Türkiye'ye doğru düzgün chopper/cruiser gelmemesi

Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
63
Kore, japon olsun doğru düzgün hiçbir model gelmiyor. Çin motorlarının bile yeni çıkan modelleri Türkiye'ye gelip gelmemesi muamma. İlla racing mi sürelim? ya da japonların bir iki yüksek cc'li modellerini mi alalım? İsyanım var. Ne olacak bu chopper cruiser piyasası? Sıfır motor yok piyasada.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
talep ile alakalı.

Bizde cruiser ya da chopper kültürü yerlerde.

"kaslı motor" olsun şekilli şukullu olsun hız yapsın teker yapayım falan modu daha yüksek.

adam cbr125 yolluyor ülkene sende "vay be ne karı düşer" diye alıyorsun sonucta.


Ne yazık kı actıgn konu tamamen mantıklı ve haklı, ama çözümsüz
 
Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
767
Harley hariç doğru düzgün sıfır chopper / cruiser yok (onların da fiyatları malum) ve bu ekonomik gidişat ile olmayacak da.

Senelerce cruiser kullandıktan sonra, benzininden, parçasından vs. bıkıp Integra aldım ve keyfime bakıyorum...

Türkiye'de uğraşılcak şey değil chopper / cruiser işi......
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
talep ile alakalı.

Bizde cruiser ya da chopper kültürü yerlerde.

"kaslı motor" olsun şekilli şukullu olsun hız yapsın teker yapayım falan modu daha yüksek.

adam cbr125 yolluyor ülkene sende "vay be ne karı düşer" diye alıyorsun sonucta.


Ne yazık kı actıgn konu tamamen mantıklı ve haklı, ama çözümsüz

Türkiyede en çok ilgiyi racing ve chooperlar görüyor. Nasıl yerlerde? Motordan anlamayan herkes chooper ve racing seviyor. Her racing “kawasaki” her chooper “harley” dir mesela ahhaha ama cidden böyle ss ve choopperlar çok ilgi gördüğü doğru
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
talep ile alakalı.

Bizde cruiser ya da chopper kültürü yerlerde.

"kaslı motor" olsun şekilli şukullu olsun hız yapsın teker yapayım falan modu daha yüksek.

adam cbr125 yolluyor ülkene sende "vay be ne karı düşer" diye alıyorsun sonucta.


Ne yazık kı actıgn konu tamamen mantıklı ve haklı, ama çözümsüz

Şimdi olmadı reyiz yani :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------

pazar dediğimiz olay bu ya talep+para talep var para yok
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Cruiser motorların kullanım alanı çok kısıtlı ne viraja giriyor ne gidiyor sadece traktör gibi pata pata ses yapıyor. Uzun ve büyük aynı derecede ağır. Yakıtı da fazla. Kullanıcı dostu değil. çağ dışı kalmış görüntüleriyle tamamen keyif makinaları. (Yamaha vmax hariç:))
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
ss'e düşüyo mu cidden :queen:

racing konusunda doğru da chopper / cruiser gördüğüm her 50 motordan 1 tanesi cruiser oluyor o nedenle pek ilgi görüyor gibi düşünmedim.

haa 150 kt' e chopper diyorsanz baska :queen:
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Cruiser motorların kullanım alanı çok kısıtlı ne viraja giriyor ne gidiyor sadece traktör gibi pata pata ses yapıyor. Uzun ve büyük aynı derecede ağır. Yakıtı da fazla. Kullanıcı dostu değil. çağ dışı kalmış görüntüleriyle tamamen keyif makinaları. (Yamaha vmax hariç:))

Üzdün:salut:


Evet keyif makinaları.
Silecen parlatacan.
Tozlanacak diye işyerine motosikletle gelmiyorum. :jocolor:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cop motorlarin cogu kuba superloght ne yuruyen mezarlik
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
63
Cruiser motorların kullanım alanı çok kısıtlı ne viraja giriyor ne gidiyor sadece traktör gibi pata pata ses yapıyor. Uzun ve büyük aynı derecede ağır. Yakıtı da fazla. Kullanıcı dostu değil. çağ dışı kalmış görüntüleriyle tamamen keyif makinaları. (Yamaha vmax hariç:))

Vmax 1700 cc 😊 sahibindene baktım 4 tane ilan var ikisi 98 model ikisi 2016 model. Fiyatlar uçuk, her bütçeye hitap eden 250 300cc lik motorlar gelmiyor ondan bahsediyorum. Herkesin vmax ya da xv950 alacak parası yok maalesef.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
ss'e düşüyo mu cidden :queen:

racing konusunda doğru da chopper / cruiser gördüğüm her 50 motordan 1 tanesi cruiser oluyor o nedenle pek ilgi görüyor gibi düşünmedim.

haa 150 kt' e chopper diyorsanz baska :queen:

O manada demedim :D 125 cc ile kim nereye düşecek anca biz sulama kanalına düşeriz :queen:
 
Katılım
22 Eki 2018
Mesajlar
183
talep ile alakalı.

Bizde cruiser ya da chopper kültürü yerlerde.

"kaslı motor" olsun şekilli şukullu olsun hız yapsın teker yapayım falan modu daha yüksek.

adam cbr125 yolluyor ülkene sende "vay be ne karı düşer" diye alıyorsun sonucta.


Ne yazık kı actıgn konu tamamen mantıklı ve haklı, ama çözümsüz

4 silindir altına düşen mi kaldı abi :D
 
Katılım
20 Ağu 2016
Mesajlar
120
kaliteli bir cruiser insanı kullanırken mest eder ve büyük keyif alır bu hangi cruiseri kullandığığına bağlı mesela suzuki intruder c800 honda shadow 750 kawasaki en 500 gibi ve bunlar gibi japon makinalar insanı üzmez.ama çin malına binersen sana traktör hissi veya kamyon kullanmış gibi olursun.çok kaliteli ve görsel olarakta çağ dışı olmayan bu makinalara haksızlık yapmayın.kelimeleri yazarken dikkatli yazın türkiyede chopper cruiser aşığı çok kullanıcı var.herkeze ve bütün iki teker sevdalısı dostlara sonsuz selamlar.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
çinli motorları hep eziyoruz ama çinliler olmasa ülkenin %70 i motora binemez :queen:
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
ya bu chopper ile ilgili başlıklardan yakında forum yöneticileri türkiyeye chopper getirebilir diye düşünüyorum :) 2 günde bir gündemimiz türkiyeye gelmeyen motorlar için şuraya buraya yazalım :) Eminim markalarda tüm modellerinin tüm ülkelerde olmasını ister.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
250cc regal, hyosung, daelim, keeway de bitti, onlarında artık sıfırı yok, gelmiyor, çok ilginç değil mi? bu yeni yasalar gereği diyenler var ...
 
Katılım
12 Eyl 2018
Mesajlar
240
250cc regal, hyosung, daelim, keeway de bitti, onlarında artık sıfırı yok, gelmiyor, çok ilginç değil mi? bu yeni yasalar gereği diyenler var ...

Daelim daystar yasalardan olmasa gerek zira çok az sayıda e4 uyumlu getirdi. Ben Ankara bayisi ile gorustugumde tamamen talep ile ilgili olduğunu söyledi. Ayrıca daelime mail attigimda 'bakacagiz duruma göre, stoklarımızda yok' demişlerdi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------

çinli motorları hep eziyoruz ama çinliler olmasa ülkenin %70 i motora binemez :queen:

Doğru söze ne hacet! Mt-25-versys650-gv250-sl200 sıralaması ile devam ediyorum 😀 bundan sonra winner 200, ondan sonra 100 CC CG, sonra da 50cc ve son olarak bisiklet olarak devam edecek sanırım serüvenim 😀
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst