Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
DOSTLARIM SELAMLAR...BURDAN DAHA EVVELDE 2016 MODEL NS 200 ÜM İLE İLGİLİ BAZI SIKINTILARIMDAN BAHSETMİŞTİM..SONUÇ OLARAK 2016 MODEL NS 200 ÜMÜ SATARAK 2018 MODEL 11.AY ÇIKIŞLI GARANTİ KAMPSAMINDA 9550 KM DE HATASIZ MOTORUMU ALDIM...ALIRKEN ŞUAN İÇİN İSİM VERMİCEĞİM YETKİLİ SERVİSE GÖSTERDİM MOTORUN BAKIMLARINI KENDİ YAPTIĞI İÇİN MOTORU GÖNÜL RAHATLIĞI İLE AL DEDİ..BENDE ALDIM...İSTOP ETME YOK EKRAN RESETLEME YOK.MOTORU DÜZELTMİŞLER....

ŞİLE İSTANBUL ARASI GİDİP GELDİĞİM İÇİN MOTORDA ESKİ 2016 MODEL MOTORUMA GÖRE ZORLANMA VARDI,,RAMPALARDA BAYILMA VE SON SÜRATTE 137 KM GİBİ BİR DÜŞÜŞ GÖRDÜM...MOTOR ZIRIL ZIRIL ÇALIŞIYORDU VİDA GEVŞEK GİBİ...ŞUAN İÇİN İSİM VERMİCEĞİM SERVİSE GÖTÜRDÜM...EURO4 MOTORLAR BÖYLE ABİ DEDİLER..DAHA GÜÇSÜZ DAHA DEVİRSİZ DEDİLER EKSOZ KAYNAKLI MOTOR DAHA SIKI 2016 GİBİ GİTMEZ DEDİLER...PEKİ SES DEDİM ABİ SİBOPLARDAN GELİYOR HİÇ BİR SORUN OLMAZ 15.000 BAKIMINDA GEL AYAR ÇEKERİZ DEDİLER....................................................

BUGUN SAAT 16.00 SULARINDA 6.VİTES VE 80 KM HIZ İLE GİDERKEN KÖPRÜNÜN TAM ORTASINDA MOTOR SİBOP KESTİ MOTORDA NE VAR NE YOK DAĞITTI...ŞUAN İÇİN İSİM VERMİYECEĞİM SERVİSE GÖTÜRMEK İÇİN 250 TL ÇEKİCİ PARASI VERDİM ( BOĞAZ KÖPRÜSÜ ANADOLU YAKASI ÇIKIŞI GİDECEĞİ YER KADIKÖY )SERVİSİ ARADIM BAKIM ARACIMIZ ARIZALI DEDİLER HADİ ONUDA BOŞVERİNN...OLABİLİR İNSANLIK HALİ

ŞİMDİ NASIL BİR YOL İZLEYİM..MOTORUM KOPMLE YENİLENİCEK GARANTİ OLSA NE OLUR OLMASA NE OLUR...SATARKEN DEĞER KAYBEDİCEK BEN 1 AYA YAKIN MOTRSUZ KALICAM.YOLDA GİDERKEN KİTLEYİNCE EZİLİYORDUM O MOTORA NASIL GÜVENİCEM..

SERVİS İLE YOLA DEVVAMI EDEYİM KURALKAN İLE GÖRÜŞMELEREMİ BAŞLIYIM...
Büyük geçmiş olsun...Yaptır-sat-kurtul derim kardeşim...Üstüne para ekle Japon marka motosiklet al-keyfini sür,tamirci takımıyla uğraşmazsın. Şimdiden hayırlı olsun. Bakınız euro4'lü NS200 Pulsar/ Sonsuz Rota adlı Youtube kanalı sahibi karı-koca'nın yaşadıklarına v.b. Şimdiden yeni motosikletin hayırlı olsun.:thumleft:
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
12
Büyük geçmiş olsun...Yaptır-sat-kurtul derim kardeşim...Üstüne para ekle Japon marka motosiklet al-keyfini sür,tamirci takımıyla uğraşmazsın. Şimdiden hayırlı olsun. Bakınız euro4'lü NS200 Pulsar/ Sonsuz Rota adlı Youtube kanalı sahibi karı-koca'nın yaşadıklarına v.b. Şimdiden yeni motosikletin hayırlı olsun.:thumleft:

japondan indim buna bindim...doğru söylüyorsun.....işin ilginci tvs motorum 97.000 km gitti..videoyu izlemiştim bayan kullandığı için hata ondadır demiştim..ön yargılı yaklaşmışım...sence servisemi yükleneyim kuralkanamı
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
japondan indim buna bindim...doğru söylüyorsun.....işin ilginci tvs motorum 97.000 km gitti..videoyu izlemiştim bayan kullandığı için hata ondadır demiştim..ön yargılı yaklaşmışım...sence servisemi yükleneyim kuralkanamı

Geçmişini bilmediğin motordan asla emin olamazsın. Senden önceki kullanıcı ve kullanım şekli çok önemli. Ben yetkili servisim diyen yerde bile işlem yapılırken motosikletin başında bekledim. Kimseye güven olmuyor maalesef.

Şimdi bakımlarını ve kontrollerini can dostum ile beraber yapıyoruz. En son 20.000 km bakımını yaptık.. yağ, yağ filtresi, yakıt filtresi, hava filtresi, subap ayarı, buji değişimi yapıldı.. subap ayarı harici işleri eli anahtar tutan herkes yapar.

Motorunu en iyi sen tanırsın.. sıkıntı olduğunu düşündüğün anda başka bir servise daha gitseydin iyi olurdu.

Şuan senin bu duruma düşmene sebep servis sorunu halletsin.. yapmaz ise kuralkan ile irtibata geç onlar seni yönlendirsin.. ayrıca servisi buradan ifşa et de bizde bilelim.. haketmeyen, bizleri mağdur eden, kazanmasın arkadaş..
 
Katılım
29 May 2013
Mesajlar
19
Arkadaşlar bugün itibariyle 20000 de 2017 bir ns200 alarak aranıza katıldım. Yalnız acilen arka teker tavsiyesine ihtiyacım var zira teker tamamen bitik.
Bunun yanında gidon yükseltme rüzgarlık arka çanta sehpası telefon tutacağı gibi aksesuarlar da almayı düşünüyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Arkadaşlar bugün itibariyle 20000 de 2017 bir ns200 alarak aranıza katıldım. Yalnız acilen arka teker tavsiyesine ihtiyacım var zira teker tamamen bitik.
Bunun yanında gidon yükseltme rüzgarlık arka çanta sehpası telefon tutacağı gibi aksesuarlar da almayı düşünüyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Hoşgeldin. Kazasız belasız binersin inşallah. Arka teker veya ön arka takım lastikdeposu.com dan Michellen pilot street tercih edebilirsin. Gidon yükseltme şu an sanırım en uygunu Kalyoncu motorda. Aslında Kalyoncu motorda istediğin herşeye ulaşman mümkün. Ama arka çanta demiri linkteki tarz birşey almanı öneririm. Piyasada lazer kesim falan diye değişik değişik daha ucuz olanlarda var. Onları tavsiye etmem. Link https://m.n11.com/pulsar-ns200-canta-demiri-P307453591?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjwtO7qBRBQEiwAl5WC225qVn5-tQ_oA25cxoMpMSeTxPB2gt4ggK3wn92GpQ64O-fHSqw9lxoCaDgQAvD_BwE
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
geçen sene 25 mayısta ben de bir adet 2017 euro 4 pulsar 200 edindim.
öyle yazayım dedim.
yardım edebileceğim birşey varsa mesaj atabilirsiniz.

bu arada benim motorum da satılık ilan numarası 701971890
cc önemli değil sadece 4 silindir motosiklete geçmek istiyorum artık.
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
12
SELAM AZ KALDI KONUŞUCAM.HEMDE GÜZEL KONUŞUP İŞİ YARGI MECRASINA TAŞICAM...HAMDOLSUN BİZ CEBİMİZDEKİ SON PARA İLE BU MOTORU ALMADIK...İŞE GELİP GEDELİM GÜZEL MOTOR DİYE ALDIK..BÜYÜK MOTORUMUZA YAZIK DEDİK.....AYIN 5 İ YADA 6 SINDAN BERİ BEKLİYORUM SALİH BEY...HALEN SUSMAYA DEVAM EDİYORUMM..KOSKOCAAAAA FİRMA ELİNDE PİSTON SEKMAN SİLİNDİR SİBOP YOK...ÜZÜCÜ...BİLGİLENDİRİCEM..GERÇEKTEN ÇOK ÜZÜLDÜM...SERVİS ELİNDEN GELENİN FAZLASINI YAPIYOR..BENDEN ÇOK FİRMAYI ARIYOR..EVET HATALARI HEMEN SİBOPU AYAR VERMEMELERİ OLDU...AMA KIZAMIYORUM BİR O KADARDA İLGİLİ VE EFENDİLER ( BAY MOTO ) KENDİLERİNE GERÇEKTEN TŞKR EDİYORUM..EMİN OLUN ÇOK FİRMA İLE ÇALIŞTIM VE HİZMET ALDIM..BU ARKADAŞLAR GİBİ KOMPLEKSİZ DEĞİLLER...KENDİSİNE OKUR YADA OKUMAZ BİR ABİSİ OLARAK TŞKR EDİYORUM...ONLARA KARŞI ARTIK ÖN YARGIM YOK...GELİŞMELERİ YAZICAĞIM BURDAN ÇÜNKİ SUYU ÇIKMAYA BAŞLADI KURALKANIN..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------

Geçmişini bilmediğin motordan asla emin olamazsın. Senden önceki kullanıcı ve kullanım şekli çok önemli. Ben yetkili servisim diyen yerde bile işlem yapılırken motosikletin başında bekledim. Kimseye güven olmuyor maalesef.

Şimdi bakımlarını ve kontrollerini can dostum ile beraber yapıyoruz. En son 20.000 km bakımını yaptık.. yağ, yağ filtresi, yakıt filtresi, hava filtresi, subap ayarı, buji değişimi yapıldı.. subap ayarı harici işleri eli anahtar tutan herkes yapar.

Motorunu en iyi sen tanırsın.. sıkıntı olduğunu düşündüğün anda başka bir servise daha gitseydin iyi olurdu.

Şuan senin bu duruma düşmene sebep servis sorunu halletsin.. yapmaz ise kuralkan ile irtibata geç onlar seni yönlendirsin.. ayrıca servisi buradan ifşa et de bizde bilelim.. haketmeyen, bizleri mağdur eden, kazanmasın arkadaş..

SELAM AZ KALDI KONUŞUCAM.HEMDE GÜZEL KONUŞUP İŞİ YARGI MECRASINA TAŞICAM...HAMDOLSUN BİZ CEBİMİZDEKİ SON PARA İLE BU MOTORU ALMADIK...İŞE GELİP GEDELİM GÜZEL MOTOR DİYE ALDIK..BÜYÜK MOTORUMUZA YAZIK DEDİK.....AYIN 5 İ YADA 6 SINDAN BERİ BEKLİYORUM SALİH BEY...HALEN SUSMAYA DEVAM EDİYORUMM..KOSKOCAAAAA FİRMA ELİNDE PİSTON SEKMAN SİLİNDİR SİBOP YOK...ÜZÜCÜ...BİLGİLENDİRİCEM..GERÇEKTEN ÇOK ÜZÜLDÜM...SERVİS ELİNDEN GELENİN FAZLASINI YAPIYOR..BENDEN ÇOK FİRMAYI ARIYOR..EVET HATALARI HEMEN SİBOPU AYAR VERMEMELERİ OLDU...AMA KIZAMIYORUM BİR O KADARDA İLGİLİ VE EFENDİLER ( BAY MOTO ) KENDİLERİNE GERÇEKTEN TŞKR EDİYORUM..EMİN OLUN ÇOK FİRMA İLE ÇALIŞTIM VE HİZMET ALDIM..BU ARKADAŞLAR GİBİ KOMPLEKSİZ DEĞİLLER...KENDİSİNE OKUR YADA OKUMAZ BİR ABİSİ OLARAK TŞKR EDİYORUM...ONLARA KARŞI ARTIK ÖN YARGIM YOK...GELİŞMELERİ YAZICAĞIM BURDAN ÇÜNKİ SUYU ÇIKMAYA BAŞLADI KURALKANIN..
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Geçmişini bilseniz ne olur hocam.. Bu Pulsar denen motorlar problemli. Bazı arkadaşlar problem yaşamamış ama bu forum şunu gösteriyor kişisel kullanım hatalarının dışında sorunlar çok fazla.. Dominar 400 daha sorunsuz motormuş buda belli oldu..

İşin daha sıkıntılı tarafı Bajaj servislerinin çoğu zaman "bu böyle, ses normal, sızıntı normal" vs diyerek müşterisini başından savması.. Kuralkan sattığı problemli motorlara sahip çıkmadığı için Pulsarı güvenle satın almak pek mümkün değil..

Sizinki bile bile lades olmuş.. Zatne önceden sorun yaşadığınız bir motoru yine satın almışsınız..
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
12
Geçmişini bilmediğin motordan asla emin olamazsın. Senden önceki kullanıcı ve kullanım şekli çok önemli. Ben yetkili servisim diyen yerde bile işlem yapılırken motosikletin başında bekledim. Kimseye güven olmuyor maalesef.

Şimdi bakımlarını ve kontrollerini can dostum ile beraber yapıyoruz. En son 20.000 km bakımını yaptık.. yağ, yağ filtresi, yakıt filtresi, hava filtresi, subap ayarı, buji değişimi yapıldı.. subap ayarı harici işleri eli anahtar tutan herkes yapar.

Motorunu en iyi sen tanırsın.. sıkıntı olduğunu düşündüğün anda başka bir servise daha gitseydin iyi olurdu.

Şuan senin bu duruma düşmene sebep servis sorunu halletsin.. yapmaz ise kuralkan ile irtibata geç onlar seni yönlendirsin.. ayrıca servisi buradan ifşa et de bizde bilelim.. haketmeyen, bizleri mağdur eden, kazanmasın arkadaş..

Geçmişini bilseniz ne olur hocam.. Bu Pulsar denen motorlar problemli. Bazı arkadaşlar problem yaşamamış ama bu forum şunu gösteriyor kişisel kullanım hatalarının dışında sorunlar çok fazla.. Dominar 400 daha sorunsuz motormuş buda belli oldu..

İşin daha sıkıntılı tarafı Bajaj servislerinin çoğu zaman "bu böyle, ses normal, sızıntı normal" vs diyerek müşterisini başından savması.. Kuralkan sattığı problemli motorlara sahip çıkmadığı için Pulsarı güvenle satın almak pek mümkün değil..

Sizinki bile bile lades olmuş.. Zatne önceden sorun yaşadığınız bir motoru yine satın almışsınız..

1-hocam dominatör 400 sıkıntısız olsa ne olacak..kuralkanda motorun can damarı olan parçaları olmadıkça
2- evet haklısın bencede pulsarlar kesinlikle problemli ( sadece motor hoşuma gitmişti 2. bir şans verme hatası yaptım )
3-çoğu servis konusunda aynı düşüncedeyiz seninle

sonuç olarak çıkar çıkmaz motor İNŞALLAH satıcağım
 
Katılım
26 Ağu 2017
Mesajlar
11
Sanırım motor kitledi....

Arkadaşlar merhaba biraz uzun yazacağım ama bu gece saat 1 sularında Ankara otobanında başıma çok kötü bir olay geldi şu an moralim aşırı bozuk. Motorumu daha 1 ay önce almıştım artçım(45 kilo) ve ben(54 kilo) 6.viteste yokuş aşağı 9 bin devirde motoru zorlamadan 130 civarlarında iniyorken motordan 7 veya 10 kere sanki dişli çarpmasıymış gibi ses sık aralıkla 10 kere falan geldi ve o anlık refleksle debriyajı sıktım durana kadar da bırakmadım zincirim koptu sandım çünkü zincirden zırıltılı ses geliyordu durduğumda motoru boşa aldım zincire baktığımda zincir sağlamdı. İttire ittire eve getirdim yolda ittirirken 1 2 3 4 5 6 vitesleri tek tek atmayı denedim hepsi şıkır şıkır geçiyor ve düşüyor vites ama hızlıca ittirip vurdurmaya çalışınca bariz pistonu döndürmüyo vurdururken. Marşa bastığımda gösterge tamamen sönüyo marşa basılı tutarken sadece motor arıza ışığı yanıyor. Motor bu hale gelmeden önce egzantrik zincirinden motor ısındığında ses geliyordu muhtemelen egzantrik zinciri koptu 😔. Sizce nasıl bir sorun olabilir ve masrafı ne kadar tutabilir senaryolara göre. Nasıl bir yol izlemem lazım ilk vitesli motorumdu bu ve bundan önce 50.000 km kymco grand dink 150 kullandım.. Yardımlarınız ve cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhaba biraz uzun yazacağım ama bu gece saat 1 sularında Ankara otobanında başıma çok kötü bir olay geldi şu an moralim aşırı bozuk. Motorumu daha 1 ay önce almıştım artçım(45 kilo) ve ben(54 kilo) 6.viteste yokuş aşağı 9 bin devirde motoru zorlamadan 130 civarlarında iniyorken motordan 7 veya 10 kere sanki dişli çarpmasıymış gibi ses sık aralıkla 10 kere falan geldi ve o anlık refleksle debriyajı sıktım durana kadar da bırakmadım zincirim koptu sandım çünkü zincirden zırıltılı ses geliyordu durduğumda motoru boşa aldım zincire baktığımda zincir sağlamdı. İttire ittire eve getirdim yolda ittirirken 1 2 3 4 5 6 vitesleri tek tek atmayı denedim hepsi şıkır şıkır geçiyor ve düşüyor vites ama hızlıca ittirip vurdurmaya çalışınca bariz pistonu döndürmüyo vurdururken. Marşa bastığımda gösterge tamamen sönüyo marşa basılı tutarken sadece motor arıza ışığı yanıyor. Motor bu hale gelmeden önce egzantrik zincirinden motor ısındığında ses geliyordu muhtemelen egzantrik zinciri koptu 😔. Sizce nasıl bir sorun olabilir ve masrafı ne kadar tutabilir senaryolara göre. Nasıl bir yol izlemem lazım ilk vitesli motorumdu bu ve bundan önce 50.000 km kymco grand dink 150 kullandım.. Yardımlarınız ve cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim

Geçmiş olsun, sorunun ne olduğunu tam olarak bilemeyiz fakat tahminin doğru çıkarsa bloktaki diğer parçalara da zarar verme ihtimali yüksek olur. Bu durumda masraf blok açılmadan ön görülmez , Ankara da bakımlarını yaptırdığın yetkili servisten memnunmusun bilmem ama en kurumsala yakın servis motomekanik. Her ne kadar ye kürküm ye mevzusu olsa da (cc ye göre müşteriye yalakalık yapma) Bajaj a bakan en iyi servis burası sanırım.
 
Katılım
26 Ağu 2017
Mesajlar
11
İşin kötü yanı motomekanik artık bajaja bakmayacağını söyledi ve MyMotoGarage'a yönlendirmişti bakımında..
 
Katılım
7 May 2019
Mesajlar
49
1-hocam dominatör 400 sıkıntısız olsa ne olacak..kuralkanda motorun can damarı olan parçaları olmadıkça
2- evet haklısın bencede pulsarlar kesinlikle problemli ( sadece motor hoşuma gitmişti 2. bir şans verme hatası yaptım )
3-çoğu servis konusunda aynı düşüncedeyiz seninle

sonuç olarak çıkar çıkmaz motor İNŞALLAH satıcağım

Benim 2. bajaj motorum bu. Birincisi discover 150 f di şimdiki pulsar 200 ns. İkisininde ikinci sahibiyim ve hiçbir sorun yaşamadım. 15 k discover i kullandım. 7 k dır da pulsarı kullanıyorum. Şans mıdır nedir bilemem fakat bilinçli kullanıldığı sürece bunların sorun çıkardığını görmedim. Burada sizden önceki sahipleri çok çok önemli. Sıfır bir motorun canını sadece 5 kilometrede alabilirsiniz. Tamamen kullanıcıya bağlı.
Saç baş yolduran bmw f650 gs ler var etrafta. Bu o motoru kötü yapmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst