bu motorun modeli nedir ?

Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
298
Ben de r25 kullanıcısıyım. Bunun şahine düz boru yapmaktan spoiler takmaktan farkı yok.
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Hemen gömmüşsünüz gene,Bence yakışmış,Orjinaline nazaran daha şekil olmuş.

Far stickeri yapmış birde kkafa grenajına uzatma takıp birkaç tane de sticker hepsi bu.aynası yerinde plakalığı yerinde.ADam gibi adam işte.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gsxR25 olmuş. Herkesin hayatına kimse karışamaz 😀
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
504
Ya hocam keşke fotoğraf çekmeden önce o yerdeki kartonu kaldırsaymışsın Türkiye olduğu belli olmazdı belki,selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst