Motosiklet hırsızı yakalanıp tekrar serbest bırakıldı

Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
312
Motosikleti
KTM 790 Adventure
Denizli'de hırsızlık yaptığı iddiasıyla yakalanıp savcılık talimatıyla serbest bırakıldıktan 15 dakika sonra motosiklet çaldığı gerekçesiyle yeniden gözaltına alınan kişi tekrar serbest kaldı.

Alınan bilgiye göre, dün İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri tarafından hırsızlık suçundan yakalanan ve savcılık talimatıyla serbest kaldıktan sonra motosiklet çalmak suçundan tekrar gözaltına alınan kişi jandarmadaki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Hakkında 15 hırsızlık dosyası bulunan Y.Ş, çıkarıldığı nöbetçi mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Zanlının jandarmadaki ifadesinde, üzerine atılı suçları kabul etmediğini ve hırsızlık yapmadığını ve sadece motosikleti ödünç almak istediğini söylediği belirtildi.
 

Ekli dosyalar

  • motosiklet-hirsizlari-tekrar-serbest.jpg
    motosiklet-hirsizlari-tekrar-serbest.jpg
    69.6 KB · Görüntüleme: 12,397
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
Bu haberi görmemiz iyi oldu bundan sonra bulduğunuz hırsızı hastanelik edinceye kadar dövün ayağa kalkamasın madem tekrar tekrar serbest bırakacaklar bizde kendimize göre uygularız adaleti.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Hırsız ceza almaz, dayak atan ceza alır. İşler öyle yürüyor. Ayrıca cezaevleri ağzına kadar dolu , kapasitelerinin 3 misli adam var içerde, hırsızı falan koyacak yer yok oralarda, başkaları var.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Hırsız ceza almaz, dayak atan ceza alır. İşler öyle yürüyor. Ayrıca cezaevleri ağzına kadar dolu , kapasitelerinin 3 misli adam var içerde, hırsızı falan koyacak yer yok oralarda, başkaları var.

clenaer uygulamasından içeride gereksizleri temizlesek yer açılmaz mı?
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
Şuçlu biz olursak maske takar öyle döveriz kim vurduya gitse teşhis edemese olmaz mı öyle :D
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
"kaza orucu tutuyordum iftara yetişmek için çaldım" demiştir.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Fiyatlar düşük olacak, kredi imkanları geniş ve düşük faizli olacak. İşte o zaman hırsızlık minimum seviyeye iner.

Motor satın alabilen insan neden çalsın?
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
siyasi görüş için adamı hapse gönderir ama hırsız dışarda gezer banane siyasetten diyenler hak ediyor
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bakın, motor piyasası düşük olsa kimse kolay kolay ikinci ele tamah etmez. Dolayısla hırsızlık azalır.

Hırsızlığı bitirmek için kökenine inmeniz lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Fiyatlar düşük olacak, kredi imkanları geniş ve düşük faizli olacak. İşte o zaman hırsızlık minimum seviyeye iner.

Motor satın alabilen insan neden çalsın?

Kuyumcu soyan adam takıya düşkün olduğu için mi soyuyor? senin mantıkla altın fiyatları düşük olsa kimse kuyumcu soymaz öyle mi?
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Maskeyi takıcan,tanınmayacak hale gelene kadar dövücen,hatta zehirle gitsin,döl israfı bu itler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tecavüzcü, hırsız ve perdofil sorun değil ama muhalif gazeteci, siyasetçi ve akademisyen ciddi problem. Birinci kısım salınsın, ikinci kısım müebbet minimum, arada bir de idam muhabbeti yapmakta fayda var. Hepsi törörist çünkü. Yaşasın Türkiye. Hepimiz aynı gemideyiz.
</end Akit mode>
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Bakın, motor piyasası düşük olsa kimse kolay kolay ikinci ele tamah etmez. Dolayısla hırsızlık azalır.

Hırsızlığı bitirmek için kökenine inmeniz lazım.

Düşük derken hocam bedavadan biraz pahalı olursa hırsızlık biter.:) Almanya'da bisiklet bile çalınıyorsa bizim gibi ülkede motor altın değerinde

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:12 ----------

Tecavüzcü, hırsız ve perdofil sorun değil ama muhalif gazeteci, siyasetçi ve akademisyen ciddi problem. Birinci kısım salınsın, ikinci kısım müebbet minimum, arada bir de idam muhabbeti yapmakta fayda var. Hepsi törörist çünkü. Yaşasın Türkiye. Hepimiz aynı gemideyiz.
</end Akit mode>

Herkes kendi geleceğini koruyor hocam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkes kendi geleceğini koruyor hocam

Bir pedofilin gunduz vakti sokak ortasinda on yasinda bir kiza ozgurce tacizde bulunabilecegi bir Turkiye icin hep birlikte el ele...

Nasil slogan? Bugun icin degil tabii ki. On sene oncesi icin falan. Bu gerceklesti cunku. Boyle bir Turkiye'de yasiyoruz su an. Tutuksuz saliverildi. Ustelik gecmis cinsel taciz sucu da var adamin. Ustelik videosu da var. Foruma baslik acilmisti. Adam sokakta oynayan kizin kafasina tuglayla vurup bayiltiyor. Sonra korkup kaciyor... Motosiklet calinmasi neymis...
 
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
343
"Çalmadım, ödünç aldım" şayet geçerli bir metot ise "dövmedim, tartıştım" aynı düzeyde geçerlilik taşıyacaktır.

Hoca ve cemaat oran/orantısıyla daha büyük çaptaki hırsızların mazur görüldüğü, hatta birçok ilçede kitlelerce "olsun ama, çalışıyor da" destekleriyle perçinlendiği büyük çaptaki işlerin ustalarından yana bahis bile olmadığı ülkede öyle ufak tefek ebatlardaki iki tekerlekli araçları çalanlar ciddiye dahi alınmazlar. Spesifik bir sanat orkestrasının ilçe başkanlığına üye olup birkaç kişiyle yakınlaşmadan, yönetim kademelerinden tanıdık sahibi olmadan bırakın kendi işinizi hallettirmeyi, kolluk kuvvetlerine kendi vazifelerini dahi yaptırmanız güç.

Sorunsuz, olağan 1 hafta dahi geçiriyorsanız talihlisiniz. Bizzat önlem almak zorundasınız çünkü ne sağlıkta, ne güvenlikte ne de eğitimde önlem politikası olan bir ülkede ikamet etmiyoruz. Artık hayati boyuta eriştiğinde müdahale etmek zorunda kalan hizmetlerden şans eseri istifade ediyor olduğumuzdan şahsi can ve mal güvenliğimizi, sağlık harcamalarımızı, eğitimimizi tahsis etmek durumundayız. Maliyetli bir ülkedeyiz, lakin masraftan kaçınmamak icap ediyor faziletliymiş gibi görünen bir yaşam idame ettirmek namına.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Hırsızlık bence ekonomik sebeplerden değil. Motosiklet çalan adam motoru binmek için çalmıyor ki parçalarına ayırıp satıyor para kazanıyor. Hayalimde bir motosiklet vardı o motosikleti sokakta gördüm çaldım diye ifade veren bir hırsız gördünüz mü siz? kaç tane hırsız çaldığı motora biniyor ki? Motosikletler ucuz olsa bile adam alıp binmez çünkü mevzu kesinlikle binmek motosiklet sürmek hobi işleri vesayre değil.
Hırsızlık ancak çok sıkı kanunlarla biter. Devletin, ülke içinde işlenilen her suçu kendine yapılmış bir yamuk, vatan hainliği gibi algıladığı bir sistem ile biter. Şuan ki durumda birinin motoru mu çalınmış devlet diyor ki "umrumda değil hacı naparsan yap çaldırmasaydın". Aslında motosiklet için değil birçok konuda bu böyle başına birşey gelirse devletin umrunda değilsin ama şöyle yapsa; sanki devlete ait bir araç çalınmış gibi bir tavır sergilese ve çalınan her motosikletin peşinde koşsa ve her suç için bu böyle devam etse hırsızlık yapacak adam der ki ben bu motora dokunursam içeriden çıkamam en iyisi kalsın.
Bu nasıl olur derseniz de eğitimle olur. İşin kökü eğitim. İlk olarak devletin başına "gerçekten" üniversite bitirmiş eğitimli donanımlı insanlar geçmeli. Her alanda işini severek ve isteyerek yapan insanlar yerleştirilmeli. Saçma sapan hayvanat bahçesi müdürü devlet dairesine müdür olarak atanmamalı.
Bu kafaya erişmiş bir devletin ekonomiside iyi olur refahıda yüksek olur zaten ama bu ülkenin bu kafaya ulaşabilmesini görebilecek kadar ömrüm olduğunu düşünmüyorum:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst