CC Küçülteceğim yardım (Scooter)

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Sevgili motosiklet.net ailesi belkide yardımınıza en çok ihtiyaç duyduğum an bu andır.Sorunum ise CC KÜÇÜLTECEĞİM.

Evet küçülteceğim.Hali hazırda kullandığım mt07 yi hem artık hevesimi almış olduğumdan hem maddiyattan (tatsumoto olduğumdan kışları binmediğm halde ödediğim öküz gibi vergi de en çok koyan kısmı).Hem bakkala çakkala yakın mesafelere giderken artık bana biraz külfet geldiğinden falan beni istanbulda kuş gibi hafif hissettirecek ihtiyaç anında ince bir atikliği olacak (sıkıştırmalardan kaçabilmek amacı ile sadece) artçı ile bindiğimde bayılmayacak bir güçte olup 30-40km lik mesafede artçı ile beni yormayacak minnoş tatlış bir scootercık arıyorum.

Örnek olarak ise şeklen mondialin znu nostalji tipini çok beğendim.Kafama yarım kaskı takıp gözlüğümü takıp arkamda artçım takılayım istiyorum.Mondialle sorunum yok ancak ayırmış olduğum bütçeme göre aradığım kriterlere uygun daha sağlam,rahat,atik bir scootercık istiyorum.Xmaxlere falan çıkmak istemiyorum.Biraz araştırdım SYM fiddle falan var ama bilemedim.10bin-15bin falan 0 olur ikinci el olur bişeyler istiyorum.İnanın bana scooterlarla ilgili hiç bir bilgiye sahipte değilim.

Durum böyle arkadaşlar höttürü höttürü gazlamayı elbet özleyeceğim ancak artık istanbulda tırıs tırıs gideyim istiyorum.Taviselerinizi fikirlerinizi bekliyorum.Teşekkür ederim.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,843
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Ne alırsan al kafana yarım kask takma, hiç takmamaktan fazla bir farkı yok. Fıtı fıtı yavaş giderim bile desen, yüzüstü düştüğünde suratın dağılır yarım kask takarsan. En azından düzgün bir çenesi açılan kask al ve sürüş esnasında önü kapalı olsun.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Ne alırsan al kafana yarım kask takma, hiç takmamaktan fazla bir farkı yok. Fıtı fıtı yavaş giderim bile desen, yüzüstü düştüğünde suratın dağılır yarım kask takarsan. En azından düzgün bir çenesi açılan kask al ve sürüş esnasında önü kapalı olsun.

aynen bu kısımları hızlı geçebilirmiyiz
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
Artçı ile rahat gezmek için Sym Symphony ST 200i uygun bir seçenek olabilir.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
İkiside hoş valla ama niye bukadar yakın özelliklerde farklı modeller var acaba
 

faz

Katılım
20 May 2013
Mesajlar
78
Bende sizin gibi cc küçülttüm Sym fiddle3 125 lik aldım çok çok memnunum fakat artçılı bazen yetmiyor bi tık üstü 150 -200cc olursa hiç sıkıntı yaşamazsın
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Bende sizin gibi cc küçülttüm Sym fiddle3 125 lik aldım çok çok memnunum fakat artçılı bazen yetmiyor bi tık üstü 150 -200cc olursa hiç sıkıntı yaşamazsın

Tipi çok hoş keşke 250cc liği falan olsa süper olur.Peki e5 te 20-30 km lik mesafelerde sıkıntı yaşıyormusunuz?otomobiller tarafından sıkıştırılma yada yorgunluk açısından ?
 
Katılım
4 Ocak 2018
Mesajlar
688
O fiyat aralığında pcx veya nmax alabilirsin. Ben de şehir içinde kullanmak için dün daelim aroma 125 aldım crf'den sonra bisiklet gibi geldi şehir içi çok pratik oluyor gerçekten.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Crypton S
Düsük yakit
Az km de 2.eller uygun fiyatli bulunabilir.

Yari otomatik şanziman

En azindan yokuşlarda vites kuçulterek daha atak cikarsiniz.

İlla scooter olacaksa

Sym st200 symphony.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Piaggio Medley 150 yi incelemeni tavsiye ederim..ikinci eli zayıftır tek handikapı bu , yedek parcası japondan ucuz , ön teker 16 inç , sele altı iki full face kask artı bir mont alır , şehir içi 2,2 lt yakar, geçen yaz İstanbul Turgutreis gittim geldim 80-90 ile 1,6 litreye kadar düştü , top speed 120 de kesiciye giriyor , iki kişi Hacı Osman rampasında 80 km görüyorum , 0-50 de 250 lik xmax la yanyana gider kalkışı ara hızlanmaları hacmine göre çok iyi..ikinci el derdin yoksa 2017-18 13 e tertemiz çantalı bulursun..
 
Katılım
10 Kas 2015
Mesajlar
39
X max e çıkmak istemiyosun ama çıksan iyi olur tam bi ş.içi motoru,yakıtı iyi , 2 kişi fazla zorlanmaz 250 cc altı zorlanır , gidişi güzeldir hızı yeterlidir şehiriçi bir uçtan diğerine hiç zorlanmadan yorulmadan gidersin , en ölüsünü bile alsan 125 likten iyidir
 
Katılım
16 Ocak 2018
Mesajlar
55
Tipi çok hoş keşke 250cc liği falan olsa süper olur.Peki e5 te 20-30 km lik mesafelerde sıkıntı yaşıyormusunuz?otomobiller tarafından sıkıştırılma yada yorgunluk açısından ?

Fiddle 3 200i (169 cc) 125likle aynı tipte motor hacmi fazla olan versiyonu olabilir.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
X max e çıkmak istemiyosun ama çıksan iyi olur tam bi ş.içi motoru,yakıtı iyi , 2 kişi fazla zorlanmaz 250 cc altı zorlanır , gidişi güzeldir hızı yeterlidir şehiriçi bir uçtan diğerine hiç zorlanmadan yorulmadan gidersin , en ölüsünü bile alsan 125 likten iyidir

xmax ın yakıtı iyi yazmışsın eminmisin :) tamam yakışıklı motor ikinci eli çeyrek altın ama 250 lik ler içinde en müsrif motor yahu , şehir içi 4 lt yakar , biraz tempolu artçılı vs gaz açayım dersen 5 lt , birde arka amortisörü zaten efsane yağla değil çimento ile doldurulmuş mübarek , memleketin yamalı çukurlu asfaltında böbrek taşı düşürmek için birebir, 2014 modelini 25.000 km zorla kullandım :(
 
Katılım
10 Kas 2015
Mesajlar
39
xmax ın yakıtı iyi yazmışsın eminmisin :) tamam yakışıklı motor ikinci eli çeyrek altın ama 250 lik ler içinde en müsrif motor yahu , şehir içi 4 lt yakar , biraz tempolu artçılı vs gaz açayım dersen 5 lt , birde arka amortisörü zaten efsane yağla değil çimento ile doldurulmuş mübarek , memleketin yamalı çukurlu asfaltında böbrek taşı düşürmek için birebir, 2014 modelini 25.000 km zorla kullandım :(
Ben 4 lt nin yukarısını görmedim hiç hep 3.5-4 arasıydı 1-2 lt yakan 125 liğe binmektense bunu tercih ederim amortisörler scooterlarda genel olarak zaten serttir istisnalar hariç xmax e has bişey değil ben kullandığım süre boyunca çok memnundum hatta sattığıma pişman olmuştum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst