SİNİR BOZUCU MOTOSIKLET ILANLARI

Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
86
Benim de gıcık olduğum tabirler;

*Dosta gider.
*Gırtlak dolu.
*Full+Full
*Mişel lastik (Michael da denebiliyor)
*Akrep (Akrapoviç)
*Sigorta şişirmesi çıtır hasar.
*Gel, al, bin, git.
*Tr'de tek (Daha ülkesinin ismini tam yazmaktan imtina ediyor p..evenk)
*Daha dolusu yok.

vs daha uzar bu..

Bir de "ciğerli" diye tabir var, ne manaya geldiğini bir bilsem :)
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Bende bu lafa sinir oluyorum "Ciğerli makina" :cherry:
Tüpsüz dalış yapsın diye alıyoruz sanki hıııaaa.....
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
bir de 15 bin TL lik motorun 5 bin TL hasar kaydı var ve hala "Temiz" yazıyorlar. Temiz kavramını tam olarak anlayabilmiş değilim. Araba için de geçerli bu. Benim anladığım temiz kazası belası olmayan, boyası olmayan, bakımları düzenli yapılmış olan, değişmesi gereken parçaları zamanında değiştirilmiş olandır. Herkes temiz yazıyor ilana ama işin aslı öyle mi bilemedim.
 
Katılım
3 Tem 2019
Mesajlar
7
Gayet derli toplu, anlaşılır ve gerekli tüm bilgiler verilmiş. Fotoğraflar net.
Ayrıca yazım dili kullanıcı hakkında gayet pozitif bir izlenim bırakıyor.
Ben beğendim, elinize sağlık hocam..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Eyl 2016
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ciğerli tabiri yoksa o ilan çöptür.
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
Bayandan, Memurdan, doktordan, avukattan bilmem ne den ? Bende bu ilanlara uyuz oluyorum.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Bu ilanların olması iyidir.. Bu ilanlar çoğunluğu oluşturduğu için gerçekten yalın ve doğru kelimeler ile düzgün bir şekilde ilan hazırlayan kişinin kendisi de düzgün olacağından direkt bu ilan sahiplerine yönelirim.. Malını satarken abartandan ve sokak & argo jargon ile ilan oluşturan adamın sattığı ürün ile ilgilenmem..

Örnek Doğru ilan : Satılık Motosiklet

2017 model, 8500 km.de , üzerindeki lastikler orjinal olup, herhangi bir kazası bulunmamaktadır. Kullanılmadığı zamanlarda kapalı garajda bulundurulmuştur. İlk sahibiyim.. Garanti kitapçığı ve yedek anahtarlar ile birlikte noter satışı ile teslim edilecektir..


İlana sadece bunları yazan adamın motoruna talip olurum..
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
bir de 15 bin TL lik motorun 5 bin TL hasar kaydı var ve hala "Temiz" yazıyorlar. Temiz kavramını tam olarak anlayabilmiş değilim. Araba için de geçerli bu. Benim anladığım temiz kazası belası olmayan, boyası olmayan, bakımları düzenli yapılmış olan, değişmesi gereken parçaları zamanında değiştirilmiş olandır. Herkes temiz yazıyor ilana ama işin aslı öyle mi bilemedim.

Temiz = Oto Kuaföre para verdik, temizlettik cilalattık.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
O ilanlara benimkini de ekleyebilirsiniz. Artık saçma tekliflere ve pazarlıklara sıkılınca sonu böyle oldu. Özellikle ilk paragrafa dikkat diyeyim. Adam 4-5 yaşında motosiklet alacak, mağazadan sandıktan çıkıyor da kusur arıyor gibi davranıyor. Motosikleti zorla satıyormuşum edalarına cevaben düzenlenmiştir. Almak isteyene pazarlıksız gerçek fiyatıdır. İsterseniz 1 TL altına teklif vererek alınacak cevabı görebilirsiniz.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-msx125-takas-degerlendirilir-videolu-699551856/detay/

Kardeşim yanlış anlma fiyat şişik bu bir
Yan sanayi parçalar takmışsın orijinali değil daha da fiyat kırma sebebi 2
Sürekli yanlış yağ kullanmışsın msx 5-30 kullanır. Sen daha kalın yağ ile yağlamayı zorlaştırmışsın, yağ pompasını yormuşsun, silindir kim bilir ne haldedir? Zira aralara girmemiştir bu 3
Son olarak da keyfi ilan koydum saplayabildiğime saplarım tarzı yaklaşımlar çok itici. 9bine yeni kasasını aldık ikinci el 5bin km de sen bu halde 10 bin yazmışsın. Motordan anlayan ve bu motosikleti ince ayrıntısına kadar bilen biri gelip (benim gibi) 6 bin max ederi dese küfür edersin. Kim kime küfür etmeli?
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Kardeşim yanlış anlma fiyat şişik bu bir
Yan sanayi parçalar takmışsın orijinali değil daha da fiyat kırma sebebi 2
Sürekli yanlış yağ kullanmışsın msx 5-30 kullanır. Sen daha kalın yağ ile yağlamayı zorlaştırmışsın, yağ pompasını yormuşsun, silindir kim bilir ne haldedir? Zira aralara girmemiştir bu 3
Son olarak da keyfi ilan koydum saplayabildiğime saplarım tarzı yaklaşımlar çok itici. 9bine yeni kasasını aldık ikinci el 5bin km de sen bu halde 10 bin yazmışsın. Motordan anlayan ve bu motosikleti ince ayrıntısına kadar bilen biri gelip (benim gibi) 6 bin max ederi dese küfür edersin. Kim kime küfür etmeli?

O gördüğünüz ilanın ilk hali değil. İl satırı okuduysanız, ondan sonraki fiyatıdır. İlanın asıl rakkamı 7900 gibi birşeydi. Koyduğum fiyatı, saçma tekliflerle gelen (92 şahin var olur mu? Ipone versek üstünü tamamlasak? 4 bin olmaz mı? O zaman 4,5 verelim) vatandaşlara tepki olarak satış iptali şeklinde düşünebilirsiniz. Açıkçası farkedeceğinizi düşünmüştüm.

Ayrıca motosikletimde kullanmam gereken motor yağını biliyorum, teşekkür ederim. Merakınızı gidermek adına da belirtmek isterim ki silindirin de yağ pompasının da durumu şu anda çok iyi. Nereden biliyorsun derseniz her buji değişiminde endoskop ile silindir ve supap durumlarına göz atıp incelemek gibi bir huyum var. Bu da hobinin bir parçası. Kiminin tamirhanesinde sağlam lokma bulunmaz, benim kıytırık mekanda osiloskop, endoskop v.s.. mevcuttur. Bazen düşen cıvatayı bulmakta da kullanıyorum :mrgreen::bounce:
 
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
931
Kardeşim yanlış anlma fiyat şişik bu bir
Yan sanayi parçalar takmışsın orijinali değil daha da fiyat kırma sebebi 2
Sürekli yanlış yağ kullanmışsın msx 5-30 kullanır. Sen daha kalın yağ ile yağlamayı zorlaştırmışsın, yağ pompasını yormuşsun, silindir kim bilir ne haldedir? Zira aralara girmemiştir bu 3
Son olarak da keyfi ilan koydum saplayabildiğime saplarım tarzı yaklaşımlar çok itici. 9bine yeni kasasını aldık ikinci el 5bin km de sen bu halde 10 bin yazmışsın. Motordan anlayan ve bu motosikleti ince ayrıntısına kadar bilen biri gelip (benim gibi) 6 bin max ederi dese küfür edersin. Kim kime küfür etmeli?

Maşallah ülkemizde ne profesörler var, Honda'ya bile kafa tutan. Kılavuz 10W-30 demiş, sen 5W-30 diyip motoru ince ayrıntısına kadar bildiğinden bahsediyosun. Hangi tarafa gülüyoruz?
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Benim en ayar olduğum ilan başlığına "İLK GELEN ALIR" yazanlar. Bunu yazan arkadaş nasıl yüce bir insan ve kullanıcıysa insanlar almak için sıraya geçmiş galiba onlara ithafen mesaj veriyor
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Maşallah ülkemizde ne profesörler var, Honda'ya bile kafa tutan. Kılavuz 10W-30 demiş, sen 5W-30 diyip motoru ince ayrıntısına kadar bildiğinden bahsediyosun. Hangi tarafa gülüyoruz?

Yürü be aslan parçası yakaldın beni :D helal olsun açıp okumuşsun kitapçığı. İyki bi 5 dedik ha. 10w40 değilmiş ama dimi koçum.
Bu arada güleceğin tarafı göstermemi istemezsin :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
izlemedim adam cg ile gezerken sohbet ediyor ne gerek var
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Yürü be aslan parçası yakaldın beni :D helal olsun açıp okumuşsun kitapçığı. İyki bi 5 dedik ha. 10w40 değilmiş ama dimi koçum.
Bu arada güleceğin tarafı göstermemi istemezsin :D

Bu arada, 10W-40 ile 10W-30 arasındaki farkı teknik olarak açıklayabilir misiniz?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bu arada, 10W-40 ile 10W-30 arasındaki farkı teknik olarak açıklayabilir misiniz?

teknik olarak ilk rakam soğuk hava koşullarına karşı dayanıklılık ( ilk çalışma anı için ) ve max performansta çalışabileceği değeri gösterirken 2. rakam ise sıcak ( hava değil ) koşullarını temsil eder.

fakat ülkemizde kışın 10-40 yazın 10-50 gibi saçma bir tabir var esasen çokta doğru bulmadığım bir durumdur. yaz kış bellidir motosikletinizin yağı

hava sıcaklığı bunu etkilemez. etkileyen faktör motorun kendi içinde oluşan ısıdır esasen.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Hava soğutmalı ve karbüratörlü motorlar için dış ortam sıcaklığı da etkili olabiliyor yalnız. Su soğutmalı enjeksiyonlu bir motor için yaz kış aynı kullanmak uygundur. (Karbüratör enjeksiyon arasında da çok fark yok aslında, her ikisinin de ayarı ve çalışması düzgünse. Yalnız karbüratörde fakir çalışma durumu olursa ekstra ısı oluşacaktır, o durumda hissedilir etkisi söz konusu...) Asıl mevzu hava soğutmalı mı su soğutmalı mı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst