- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar videoları izliyorum kafama bir şey takıldı ben yüksek hıza çıksam hangi freni kullanarak durabilirim veya biraz yavaşlayıp devam edebilirim anlatmak istediğim adam 250 260 ile gidiyo otobanda yeri geldiğinde sağlı sollu şimdi bu süratte giderken ani bir durumda sadece ön frenmi kullanılır arka frenmi kullanılır yoksa 2 frenide aynanda sıkmak gerekir şöyle birşey var bazı videolarda arka frenin kitlendiğini ve adamın kaza yaptığını gördüm bunu gördüğüm için arka frenden korktum yüksek hızda arka fren kullanılmaz sadece önü sıkıp yavaşlayıp devam etmeliyiz diyebilirmiyiz doğrumudur gördüğüm kadarıyla yüksek süratte 230 250 + arka fren kitlenirse %100 kaza yaparız gibi geldi yüksek süratte hangi freni kullanıyosunuz inşalla anlatabilmişimdir. Yüksek süratte arka fren tehlikeli gibi geldi doğrumudur bunun doğrusu nedir acaba böyle videolar çekilmemiş hiç insanlar diyoki ön fren arka fren birlikte kullanılır virazda ön fren kullanılmaz ani birşeyde ön ve arkayı düzgün sıkarak birde vites küçülterek yavaşlanır başkada birşey anlatan yok ee peki YÜKSEK SÜRATTE HANGİ FREN KULLANILIR O KADAR KULLANICI HOCA VAR BİRİSİDE ATIYORUM YÜKSEK SÜRATTE ŞU FREN KESİNLİKLE KULLANILMAZ DEMEMİŞ doğrusu nedir yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler bu arada şehir içi bile 180 200 km hızlara çıkan aralardan giden var bu insanlar nasıl duruyo