Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bilemedim. Benim motoru çalıştırıp dinlemem lazım. Bana göre çokta tuhaf bir ses gelmedi gibi. Tabi telefonun hoparlöründen duymaya çalıştım saçam sapan. Sesi algılayababilen varsa yardımcı olur die umuyorum.
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
bence yamaha tick olayının ötesinde bir durum yok.(video için) çift silindir olduğu için ses ayırt edilebiliyor.
 
Katılım
19 Ocak 2020
Mesajlar
4
Anladım, teşekkür ederim. Servise yolum düşerse ayrıca uğrayıp öğrenmeye çalışacağım. Bir gelişme olursa da yazarım.
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Mt-07’de herşey radyatöre fırlıyor. Çamur vs falan da. Radyatör koruma şart bu yüzden.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------



Mt-07’yi büyük ihtimalle daha değiştirmeyeceğim ve ileride bu lastikleri istediğim için foto istedim. Ahahaha hiç aklıma gelmedi fake satış hesabı açmak :cat:


Belki çok zengin olursam mt-09 almak isterim ama böyle giderse zengin olacağımı hiç sanmıyorum. Birde mt-07’den ciddi zevk alıyorum. Biraz daha tork olsa tadından yenmez :cherry:

jq0R1G.jpg
[/url][/IMG]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhaba. 2018 mt 07 sahibiyim. Motosiklette kafama takılan birkaç şey var. Motorum 8 bin km olmak üzere.
- Motor çalışırken eksantrik mi desem subap mı desem şıkırdama gibi farklı bir ses geliyor. Hakkında araştırma yaptım ama bu sefer daha çok kafam karıştı. Motorun çalışma prensibi crossplane ve torklu olduğu için mt lerde bunun normal olduğunu söyleyen var. Bazı kullanıcılarda servise gidince eksantrik zincir gerginliğinden kaynaklandığını, garantiden 10 dakikada değiştirdiklerini vs. hallettiklerini söylüyor. Servise gidip soracağım fakat sizlerinde tecrübelerini öğrenmek istiyorum.
- Diğer sorumda, motosikletimde yaklaşık son 3 aydır akrapovic titanium egzoz takılı. DB killer ile birlikte kullanıyorum. Bu ürünler motor için özel lisanlı ürünler fakat backpressure gibi değişen parametreler sonucunda uzun vadede herhangi bir sorun yaratır mı? Yani orjinal egzozu söküp direkt bunu takıyoruz sonuçta, motorun sağlığı açısından ekstra başka bir şey yapılması gerekiyor mu?

Mt07 nin standart çalışma sesi o.. Motosikleti edinen kişilerin %80inin kafasına takılıyor , dikiş makinası gibi çıtçıtçıt gelir sıkıntı yok. 2 adet mt07 yi toplamda 30 küsür bin km kullandım her çeşit egzozu taktım bi sorunla karşılaşmadım. Egzantrik zinciri 10dk da değişiyor diyenlere itibar etmeyin 😊
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2020
Mesajlar
4
Bende motosikletin henüz yabancısı olduğum için emin olamamıştım. Teşekkür ederim beni aydınlattığınız için, durum böyleyse kafamda soru işareti kalmadı :)
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
...Egzantrik zinciri 10dk da değişiyor diyenlere itibar etmeyin ��

Egzantirik zincirini değişmekten DEĞİL de zincir gergisini değiştirmekten bahsediyorlardır. Zira buradaki görece-yeni yaylı sistem eski sistem kadar sağlam değil. Onu değiştirmek de 2-3 vidaya bakıyor:cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ocak 2010
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar selamlar nasılsınız? Kış daha bitmedi ancak yaz için hayaller kurulmaya başlandı. Acaba MT07 için Akrapovic polis kontrolünde veya sorun çıkartır mı? Bunun bir resmi belgesi vs. var mıdır?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Arkadaşlar selamlar nasılsınız? Kış daha bitmedi ancak yaz için hayaller kurulmaya başlandı. Acaba MT07 için Akrapovic polis kontrolünde veya sorun çıkartır mı? Bunun bir resmi belgesi vs. var mıdır?

Egzoz konusuna hiç girme. Yazarlarsa yazsınlar, ben öderim dersen tak. Ceza yemekten korkuyor isen hiç bulaşma.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Arkadaşlar selamlar nasılsınız? Kış daha bitmedi ancak yaz için hayaller kurulmaya başlandı. Acaba MT07 için Akrapovic polis kontrolünde veya sorun çıkartır mı? Bunun bir resmi belgesi vs. var mıdır?

adamına göre değişir kimin çevirdiğine göre yaşadığın yere görede değişiyor.istanbuldaysan şansın yok gibi bir şey arkadaşım ankara da kaç kere akreple çevirmeden geçti bilmiyorum hiç ceza yemedi.hatta plakası app ve delik idi bir çevirmede her yerine baktılar plaka ofsayt plakadan ceza yazdılar egzoz yine sıkıntı yaratmadı.akrep diğer markalara göre desibel oranı daha tok ve daha az.bilmiyorum belki orjinal gibi geliyordur çevirmelerde.bu arada 2 kere akreple muaneden de geçti arkadaşım
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motosikletimi ilana koydum.

Düşünen olursa ilan numarasını bırakıyorum.

785249302

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-mt-07-raceblue-sorunsuz,bakimlari-ve-vergileri-tam.tork-canavari-785249302/detay/
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Aga sen onu hiç sürmemişsinki. Benim motorum bile 18000km'lere geldi yada geliyor. Sahi sen neden sürmüyorsun???
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam ben sürüyorum hergün. Hatta bugün işe bile motorla geldim. Sadece ev iş arası çok yakın. Yazları da köye gidiyorum kısmete orası da Yalova :)) Yani anlayacağın mesafelerim uzun değil.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Hocam ben sürüyorum hergün. Hatta bugün işe bile motorla geldim. Sadece ev iş arası çok yakın. Yazları da köye gidiyorum kısmete orası da Yalova :)) Yani anlayacağın mesafelerim uzun değil.

Hayalimi yaşıyorsun desene. Ev iş arası E5'ten 40, Tem'den 45km. En az 85km günde yapıyor. İşten çıkınca hava güzel ise direk Tem'den Silivri'ye yapıştırıyorum. O zaman 175km'yi tek marşta yapmış oluyorum. Bunun İğneada'sı, Uçmakdere'si, Şile'si, Ağva'sı diyince alıyor başını gidiyor odometre :queen:
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayalimi yaşıyorsun desene. Ev iş arası E5'ten 40, Tem'den 45km. En az 85km günde yapıyor. İşten çıkınca hava güzel ise direk Tem'den Silivri'ye yapıştırıyorum. O zaman 175km'yi tek marşta yapmış oluyorum. Bunun İğneada'sı, Uçmakdere'si, Şile'si, Ağva'sı diyince alıyor başını gidiyor odometre :queen:

Valla keyifli yanı da var ama zorunluluk işi can sıkıyor. MEsela 8:30 iş başı evden 8:15'de çıkıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst