BMW G310Rlar neden çok düşük kmlerde satılıyor ?

Katılım
25 Haz 2019
Mesajlar
4
Merhabalar,

Motosiklete çocukluk yıllarından sevdalı olan ama yaş ilerlemeden sahip olamayanlardanım. Ehliyetimi aldım ve motosiklet camiasına girmeye çalışıyorum.

Başlangıç için G310R düşünüyorum fakat ilanlara baktığımda bir çok motor 5bin km’den düşük olmasına rağmen elden çıkartılıyor ve neredeyse satılmıyor denecek kadar bekliyor. Bu kanıya nasıl vardın derseniz Haziran ayından beri piyasayı takip ediyorum. Sezon başında 21-22lere satılan makinalar şuan 24-26 bandına çıktı ve satışlar durdu.

Bununla birlikte km’ler oldukça düşük kalıyor. Alıcı gözüyle Harika 2000 km’de 2 yaşında bir makinayı almak ve başlamak güzel ama neden bu kadar düşük km’de sahipleri elden çıkartıyor sizce ?

Onun yerine alternatif bunu al diyecek arkadaşlar olabilir fakat sorumun cevabı olmayacaktır bu noktada zaman harcamazsanız sevinirim.

Selamlar
 
Katılım
2 Kas 2018
Mesajlar
462
Nedeni belli seninde dedigin gibi 21-22 fiyatinda olanlarin bir sure sonra 24-26 gibi fiyatlarin cikmasi her seyin pahallaşmasi bunun en buyuk sebebi artik albenisi kalmadi bu işin paran varsa ne ala bak keyfine yoksa al 125 cc lik hayalini bununla yaşa 👍
 
Katılım
13 Kas 2017
Mesajlar
133
Çünkü iki alman mühendisin tek işi bir fabrikada Hintli kovalamakla geçiyor..o yüzden😀
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Cevabı alternatör sorunları olabilir. Google a bir sorun ;)
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Dostum, neden satıldığını net yazıyorum. Başka bir şeye de inanma.

Bunları alanlar genelde godoman, zengin tipler oluyor. Motosiklete başlamak isteyenler eğitmenlerden eğitim aldıktan sonra onların yönlendirmesiyle, GS, K1600gtl gibi motosikletleri sürmeye kesinlikle o an yetisi olmayanlara öğrenme amaçlı motosiklet öneriyorlar. Harley, triumph, Ducati gibi pahalı markaların düşuk cc, kolay kullanım sağlayan makinaları olmadığı için onlar bu tarz makinalar alıyorlar. Adamlar zengin, cbf 150 mi alsınlar? :)

Genelde 5 bin km bile olmadan satarlar. 700 kmde satanlar oluyor. Bir kaçını ara, sor; muhtemelen dediğim tiptir, şaşmaz.
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Motosiklet yeni bir model 2 3 yıldır satılıyor.

Yol motoru değil.
Şehir içi kullanılabilir naked bir motosiklet.
Ulaşılması zor üst segment ekonomik olarak daha rahat kişilerin aldığı bir model.

Tüm varyantları topladığında bu motosikleti kullananların hepsi yeni motosiklete başlayan veya indirim vs bulup bir şekilde almış kişiler. Dolayısıyla sağlıklı olarak bu motosikleti satın alan bir adamın güzel bir otomobili güzel bir otoparkı vardır ve bu adam yağmurda bile bu motosikleti çıkarmayabilir. Yani size ek olarak o düşük kmlerdeki ilanlarda lastiğine su deymemiş yazısını bile görebilirsiniz.

Bütün motosiklet tanıtım kanallarının aksine motosikleti test etmiş biri olarak söyleyebilirim ki bu motosiklet benim için günlük kullanıma bile gelecek bir motor değil. Özellikle artçıyla hiç rahat ve keyifli olmuyor. Üzerindeki BMW logosu harici para edecek birşey varmı bilmiyorum. Bu motosiklete bu paraları verecek kişilerin bu forma girip bilgi edinme şansları maalesef yok. O yüzden başta alıp sonra buralara girmeye başlayınca ulan ben ne almışım hemen satıp bir mt 25 alayım diye satılığa çıkarıyor olabilirler ;)
 
Katılım
14 Mar 2019
Mesajlar
493
bildiğim kadarıyla yedek parçası accayip pahalı. ilk defa motor sahibi olacaksanız motoru düşürme ihtimalinizde yüksek olmakla birlikte içinizi acıtabilir. bir müddet önce kuzenim 20 bin tlye bulmuştu. sadece yana düşüp grenaj değişiminden oluşan hasar kaydı 10 bin tl idi ve fotoğraflarını görünce anca inandık. tabi daha sonrasında çocuk vaz geçti şu kadar şeyde 10 bin çıkıyorsa geri kalan parçalar ne kadar pahalıdır diye. seçim tabi sizin fakat benim nacizane fikrim japon markası almanız.
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
BMW'den mucize bekleyenlerin hayal kırıklığı yaşamasıdır muhtemelen.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Arkadaşlar motor TVS, BMW falan değil.

Hoş, ben Rotax (daha yenilerde Çinli) motorlu BMW'leri de çok anlamıyorum hani -> yani bu konuda beni çok dikkate almayabilirsiniz... :queen:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Yan ayak kırılıyor ve çoğu durduğu yerde sola düşüyor. Stator problemi daha 400 km lere gelmeden başlıyor, benzin pompası, marş motoru, sallanan far problemi yani ne ararsanız var. Durduk yere hiç kimse bu kadar km de motorunu bu fiyata satmaz.45-50 binlik motoru 25 e vermez. Sıkıldı satıyor diyenler safça düşünüyor. Üşenmeyin araştırın zor bir şey değil.

https://gaadiwaadi.com/frustrated-bmw-g310r-g310gs-customers-left-searching-for-answers/

https://www.team-bhp.com/forum/motorbikes/204852-bmw-g310-many-bikes-suffering-reliability-issues-due-alternator-problem.html

https://www.g310rforum.com/forum/337-2017-bmw-g310-r-gs-complaints-issues-problems/

1829730d1545378194-bmw-g310-many-bikes-suffering-reliability-issues-due-alternator-problem-img20181221wa0009.jpg


01_bmw-g310gs-sidestand-recall.ashx


02_bmw-g310gs-sidestand-recall.ashx


https://www.cnet.com/roadshow/news/bmw-motorcycles-g310gs-g310r-brake-recall/


Sanıyorum bir fikir vermiştir.

Saygılar.
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
856
hocam makinalar hindistandan bajaj kutularıyla geliyorlar hindistanda üretiliyorlar bir Bavyera kalitesinde değil, bajaj kalitesinde ve gereksizce çok pahalı....millet te bunu anladı borusan da milletin bunu anladığını anladı artık getirmiyor satamayacağını bildiği için...
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
hocam makinalar hindistandan bajaj kutularıyla geliyorlar hindistanda üretiliyorlar bir Bavyera kalitesinde değil, bajaj kalitesinde ve gereksizce çok pahalı....millet te bunu anladı borusan da milletin bunu anladığını anladı artık getirmiyor satamayacağını bildiği için...

bildiğim kadarıyla bajaj değilde tvs üretimi bmwler
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
kalitesini ya da sorunlarını bilemiyorum.

internette Hindistan satış fiyatı 299.000 rupi olarak görünüyor,
yaklaşık 23500 türk lirası.

Avrupa fiyatı 4750 Euro civarı. (yaklaşık 30.000 tl)

türkiye fiyatı 44.877 tl

bilemiyorum altan.


2016-bl-the-dude-page-image.jpg
 
Katılım
25 Haz 2019
Mesajlar
4
Yorumlar için teşekkürler peki bu motor gerçekten çok mu problemlidir kesinlikle yaklaşma mı diyorsunuz ?
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Yorumlar için teşekkürler peki bu motor gerçekten çok mu problemlidir kesinlikle yaklaşma mı diyorsunuz ?

Yani güzel kardeşim bukadar yorumdan sonra hala bunu soruyorsan :) Bize sadece hayırlı olsun demek düşer.

Sanıyorum tam olarak belirttiğimiz gibi yeni bir kullanıcı ile karşı karşıyayız o yüzden ne yaparsanız yapın mutlu olmanızı dileriz :) Arkadaşlar zaten gerekli yorumları yapmanın ötesinde bazıları motosikletin hasarlı ve kronik problemlerinin resimlerini ve hatta yabancı kaynak linkleri belirtilmiş. Siz yinede sonradan üzülmemek için lütfen okuyun.
 
Katılım
25 Haz 2019
Mesajlar
4
Yabancı forumları şimdi okudum ve takipteki bütün motorları listeden siliyorum. Bilgilendirme için çok teşekkür ederim.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
BMW touring ve touring enduro sınıfında uzman olup naked motosikletler konusunda pek başarı hikayesi yoktur.. Örn. f800 serilerinide farklı olarak kayış aktarmalı olarak çıkardılar ancak olmadı.. k 1200r vardı tipini çok begendiğim ancak onunda kullanıcıları çok uzun ömürlü kullanmadan satıyorlardı..

BMW nin naked konusunda Japon & Triumph kadar iyi iş çıkardığına henüz şahit olmadım.. Kaldı ki 310r hintli olarak o parayı haketmiyor..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------

Yan ayak kırılıyor ve çoğu durduğu yerde sola düşüyor. Stator problemi daha 400 km lere gelmeden başlıyor, benzin pompası, marş motoru, sallanan far problemi yani ne ararsanız var. Durduk yere hiç kimse bu kadar km de motorunu bu fiyata satmaz.45-50 binlik motoru 25 e vermez. Sıkıldı satıyor diyenler safça düşünüyor. Üşenmeyin araştırın zor bir şey değil.

https://gaadiwaadi.com/frustrated-bmw-g310r-g310gs-customers-left-searching-for-answers/

https://www.team-bhp.com/forum/motorbikes/204852-bmw-g310-many-bikes-suffering-reliability-issues-due-alternator-problem.html

https://www.g310rforum.com/forum/337-2017-bmw-g310-r-gs-complaints-issues-problems/

https://www.team-bhp.com/forum/atta...-due-alternator-problem-img20181221wa0009.jpg

https://www.bennetts.co.uk/-/media/...hash=EB07E67491AB21077567AF007EEB75B1016376F1

https://www.bennetts.co.uk/-/media/...hash=2958EECFBA6DA35DC78ACDCD554C109F443A4F54

https://www.cnet.com/roadshow/news/bmw-motorcycles-g310gs-g310r-brake-recall/


Sanıyorum bir fikir vermiştir.

Saygılar.

Hindistan üretimi motosikletler güven vermiyor. Sadece TVS nin başarılı motor bloğu ve sorunsuzluğu ayrılıyor. Bence çinliler Hintlilerden şuan daha kaliteli motosiklet üretiyor..
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
insanlar bmw düşük cc motor üretti hoaaydaaaa diye saldırdılar ilk çıktığında.Yıllardır rüstünü ispartlamış bmw kalitesinde olacağını sandı herkes.ŞEhiriçinde bmw ile gezerim hehe diye gülüştüler.Ve sonuç ortada.
 
Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
1,290
Motosikleti
1190 ADV
KTM Duke 390 alın o zaman, o da G310R gibi avrupa üretimi değil ama millet sorunsuz kullanıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst