Ötv Desteğine Rağmen Satışlar Beklenenin Çok Altında

Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Her konuda fikri olan milletimin ekonomi üstadı olmasına istinaden ;
Nisan 2018 : 1 USD kuru 4 TL iken neden 4 TL idi.
Agustos 2018 : 1 USd kuru 7,20 yi görünce neden 7.20 yi görmüştü..
Agustos 2019 : 1 USd kuru 5.90 ken 1 yıl geçmesine ragmen neden 7,20 nin altında şuan.

Sorularının yanıtları herkesin ezbere söylediği nedenler ile ilişik değil..

Son olarak.. Ekonominin kötü olması demek illede Doların yükseleceği anlamı taşımaz.. Birçok parametre var.. FED faiz indirimleri , yaptığın ihracat , ticaret için ihtiyaç duydugun döviz miktarı vsvs.. diyorum ve herkesin para bastığı doların 2-3 ayda 8 TL olmasını bekleyenler içinde maalesef size para kazandırmaz bu sistem diyorum.. Diyerek bu konuyu kendi adıma kapatıyorum..
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Vallahi ben para kazanmaya bakmıyorum, elimdekinin değerini koruyayım yeter...

Kurdan para kazanmak için kaldıraçlı takılmak lazım; o iş kesinlikle ufak adam ve para işi değil.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
yahu bizde bu ticari ahlak olduktan sonra uzaylılar da gelse kurtulamayız. herkesin birbirini düdüklemeye çalıştığı bir ortamda dirlik ve düzen olmaz. daima kaos hakim olur.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
21 Ağustos 2017 : Dolar 3.50 tl

Aynen, 18.06.2017 - 17.06.2019 arası %67 artmış.

Pederin elinde USD vardı (öyle aman aman bir rakam değil; öğretmen adam senelerce ne kadar biriktirebildiyse...), o USD 2001 krizinden sonra bizi Cihangir'de ev sahibi yaptı. (Tabi o zaman Cihangir'de ev fiyatları henüz roketlememişti...)
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Arkadaslar FED faiz indirimi sinyali verdi..Dolar 8-10 TL olacak geyigi bitmistir...Dolar yatirimi olanlara duyurulur...
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Arkadaslar FED faiz indirimi sinyali verdi..Dolar 8-10 TL olacak geyigi bitmistir...Dolar yatirimi olanlara duyurulur...

Ne oldu bu sinyal? :) Dolar çok sert düştü, yere çakıldı hatta Allah belasını bile verdi. 5.82'den 5.76'ya hayvan gibi düştü. Kafası gözü yarıldı...
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
reiz şov amaclı doları bilerek yükseltmektedir.

ülkemiz 2023 süper güç olma yolunda ilerlerken aşırı ötesi dolar stogunu merkez bankasına yığdığı için piyasada dolar azaldıgından dolar yükselmektedir.

2022nin sonlarında piyasaya çaaat 100 milyon dolar
sonra patttt 200 milyon dolar
sonra heytttt 1 milyar dolar sunduktan sonra dolar 0.5 tl'ye düşecek ve amerika türk parasını resmi para olarak kabul edip bize süper güç kupasını verecektir.

inanmayan fetöcüdür.

:queen:
:queen:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
İnsanlara dolar 9-10 TL olacak demeyince yazılanlar okunmuyor bunu anladım :)

Ekonomi iyi değil dedik çok defa.. Bu ülkede büyük çogunluk USD yi 6 TL üzerinden aldı. 8-10 TL olacak diye. Konu budur.. FED le tabiki direkt ilişik değil. Ancak FED en büyük göstergelerden biri..

Çok defa demek istediğim şey şu herkesin aynı yöne gittiği bir yatırım aracı oyle beklentilerle yükselmez.. Büyük oyuncular ve büyük sermaye bu kadar göz göre göre kimselere para kazandırmaz..

Olan şu adamlar 6 ve üzerinden dolar sattılar. Olan bu.. Bu 8-10 TL olacak dedikodusu yabancı uyanık para babalarına para kazandırdı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst