- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
Alım fırsatı, gömüyom ben dolara...
Benim için aldığımdan çok sattığım zamanki fiyatı mühim, çok şükür satma ihtiyacım yok. Zaten harcarsam da dolar ya da euro olarak harcayacağım; bu benim yurtdışına göç edeceğim zaman kullanacağım para...
Çalışmalara başladım, yerleştikten düzeni kurduktan sonra yapacağım ilk harcama bir V85 TT olacak inş. :wiinkk:
Walla param olsa bende gömerim dolara yalan yok. Bayramda çekiyorlar aşağıya, onlar çektikçe tatilciler daha çok bozdurmak zorunda kalıyor. Böylece daha fazla düşüyor. Ya bayram sonrası? Esas şekerler o zaman gelecek. Fed faiz indirim dedikodusu yayıyor piyasadaki doları çekmek için. Lakin dış piyasadan çok Türkiye'de iç piyasa dolar hakimiyetine sahip. 5,20'lere insin, motoru satıp girerim o derece...