- Katılım
- 14 Eyl 2012
- Mesajlar
- 312
- Motosikleti
- KTM 790 Adventure
- Konu Yazar
- #1
Denizli'de hırsızlık yaptığı iddiasıyla yakalanıp savcılık talimatıyla serbest bırakıldıktan 15 dakika sonra motosiklet çaldığı gerekçesiyle yeniden gözaltına alınan kişi tekrar serbest kaldı.
Alınan bilgiye göre, dün İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri tarafından hırsızlık suçundan yakalanan ve savcılık talimatıyla serbest kaldıktan sonra motosiklet çalmak suçundan tekrar gözaltına alınan kişi jandarmadaki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.
Hakkında 15 hırsızlık dosyası bulunan Y.Ş, çıkarıldığı nöbetçi mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Zanlının jandarmadaki ifadesinde, üzerine atılı suçları kabul etmediğini ve hırsızlık yapmadığını ve sadece motosikleti ödünç almak istediğini söylediği belirtildi.
Alınan bilgiye göre, dün İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri tarafından hırsızlık suçundan yakalanan ve savcılık talimatıyla serbest kaldıktan sonra motosiklet çalmak suçundan tekrar gözaltına alınan kişi jandarmadaki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.
Hakkında 15 hırsızlık dosyası bulunan Y.Ş, çıkarıldığı nöbetçi mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Zanlının jandarmadaki ifadesinde, üzerine atılı suçları kabul etmediğini ve hırsızlık yapmadığını ve sadece motosikleti ödünç almak istediğini söylediği belirtildi.
Ekli dosyalar
Moderatör tarafında düzenlendi: