Rotam için yardım

Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
180
Merhabalar dostlar,motorum crf 250,İstanbul Çatalca çıkışlı Ankara'ya sürmek istiyorum.Daha önce Ege ve Akdeniz bölgesine uzun yolculuklar yaptım fakat otoban,hgs falan hiç tecrübem yok.Ayrıca motorumun deposu ufak ücretli yollarda benzınlık sorunu var mıdır? Hangi yoldan gıtmelıyım.hgs mı ogs mı almalıyım.Tecrübelerınıze ıhtıyacım var tesekkur ederım ::santa:
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
536
Motosiklet sınıfına göre hgs alman senin için yeterli. Benzini sorun etme belirli aralıklarla benzinlik var. Garanti olsun diyorsan navigasyondan ne kadar aralıklarla benzin istasyonu olduğunu görebilirsin. Yolculuk ne zaman?
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
izmir aydın otobanında, arabamızda hgs olmadığı zaman, hgs almıyoruz. Direkt geçiyoru, kaçak falan yazıyor da.
Sonra hemen kgm nin sitesine düşüyor. oradan normal fiyatı ödüyoruz. 15 gün içinde. 15 günü geçerse baya ceza biniyor bilgin olsun.

Pazartesi günü motosiklet ile geçtim aynı otobandan. Kaçak geçiş yazdı, ama hala sisteme düşmedi. Arkadan gören kameraya bakmaları zaman alacak galiba.
Düşmeyedebilir bilmiyorum. şimdi baktım hala görünmüyor.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
180
Kısmetse Cumartesı sabah erken :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------

Önerıler için tesekkur ederım @yürekçe motorum crf 250 l
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
D100 den gidersen sıkıntı olmaz ama otobandan gidersen mehmetcik vakfından sonra 250-350km arası benzinlik yok ve her defasında yusuf yusuf ediyorum ve düzce ye girmek zorunda kalıyorum tekrar otobana bağlanıyorum veya devam ediyorum.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
D100 den gidersen sıkıntı olmaz ama otobandan gidersen mehmetcik vakfından sonra 250-350km arası benzinlik yok ve her defasında yusuf yusuf ediyorum ve düzce ye girmek zorunda kalıyorum tekrar otobana bağlanıyorum veya devam ediyorum.

Kemal stres yapacağina,topcase ye 2lt benzin koysan işini görür.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
Hamamönünden selamlar, Çatalca Ptt den 6.sınıf HGS mevcut, kapıdan girince tam karşıdaki bankodan sıra numarası almadan başvurup alabilirsin(kimlik ve ruhsat beyan etmek gerekiyor)

Yakıt olarak tahminimce 2 depoyla gidersin yanında yakıt taşımana gerek olacagını sanmıyorum.
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
Çatalca derken ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:15 ----------

Çatalca derken ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst