- Konu Yazar
- #1
Merhabalar,
Motosiklete çocukluk yıllarından sevdalı olan ama yaş ilerlemeden sahip olamayanlardanım. Ehliyetimi aldım ve motosiklet camiasına girmeye çalışıyorum.
Başlangıç için G310R düşünüyorum fakat ilanlara baktığımda bir çok motor 5bin kmden düşük olmasına rağmen elden çıkartılıyor ve neredeyse satılmıyor denecek kadar bekliyor. Bu kanıya nasıl vardın derseniz Haziran ayından beri piyasayı takip ediyorum. Sezon başında 21-22lere satılan makinalar şuan 24-26 bandına çıktı ve satışlar durdu.
Bununla birlikte kmler oldukça düşük kalıyor. Alıcı gözüyle Harika 2000 kmde 2 yaşında bir makinayı almak ve başlamak güzel ama neden bu kadar düşük kmde sahipleri elden çıkartıyor sizce ?
Onun yerine alternatif bunu al diyecek arkadaşlar olabilir fakat sorumun cevabı olmayacaktır bu noktada zaman harcamazsanız sevinirim.
Selamlar
Motosiklete çocukluk yıllarından sevdalı olan ama yaş ilerlemeden sahip olamayanlardanım. Ehliyetimi aldım ve motosiklet camiasına girmeye çalışıyorum.
Başlangıç için G310R düşünüyorum fakat ilanlara baktığımda bir çok motor 5bin kmden düşük olmasına rağmen elden çıkartılıyor ve neredeyse satılmıyor denecek kadar bekliyor. Bu kanıya nasıl vardın derseniz Haziran ayından beri piyasayı takip ediyorum. Sezon başında 21-22lere satılan makinalar şuan 24-26 bandına çıktı ve satışlar durdu.
Bununla birlikte kmler oldukça düşük kalıyor. Alıcı gözüyle Harika 2000 kmde 2 yaşında bir makinayı almak ve başlamak güzel ama neden bu kadar düşük kmde sahipleri elden çıkartıyor sizce ?
Onun yerine alternatif bunu al diyecek arkadaşlar olabilir fakat sorumun cevabı olmayacaktır bu noktada zaman harcamazsanız sevinirim.
Selamlar