Her konuda fikri olan milletimin ekonomi üstadı olmasına istinaden ;
Nisan 2018 : 1 USD kuru 4 TL iken neden 4 TL idi.
Agustos 2018 : 1 USd kuru 7,20 yi görünce neden 7.20 yi görmüştü..
Agustos 2019 : 1 USd kuru 5.90 ken 1 yıl geçmesine ragmen neden 7,20 nin altında şuan.
Sorularının yanıtları herkesin ezbere söylediği nedenler ile ilişik değil..
Son olarak.. Ekonominin kötü olması demek illede Doların yükseleceği anlamı taşımaz.. Birçok parametre var.. FED faiz indirimleri , yaptığın ihracat , ticaret için ihtiyaç duydugun döviz miktarı vsvs.. diyorum ve herkesin para bastığı doların 2-3 ayda 8 TL olmasını bekleyenler içinde maalesef size para kazandırmaz bu sistem diyorum.. Diyerek bu konuyu kendi adıma kapatıyorum..
Nisan 2018 : 1 USD kuru 4 TL iken neden 4 TL idi.
Agustos 2018 : 1 USd kuru 7,20 yi görünce neden 7.20 yi görmüştü..
Agustos 2019 : 1 USd kuru 5.90 ken 1 yıl geçmesine ragmen neden 7,20 nin altında şuan.
Sorularının yanıtları herkesin ezbere söylediği nedenler ile ilişik değil..
Son olarak.. Ekonominin kötü olması demek illede Doların yükseleceği anlamı taşımaz.. Birçok parametre var.. FED faiz indirimleri , yaptığın ihracat , ticaret için ihtiyaç duydugun döviz miktarı vsvs.. diyorum ve herkesin para bastığı doların 2-3 ayda 8 TL olmasını bekleyenler içinde maalesef size para kazandırmaz bu sistem diyorum.. Diyerek bu konuyu kendi adıma kapatıyorum..