bakın olaya derim.olay sadece eğitim almakla bitmiyor beyler.yani mavi ve büyük puntolarla birşeyler yazmadan önce videoyu iyi izleyin derim.bir de 2 kez hatırı sayılır yerlerden eğitim aldım.ha bu seferde boşa eğitim almışsın diyeceksiniz belki.velhasıl olmaması gereken bir yerden birinin çıkması!!!! size doğal geliyorsa buna bir şey diyemem arkadaşlar.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst