Önündeki motoru görmedi. Motosiklete arkadan çarptı!

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Denizli'nin Pamukkale İlçesinde meydana gelen trafik kazasında bir aracın dikkatsizliğinden dolayı, trafikte önünde bulunan motosiklete sürücüsüne çarptı. Kaza anı ise başka bir aracın kamerasına an be an yansıdı.

Denizli'de seyir halinde giden otomobil önündeki motosiklete çarpması sonucu 1 kişi yaralandı. Alınan bilgiye göre, Dün saat 21.30 sıralarında Denizli'nin Pamukkale İlçesi Ulus Caddesi üzerinde seyir halinde giden otomobil önündeki motosiklete çarptı. Çarpmanın etkisiyle motosikletle beraber sürücüsü yere yığıldı. Kazada motosiklet sürücüsü yaralandı. İhbar üzerine olay yerine kısa sürede 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralı sürücü ambulansla hastaneye kaldırıldı.

Kaza anı ise bir araç kamerası tarafından an be an görüntülendi

Kaynak: denizli20haber.com

 

Ekli dosyalar

  • onundeki-motora-arkadan-carpti.jpg
    onundeki-motora-arkadan-carpti.jpg
    56.4 KB · Görüntüleme: 13,891
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
2 Kas 2018
Mesajlar
462
Böle tiplerin elinden alıcan ehliyetini 2 yıl hasip sonrasına insan olma piskoloji dersi vericeksin .😠
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
hadi diyelim motosikleti görmedi. arabayı da mı görmemiş motorla beraber arabaya da giriyor arkadan.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Aralara neden giriyoruz diye soranlara cevaben işte böyle dalyapraklar üzerimizden geçmesin diye.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
271
maalesef motorcu da hatalı çünkü bir aracın arkasında değil sağında veya solunda durmalıydı.
 
Katılım
10 Şub 2019
Mesajlar
73
Şu otomatik fren sistemlerinin yaygınlaşmasını
çok istiyorum. Kontrol bu salak insanlarda ne kadar az olursa o kadar iyi..
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
maalesef motorcu da hatalı çünkü bir aracın arkasında değil sağında veya solunda durmalıydı.

Neden hatalı trafik kurallarında öyle bir kural mı var ? Motorcunun hatası sıfır arabayı kullanan hatalı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------

Şu otomatik fren sistemlerinin yaygınlaşmasını
çok istiyorum. Kontrol bu salak insanlarda ne kadar az olursa o kadar iyi..

O salaklara ehliyet veren sistemi değiştirsek ?
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
şu memlekette bir yerimiz olmadı alimünyum.

filtering yaparsın, vay makascı derler.
kenarda durursun şeritteki araba egzozunla tamponunu ilişkiye sokmaya çalışır.
ortada durursun tepene araba çıkar. bir de sen suçlu olursun.

Bizim memleket zor iş aluminyum.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Motorun arkasına önüne niye çakar takıyorsun? diye soranlara güzel bir örnek.

Motoru ankara pavyonu haline getirmek lazım (ışıl ışıl, rengarenk) bu hanzoların bizleri farketmesi için...

Gerçi disko topu kıvanımda dolaşsak da fark etmeyen elbet çıkar.

En iyisi hala aralara girmek, trafik durunca 2 araba arasında konumlanmak gibi duruyor.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Denizli'nin Pamukkale İlçesinde meydana gelen trafik kazasında bir aracın dikkatsizliğinden dolayı, trafikte önünde bulunan motosiklete sürücüsüne çarptı. Kaza anı ise başka bir aracın kamerasına an be an yansıdı.

Denizli'de seyir halinde giden otomobil önündeki motosiklete çarpması sonucu 1 kişi yaralandı. Alınan bilgiye göre, Dün saat 21.30 sıralarında Denizli'nin Pamukkale İlçesi Ulus Caddesi üzerinde seyir halinde giden otomobil önündeki motosiklete çarptı. Çarpmanın etkisiyle motosikletle beraber sürücüsü yere yığıldı. Kazada motosiklet sürücüsü yaralandı. İhbar üzerine olay yerine kısa sürede 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralı sürücü ambulansla hastaneye kaldırıldı.

Kaza anı ise bir araç kamerası tarafından an be an görüntülendi

Kaynak: denizli20haber.com

https://www.youtube.com/watch?v=BYoU6jqnu7E
Güzelim ülkemizde bir davar sahnesi daha..Bi bitmediniz .........
 
Katılım
6 Kas 2018
Mesajlar
341
Çarpmadan hemen önce anlık frene basıp çarptıktan sonra freni yine bırakıyor, ta ki diğer aracada vurup motoru bayağı bir sürükleyince fren aklına geliyor. beyinsiz bir davar daha, bugün uzun aradan sonra ilk kez ışıklarda arada veya önde durmak yerine arabanın arkasında durmuştum bugün bu videoyu gördüm artık yine durmam. böyle moronlar cinayete tam teşebbüsten yargılanıp ceza almalı
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
Ülkede araba kullanabilen sığırları oranlasak,
En çok Denizlide çıkmazsa bişey bilmiyorum.
 
Katılım
23 Tem 2018
Mesajlar
136
maalesef motorcu da hatalı çünkü bir aracın arkasında değil sağında veya solunda durmalıydı.

bu nasıl bir mantık dır ? O bir kural mı ? Motosiklet bir araçsa bir otomobilin kapladığı yer kadar alan kullanma hakkı var. Kuralları bilmeden sallmayın lütfen , sizin söylediğiniz sadece bir önlem kural değil
 
Katılım
14 Ara 2016
Mesajlar
72
Motosiklet Kaza haberlerine, özellikle bu forumda olup da, motosiklet sürücüsüne zoraki suç veya kusur isnat edenlere hırt oluyorum. Arkadan gelen otomobil mal gibi çarpmış önündeki araca, hal böyleyken, motosikletlide kusur aramak neyin kafasıdır? Bu gözle bakınca, zaten motosikletle trafiğe çıkmak baş kusur!!!
Bu ve benzeri mazoşist yaklaşımları sıkça görüyorum bu forumda. Özeleştirinin eziklik boyutuna kaçacak kadar aşırılığı tuhaf oluyor.
 
Son düzenleme:

nyk

Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
556
telefona falan bakarken görmemiş vurmuştur diyecektim ama vurmadan hemen evvel frene basıyor vurduktan sonra freni bırakıyor araç durunca tekrar frene basıyor. Ya alkollü vs ya da panikledi.
 
Katılım
7 Eyl 2019
Mesajlar
5
Why Hayvan why. Niye yani niye be gerizekalı embesil. O telefon gözüne girsin. Kısas uygulayacaksın buna ya başka türlü akıllanmaz. Motora bindiricen sonra geçip arkadan bindiricen.
Umarım motorcuda bişey yoktur🙏
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst