- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 9,362
İlk götürdüğünüzde niye anlamamış? Doktor olsaydı 3-5 kişi dalınırdı ama levyesi vardır onun.
İlk götürdüğünüzde niye anlamamış? Doktor olsaydı 3-5 kişi dalınırdı ama levyesi vardır onun.
selam; motorunuzu satmayı düşünürmüydünüz..
Cebine 10 lira koyan ustayım diye dükkan açıyor işte ben usta olmadığım halde yazılanlardan problemi anlıyorum geçmiş olsun
hocam bugün mahalledeki tamirciye götürdüm o da çalıştıramadı kompresyon yok dedi motor açılması lazım dedi. üst kapağı açıp marşa bastı. çalışmadı yine motor. tahminimce yağ pompası bozulmuş bu sebeple motor zarar görmüş dedi.
Çok masrafı varmış, ben de el mahkum eve getirdim motoru yatacak artık. zaten öğrenciyim o kadar masraf yapacak bütçem de yok.
Bence o ustayı değiştir. Yağ pompası bozulmuş olsa motor yatak sarıp kitlenirdi.