Benim de gıcık olduğum tabirler;
*Dosta gider.
*Gırtlak dolu.
*Full+Full
*Mişel lastik (Michael da denebiliyor)
*Akrep (Akrapoviç)
*Sigorta şişirmesi çıtır hasar.
*Gel, al, bin, git.
*Tr'de tek (Daha ülkesinin ismini tam yazmaktan imtina ediyor p..evenk)
*Daha dolusu yok.
vs daha uzar bu..
Bir de "ciğerli" diye tabir var, ne manaya geldiğini bir bilsem