0 KM S1000RR ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam dostlar, yaklaşık 4 - 5 seneye S1000RR düşünüyorum şuan da bütçem yetmediğinden anca 4 - 5 seneye geliyor :). 2016 model olan s1000rr yani yeni kasa olmayanın sıfırını 4 - 5 sene sonra bulma şansım var mı acaba ? yoksa içim gider vallahi :).
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Bir ihtimal bulabilirsiniz. Ancak bulduğunuzda sahibi satmayacaktır. Satacak olsa da yenisi fiyatına satacaktır. Yani sizin için bir ihtimal yine fiyatı ulaşılmaz olabilir. O nedenle almak istiyorsanız şu an almak için bir yol bulmalısınız. Yoksa istediğiniz şey pek olası değil.
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
5 senelik pilanı uygulamaya geçirebilmek için hükumet kurman gerek.. Hedef 2023 :D

Bakalım 3 ay sonra bu pilanından haberdar olacakmısın..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir ihtimal bulabilirsiniz. Ancak bulduğunuzda sahibi satmayacaktır. Satacak olsa da yenisi fiyatına satacaktır. Yani sizin için bir ihtimal yine fiyatı ulaşılmaz olabilir. O nedenle almak istiyorsanız şu an almak için bir yol bulmalısınız. Yoksa istediğiniz şey pek olası değil.

peki şuan istediğim 2016 modelinin ucuzunu bulup rektifiye yaptırsam sıfırdan farksız olur mu ?
 
Katılım
22 Eki 2018
Mesajlar
183
peki şuan istediğim 2016 modelinin ucuzunu bulup rektifiye yaptırsam sıfırdan farksız olur mu ?

Motor kısmı mı yoksa grenaj kısmı mı? Her ikisi de rektifiye yapılacaksa +1 s1000rr parası daha harcayabilirsiniz belki daha da fazla ama sonuca gelirsek evet olabilir.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
peki şuan istediğim 2016 modelinin ucuzunu bulup rektifiye yaptırsam sıfırdan farksız olur mu ?

Can Sarıoğlu, 19 yaşında genç bir kardeşimizsin.
15 Nisan tarihinde wr125x alıp süpermotoya çevirmekmiş hayalin.
6 Mayısta aklın 18 model winter edition zx10rr ile 16 model s1000rr arasında gidip gelmiş.
7 Mayısta yani hemen bir gün sonra yani S1000RR'ın yakıt tüketiminden endişelenmişsin.
Aradan 10 gün geçmiş ki, MT09'a gönlün kaymış.
Şimdi ise 5 sene sonra alacağın motorun 1000RR olmasına karar kılmışsın.

Bana lütfen kızma, biz de senin yaşlarındayken hep hevesli ve sabırsızdık. Ama hayatının bir sonraki gününde hayalini kurduğun motor S1000RR birden MT09'a da dönüşebilir, CBR600'e de. Ama hayaller ve hayatlar capsleri gibi, nacizane 250 CC motorla uzuunca km'ler kat ettikten sonra, 3-5 sene sonra o zamanın şartlarıyla tekrar konuşsak ölmez sağ kalırsak olmaz mı ?
 
Katılım
17 Şub 2019
Mesajlar
350
Paran ne kadar ise o kadar al istersen 50cc al sorun yok gerekirse üzerine yat ss gibi davran
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Eski kasanın sıfırını hiçbir yerde bulamazsın. 5 sene sonra alacağın 2016 modelinde büyük ihtimal haşatı çıkarılmış olur
 

nyk

Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
556
s1000rr'ın yenisi çıktı zaten. Eski kasa 5 senelik sıfır motor kalır mı bayide sence. Kaldıki S1000RR gibi motorları zaten R25 gibi yüzlerce binlerce ithal etmiyorlar üçer beşer tane getiriyorlar ya da siparişle getiriyorlar. Şu anda bile ellerinde sıfır eski kasa S1000RR olmayabilir
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Çok kısa bir süre önce yanılmıyorsam Almanya da biri 2018 model sıfırını bulup aldığı için çok sevindiğini ve çok şanslı olduğunu paylaşmıştı forumda. Üretildiği ülkede şimdiden zor olan bir şeyi 5 sene sonra bizim ülkemizde bulmayı planlamak pollyannacık bile olmaz. O derece hani.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Çok kısa bir süre önce yanılmıyorsam Almanya da biri 2018 model sıfırını bulup aldığı için çok sevindiğini ve çok şanslı olduğunu paylaşmıştı forumda. Üretildiği ülkede şimdiden zor olan bir şeyi 5 sene sonra bizim ülkemizde bulmayı planlamak pollyannacık bile olmaz. O derece hani.

Tam tersi olması gerekmez mi? Almanya'da bu motorlar kapış kapış satılıyor zaten Türkiye'ye sayılı getirtiliyor ve 180-200bin tlye üç beş tane satıyor yıl içinde. Böyle olunca bayinin elinde eski model kalması muhtemel ama arkadaş 5 sene sonrasından bahsediyor bu imkansız.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,035
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
180.000'lik motoru elinde bırakacak kadar salak bir bayi varsa neden olmasın? :)

Bu tip motorlar ya fuar için konsinye gelir ya da adresli (müşterisi belli) gelir...
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bende 2030 da

2019 model Africa veya super tenere alabilirim,

o zaman 11 yaşinda olacak.

132 ay

Ayda 500 tl kenara atsam

132 x 500 =66.000tl yapar.

Toki öder gibin öderim gayri.

Hee,

Baktim 66 bin yetmedi,

Az daha koyar Euro 7 li ybr 125 alırım

Hidrojenli.

@Hokahey emmimin gardaşi nirdesin yaw

Fethiyenin gülü,cbf 150 nin kralı..

Konuya gel gayri,çaylar benden..

Ispanakli patitisli şepit de var.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Cyan da yazmış. Bizdeki alım gücünden dolayı böyle taşıtları bayiler elinde tutmayı bırak çoğu zaman ya sipariş üzerine ya da konsinye olarak satılıyor genelde.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Ekonomi ve alım gücü sıkıntılarının büyümesi son birkaç yılda peydah oldu.
Daha geçen sene başında İstanbul Borusan oto istinye bayisinde iki adet 2017 s1000rr vardı. Bu motosikletler ülkeye satış fiyatıyla girmiyor zaten. Şuan 196 bin TL baz model ülkeye girişi 120 bin tl. Müşteri adına fatura kesildikten sonra ÖTV ve kdv ekleniyor. Bayi 120 bine, belki biraz daha ucuza alıyor. 120 bin lira size büyük para gibi gelebilir ama Borusan gibi sirketler için para değil. Şu zamanda artık konsinye ile mi satılır sipariş mi geçilir bilmem ama bunlar eski değil. ekonomik sıkıntıların büyümesiyle ortaya çıkan şeyler. Şu zamanda bayiler elinde hiçbir şey stoklamak istemiyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben geçen sene vfr800 e biniyordum bu sene geçtiğimiz cumaya kadar tracer900, yarından sonra wr125r.. Fazla şeyapmaya gerek yok 2 teker olsun yürüsün yeter 😀
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Can Sarıoğlu, 19 yaşında genç bir kardeşimizsin.
15 Nisan tarihinde wr125x alıp süpermotoya çevirmekmiş hayalin.
6 Mayısta aklın 18 model winter edition zx10rr ile 16 model s1000rr arasında gidip gelmiş.
7 Mayısta yani hemen bir gün sonra yani S1000RR'ın yakıt tüketiminden endişelenmişsin.
Aradan 10 gün geçmiş ki, MT09'a gönlün kaymış.
Şimdi ise 5 sene sonra alacağın motorun 1000RR olmasına karar kılmışsın.

Bana lütfen kızma, biz de senin yaşlarındayken hep hevesli ve sabırsızdık. Ama hayatının bir sonraki gününde hayalini kurduğun motor S1000RR birden MT09'a da dönüşebilir, CBR600'e de. Ama hayaller ve hayatlar capsleri gibi, nacizane 250 CC motorla uzuunca km'ler kat ettikten sonra, 3-5 sene sonra o zamanın şartlarıyla tekrar konuşsak ölmez sağ kalırsak olmaz mı ?

18'imde R25 aldım 19'uma kadar kullandım 32 bin km tecrübe edindim ve sattık.normalinde supermoto hayalim vardı abimin K6 GSXR 600'ü vardı 1000rr sp 16 almak istediğini söyledi paramı ona kattım temizinden bi 1000RR aldık. ben küçüklüğümden beridir çok meraklı bi insanım 1000rr'ı alıp sürekli tadına bakmak için kaçırıyodum fakat bi o kadar da korkuyodum üzerinde herhangi bir elektronik sistem yok tcs vs. makine bana çok atik geliyodu ne zaman kaçırsam. engel olamıyodum hırçınlığına sürekli bi kendini öne atıyodu ve 32bin km tecrübemin 1000cc için yeterli olmadığını anladım.mt 09 hayallerim felan da vardı vazgeçtim çünkü ciddiyetin farkına vardım, tadına baktım.kademe kademe yükselteceğim çalışıp R6 alma düşüncelerim var.şuan S1000RR'a param yetse alırım sürmem.almak istediğimi belirttim fakat sürmek istediğimi belirtmedim.Almak istememde ki sebep de yeni modeller çıktıkca kasalar çirkinleşiyor tabi bu kendi görüşüm.16 model aşığı birisi olaraktan alıp kapalı garajda tutmak istiyodum.Benim yaşım kadar motor sürmüş insanlar var bu forumda.Bana da sizlerden akıl almak düşer.Aklımda paramı biriktirip R6 almak var doğru bi karar olur mu? MT09 istiyodum da o beni aşarmış onu anladım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu zamanda bayiler elinde hiçbir şey stoklamak istemiyor
Haksız da değiller. Süpermoto'un elinde 2-3 senedir bayide bekleyen bir Superduke GT vardı, deli gibi indirim yapmalarına rağmen ellerinde kalmış. Motosiklet piyasadaki en sportif sport touring alet.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst