Titanic 150-R Yağ Seçimi

Katılım
14 Eyl 2019
Mesajlar
24
Arkadaşlar selamlar, 2015 RKS TİTANİC 150-R motoruna sahibim.Sizce hangi marka yağ daha iyi olur? Teşekkürler.
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Aleyküm selam. Titanic'i bilmem ama benim kullandığım motosiklet için motul 3000 10w40 tavsiye edildi tecrübeli bir abim tarafından. Denemeyi düşünebilirsin. Pahalı da değil hani.
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,095
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Aleyküm selam. Titanic'i bilmem ama benim kullandığım motosiklet için motul 3000 10w40 tavsiye edildi tecrübeli bir abim tarafından. Denemeyi düşünebilirsin. Pahalı da değil hani.

Abi Motul 3000 mineral yağı olduğu için her motora iyi gelmiyor. Ayrıca senin motor su soğutmalı, Rks hava soğutmalı. Daha fazla ısınacağı için sentetik bir yağ alması daha uygun olur düşüncesindeyim.

Benim yağ için önerim Shell Advance 10w-40 veya 15w-50. Orta fiyatlı marka diyebileceğimiz güzel bir yağ. Kendim her zaman Shell kullandım her 3000km'de bir yağ değiştirdim. Şimdiye kadar herhangi bir problem yaşamadım.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
2015 model aynı motosiklette 22000 kmdir motul 5000 10-40 yağ kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım.Vites de çok güzel geçiyor, kullanım da iyi..5100 belki de daha iyi gelir hatta..3000 genelde scooterlara konuluyor..Ben 5000den memnunum.Yanılmıyorsam kitapciginda castrol tavsiye ederiz yaziyordu ama 2013te falan basilmis...Ben baska motorda castrolu sevmemistim..Tercih senin..


Orijinal kitapçığında 2000de bir değiştirin yazıyor. Yağ filtresini değiştirirsen 1400ml, filtre değişmezse 1200 ml yeterli..Filtresini bazen bir atlayıp değiştiririm. .Çok devirli kullandıysam 1800, fiti fiti kullandıysam 2200 km kullanırım. .
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Abi Motul 3000 mineral yağı olduğu için her motora iyi gelmiyor. Ayrıca senin motor su soğutmalı, Rks hava soğutmalı. Daha fazla ısınacağı için sentetik bir yağ alması daha uygun olur düşüncesindeyim.

Benim yağ için önerim Shell Advance 10w-40 veya 15w-50. Orta fiyatlı marka diyebileceğimiz güzel bir yağ. Kendim her zaman Shell kullandım her 3000km'de bir yağ değiştirdim. Şimdiye kadar herhangi bir problem yaşamadım.

Hocam shell advance'in hangi serisini kullanıyor ve nereden temin ediyorsunuz? Shell advance AX7'yi internet üzerinden temin etmiştim ve tarihi eski idi hatırladığım kadarıyla. Geçen bizim buradaki(Manisa) bir parçacıya gelmişti ama AX7 yoktu. Yeni tarihli AX7 bulmak zor gibi.
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,095
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Hocam shell advance'in hangi serisini kullanıyor ve nereden temin ediyorsunuz? Shell advance AX7'yi internet üzerinden temin etmiştim ve tarihi eski idi hatırladığım kadarıyla. Geçen bizim buradaki(Manisa) bir parçacıya gelmişti ama AX7 yoktu. Yeni tarihli AX7 bulmak zor gibi.

Ben gittigidiyor'dan alıyorum. En son motorcu tonton isimli bir mağazadan aldım 6 aylık yağdı. Ayrıca Shell istasyonlarında da satılıyor fakat 15₺ fazla fiyattan satıyorlar. Onlar 2-3 aylık yağ oluyor genelde.
 
Katılım
14 Eyl 2019
Mesajlar
24
Şuan motul kullanıyorum ama castroluda çok öven var castrolun poweri mi yoksa magnatec olanı mı daha iyidir
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Magnatec otomobiller için olmalı. Motosikletler için power1 ve actevo'lar var.
 
Katılım
5 Eki 2019
Mesajlar
78
Ben motul 5100 kullanıyorum. Gayet iyi vites geçişleri bir önceki yağıma göre yumuşak şıkır şıkır :) ama benimde merak ettiğim bir sonraki yağımı tam sentetik kullanmayı düşünüyorum kimisi bu yağ yüksek ss de kullanılır diyor kimisi de tam sentetik her zaman motora en iyi olandır diyor. Kararsızım..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2019
Mesajlar
24
2015 model aynı motosiklette 22000 kmdir motul 5000 10-40 yağ kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım.Vites de çok güzel geçiyor, kullanım da iyi..5100 belki de daha iyi gelir hatta..3000 genelde scooterlara konuluyor..Ben 5000den memnunum.Yanılmıyorsam kitapciginda castrol tavsiye ederiz yaziyordu ama 2013te falan basilmis...Ben baska motorda castrolu sevmemistim..Tercih senin..


Orijinal kitapçığında 2000de bir değiştirin yazıyor. Yağ filtresini değiştirirsen 1400ml, filtre değişmezse 1200 ml yeterli..Filtresini bazen bir atlayıp değiştiririm. .Çok devirli kullandıysam 1800, fiti fiti kullandıysam 2200 km kullanırım. .

Hocam kitapçiği sizde varsa upload edebilir miyiz?
 
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
931
Motul 5100, Shell Advance AX7, Castrol Power 1 Power Release gibi bilimum yarı-sentetik yağlar. 5100 tercihim👍
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst