- Katılım
- 16 Eki 2015
- Mesajlar
- 3,261
- Motosikleti
- Çükü Olanın Dükü Olur.
- Konu Yazar
- #1
]Summerside polisine göre nazik sürücüler istemeden de olsa kazalara neden oluyor.
Kanadadaki Prens Edward Adasının Summerside şehrinde sürücülerin fazla nezaketi kazalara neden olduğu için polis, sürücüleri fazla nazik olmamaları konusunda uyarıyor.
Komiser Jason Blacquiere yakın zamanda sürücülerin diğer araçlara yol vermesinden ötürü bir dizi kazanın gerçekleştiğini belirtti.
Blacquiere diğer şeritlerden gelmekte olan ve durumun farkında olmayan araçlar olabileceğini, bunun da çarpışmayla sonuçlanabileceğini söyledi.
Jason Blacquiere buna ek olarak, "Bunun iyi niyetle yapıldığını düşünüyorum. Sürücüler diğerlerine karşı nazik olmaya çalışıyor ancak istemeden çok tehlikeli durumlara yol açıyor" dedi.
Blacquiere bu tip kazaların genelde yoğun kavşakların ya da yoğun park alanlarının bulunduğu yerlerde meydana geldiğini belirtti. Komiser Blacquiere sürücülerin nazik olmaya çalışırken kendilerini mahkemede bir hukuk davasının sanığı olarak bulabileceğinin altını çizerek, "Sadece halkı bilinçlendirmeye çalışıyoruz: Yol seninse kullan onu" ifadelerini kullandı.
Blackquiere şehirde son günlerde meydana gelen kazalarda kimsenin yaralanmadığını ancak araçların hasar gördüğünü söyledi.
Prens Edward Adası sürücüleri nezaketi bırakmaları yönünde ilk kez uyarılmıyor. 2016 yılında Adanın başkenti Charlottetownda da polis benzer uyarılarda bulunmuştu.
Kazaların çoğunun gerçekleştiği Üniversite Caddesi, şehrin en yoğun 4 şeritli caddelerinden biri.
Kanadadaki Prens Edward Adasının Summerside şehrinde sürücülerin fazla nezaketi kazalara neden olduğu için polis, sürücüleri fazla nazik olmamaları konusunda uyarıyor.
Komiser Jason Blacquiere yakın zamanda sürücülerin diğer araçlara yol vermesinden ötürü bir dizi kazanın gerçekleştiğini belirtti.
Blacquiere diğer şeritlerden gelmekte olan ve durumun farkında olmayan araçlar olabileceğini, bunun da çarpışmayla sonuçlanabileceğini söyledi.
Jason Blacquiere buna ek olarak, "Bunun iyi niyetle yapıldığını düşünüyorum. Sürücüler diğerlerine karşı nazik olmaya çalışıyor ancak istemeden çok tehlikeli durumlara yol açıyor" dedi.
Blacquiere bu tip kazaların genelde yoğun kavşakların ya da yoğun park alanlarının bulunduğu yerlerde meydana geldiğini belirtti. Komiser Blacquiere sürücülerin nazik olmaya çalışırken kendilerini mahkemede bir hukuk davasının sanığı olarak bulabileceğinin altını çizerek, "Sadece halkı bilinçlendirmeye çalışıyoruz: Yol seninse kullan onu" ifadelerini kullandı.
Blackquiere şehirde son günlerde meydana gelen kazalarda kimsenin yaralanmadığını ancak araçların hasar gördüğünü söyledi.
Prens Edward Adası sürücüleri nezaketi bırakmaları yönünde ilk kez uyarılmıyor. 2016 yılında Adanın başkenti Charlottetownda da polis benzer uyarılarda bulunmuştu.
Kazaların çoğunun gerçekleştiği Üniversite Caddesi, şehrin en yoğun 4 şeritli caddelerinden biri.
Ekli dosyalar
Moderatör tarafında düzenlendi: