ACİL YARDIM LAZIM...

Katılım
14 Eyl 2019
Mesajlar
24
Arkadaşlar motorumu (RKS TİTANİC 150-R) perşembe günü aldım arkadaş 500km sonra yağ değişecek felan filan dedi tamam dedim.Biraz gezdikten sonra eve dönerken motor hafif tekleyerek ve gazı sonradan yiyerek yavaşlayarak stop etti.1 dakika sonra çalıştı ve evime gittim.2 saat sonra tekrar bindim ve yine yoldayken 3 kere stop etti en son ettiğinde bir daha çalışmadı.Benzin deposunu salladım en ufak ses yoktu ama depo yarım gösteriyordu benzim aldım geldim yine marşa basıyorum tık sesi devam ediyordu.Yağ haznesine baktığımda ise yağ göremedim emin değilim.Sonrasında vurdurarak motoru çalıştırdım ve evimin önüne gittim.Motor şuan soğukken marş yemiyor ama vurdurup ısındıktan sonra marş yiyor.Ve dün şöyle bir sıkıntı oldu hiç yokken, motor rölantısını koruyamıyor ve stop ediyor gaz vermezsem ve gazsız çalışmıyor.Lütfen yardım eder misiniz? Krank kırma veya yatak sarma durumu nedir?
 

nyk

Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
556
marş basıyor mu düzgün, elektrik sıkıntısı gibi geldi bana.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Krank kırma veya yatak sarması ile alakası yok anlattığınin..

Bujiye bak..
Benzin tahliye hortumundan benzin akit biraz, karburator de pislik fln varsa çıksın diye..Depo kapağı sıkıntılıdır biraz içine toz fln girmiş olabilir ordan..

Rolanti ve hava ayarindan ne haber...Bu arada hava ayarını pek karıştırmamakta fayda var..

Benzin yedek ve depo arasındaki konumda kapanıyor ya, kapalı konumda olmasın..

İlk anda aklıma bunlar geldi..Sıfır mi motor 2.el mi...

Sıfırsa direkt aldığım yere götürürün ben olsam..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2019
Mesajlar
24
Şuan bu şekilde motor ;

https://www.youtube.com/watch?v=VuzkbT7vQ6M&feature=youtu.be

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------

Krank kırma veya yatak sarması ile alakası yok anlattığınin..

Bujiye bak..
Benzin tahliye hortumundan benzin akit biraz, karburator de pislik fln varsa çıksın diye..Depo kapağı sıkıntılıdır biraz içine toz fln girmiş olabilir ordan..

Rolanti ve hava ayarindan ne haber...Bu arada hava ayarını pek karıştırmamakta fayda var..

Benzin yedek ve depo arasındaki konumda kapanıyor ya, kapalı konumda olmasın..

İlk anda aklıma bunlar geldi..Sıfır mi motor 2.el mi...

Sıfırsa direkt aldığım yere götürürün ben olsam..

https://www.youtube.com/watch?v=VuzkbT7vQ6M&feature=youtu.be (2.el)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------

marş basıyor mu düzgün, elektrik sıkıntısı gibi geldi bana.

https://www.youtube.com/watch?v=VuzkbT7vQ6M&feature=youtu.be
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Buji piposunu çıkarıp baktın mı, marsa basınca çıt çıt kıvılcım atıyor mu yaklastirdiginda?

Gerçi buji den olsa vurdurunca da çalışmaması lazım büyük ölçüde. .
Sonradan aklıma ayak müsürü arızalı olabilir mi diye geldi, fakat videodan gördüğüm kadarıyla bi ara motor yol alır gibi yapti, ayak müsüründen olsa yüksek ihtimal yapmazdı. .

Karburator veya elektrik arızasına yoğunlaşmak lazım, kablolarda sase kaçak v.s. olabilir mi...Yalnız motor bakımsızsa, depodan pas pislik v.s. ile yıllar icinde karburatorun içine etmiş olabilir, açamam dersen tamirci nin yoluna bakmakta fayda var bence..Motosiklet tamirinden anlamıyorsan (benim gibi), buji veya karburatorden değilse doğru tamirciye maalesef..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2018
Mesajlar
5
Videodaki sesten anladığım kadarıyla marş boşa çeviriyormuş gibi geliyor. Yanlış anlamış da olabilirim ama vurdurunca çalışması bundan olabilir mi acaba?
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Bu kadar vurdurup çalıştırarak kullanacağına direk servise götürsene. Ganatili değilmi bu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst