Yazlık bot tavsiyesi

Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Merhabalar

Yazlık bot ne tavsiye edersiniz? Hafif, havadar, kışın hiç giymeyeceğim için sadece yaz amaçlı, korumaları doğru düzgün, ergonomik güvenilir bir bot arıyorum, tabi ekonomik olması da hepimizin istediği gibi tercih ama ucuz olsun derdinde değilim. Yds yazlık var ama deri olması sanki pek hava almayacak izlenimi veriyor, kışlığından çok memnunum ama ayaklarım yanıyor bu günlerde, kullanan varsa bilgilendirirse sevinirim.

Scoyco, rockwell, 4rides, tcx gibi bir çok marka var, bunlardan kullananlar olumlu/olumsuz deneyimlerini paylaşabilir mi?
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
4Riders almistim yazlik, yanlarinda ve onunde ruzgar alan kisimlari var, scooter kullandigim icin az performans sagliyor muhtemelen benim icin. Motosiklet kullanicilarinin daha cok isine yarayabilir. 200-250TL gibi bir fiyata almistim yaza girmeden once.

Istanbul sicaklari ilk kez dun basladi, performansini ben de yakindan takip edecegim botlarin.
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
125
4riders ın uzun botlarını kullanıyorum hem yazlık hem kışlık,ayağı biraz terletiyor ama korumaları iyi fiyatına göre

Kışlık botla bi kaza geçirdim şubat ayında buzda kaydım hızım 20 falandı ama motoru tutamadım ve yan yattım ayağım altında sıkıştı burun kısmı yeri topuk kısmı ise motoru tuttu ayağımı zor çektim altından bot giymesem büyük ihtimal ne parmaklarım kalırdı ne topuğum sadece zedelenme oldu 2 güne düzeldim.
 

odo

Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
187
Rockwell bot aldım. Gayetde memnunum. 45 numara kullanıyorum 46 sipariş vermiştim. Düşük hızlarda korumaları yeterli olacak gibi. Havalandırmaları da harika.
 
Katılım
10 May 2015
Mesajlar
519
Motosikleti
Suzuki burgman 200
yds nin yazligiyla kapadokya ya gitmistim gecen yaz.o ic anadolunun kavurucu sicagina ragmen bir sıkıntı yaşatmamıştı.yerli malini tercih edelim
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
146
Rockwell kullanıyorum bağcıklarını sıkan yerler kumaş onları deri ile değiştirdim.Yoksa sürekli bağlarken kopuyordu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
240tl uygun mu hocam Allah aşkına? 1 2 ay önce sıfırları zaten 199tl idi. Bende o zamanlar kışlığını aldım...
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
240tl uygun mu hocam Allah aşkına? 1 2 ay önce sıfırları zaten 199tl idi. Bende o zamanlar kışlığını aldım...

Şimdi alabilen varsa buyursun geçen senede dolar 4 liraydı mesela. git bakalım 4 liradan veriyorlarmı. geçen ay r25 26 bindi şimndi 27.350 hey yavrum.
 
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
429
4riders botlarda korumalar sağ sol tpouk kemiğine denk gelmiyor.Neyi koruduğu meçhul...
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
Merhaba,

TCX Airtech Evo Goretex kullanıyorum. Uzun çizme şeklinde olduğundan aşırı sıcaklarda bir miktar rahatsız ediyor ancak genel olarak gayet memnunum.

700 küsür liraya almıştım iki sezon önce. Muhtemelen uçup gitmiştir şimdi fiyatı.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
YDS' nin yazlık modellerini tavsiye ederim. Dayanıklı, sağlam ve cidden havadar. Senelerdir kullandığım model, iç tabanı parçalandı iki kez değiştirdim, cırtı bitti yenilettim, sürekli kullanıyorum ve dördüncü senesinde. Tavsiye ederim.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Herkese teşekkürler.

Falcon velocity racing aldım, ikinci el ama çok temiz, neredeyse hiç kullanılmamış, normalde ikinci el ayakkabı asla almam ama işime geldi, korumaları üst düzeyde, havalandırma kanalları var, bilek kısmı ideal derecede uzun ve cırtlı, ancak yaz için biraz muamma, uzun yol için kesin en sıcak hava bile olsa kullanırım, şehir içinde de aşırı sıcak olmayan havalar için bence hiç sorun çıkartmaz.

bunun dışında 4riders a bakmaya karar verdim, bir tane ekonomik, sıfır ve sadece yaza özel olsun istedim, 4riders city modelini düşünüyorum, kullanan iki arkadaşım tavsiye etti, tek sorunu bağcıklı olması, aramızda kullanan varsa iyi kötü yönlerini paylaşmalarını bekliyorum.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Herkese teşekkürler.

Falcon velocity racing aldım, ikinci el ama çok temiz, neredeyse hiç kullanılmamış, normalde ikinci el ayakkabı asla almam ama işime geldi, korumaları üst düzeyde, havalandırma kanalları var, bilek kısmı ideal derecede uzun ve cırtlı, ancak yaz için biraz muamma, uzun yol için kesin en sıcak hava bile olsa kullanırım, şehir içinde de aşırı sıcak olmayan havalar için bence hiç sorun çıkartmaz.

bunun dışında 4riders a bakmaya karar verdim, bir tane ekonomik, sıfır ve sadece yaza özel olsun istedim, 4riders city modelini düşünüyorum, kullanan iki arkadaşım tavsiye etti, tek sorunu bağcıklı olması, aramızda kullanan varsa iyi kötü yönlerini paylaşmalarını bekliyorum.

Falcon değil de Forma Velocity olabilir mi? Bu model bende de var üst kısımları içe doğru bükülme yaptı. Hadi sol ayağı anlarıö vitese vura vura oldu dicem sağ ayak da aynı şekilde içe doğru kırıldı. Vitesle de bu kadar çabuk kırılmaması lazım o da ayrı konu. Motomax a gönderdim, tamiratı mümkün değil dedi. Bot kaldı öyle..
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
2 yıldır kullanıyorum memnunum. gore-tex olmasınden dolayı hem terletmiyor, hem de üşütmüyor. ayrıca full koruma ve çok rahat.

"Dainese R Trq-Tour Gore-Tex"
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Metela bot almıs ama arayanlar için bilgi mahiyetinde;

Formanın yazlik racing botunu dört yıldır kullaniyorum kar kiş harici..Burun ve töpuk korumaları ozellikle güven veriyor, yan dislari da sert, içe bakan tarafı daha esnekçe.Test imkanı olmadı umarım olmaz.Botun şekli şemalinde değişme olmadi, açılan yırtılan yeri de yok.Bekledigimden fazlasini buldum diyebilirim saglamlik manasinda. Avm harici yurunmuyor yorar, çantaya spor ayakkabi atmak şart..

Burundan güzel hava alıyor yanlardan hava akışı hissetmesem de havalandırmasi mevcut terletmiyor.Tabanları islak zeminde zamk gibi yapişmasa da sıkinti yasatmadı.Benzer başka bot ile kıyas imkanim olmadı kullanmadigimdan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst