Motosiklet ile yapılabilecek işlerin listesi

Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
8
Arkadaşlar merhaba, motosiklet ile yapılabilecek aklınıza gelen işleri yazabilir misiniz ? İş derken kariyer anlamında diyorum. Pikniğe gidilir gezmeye gidilir değil yani, mesela "kuryelik" gibi : ) Bir listesini oluşturalım. Niye soruyorsun derseniz, ben masabaşı bir işte çalışıyorum ve kazancım da kötü değil ama masabaşı olması benim gibi biri için işkence. Evet yaratıcılığınızı konuşturun biraz lütfen : D
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
403
Kuryelik ama sıniflari var protez dis kuryeligi güzeldir.
Bu arada kuryelik kazancı iyidir ama pis bi is kısın hayattan sogursunuz bence isinizi yapmaya devam edin ve motosiklete keyif icin binin
 
Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
578
İfşacı stundmenlik. Trafikde, kullandıkları araç büyük ve kendileri emniyette diye, morosikletcilerin üzerine üzerine kıran araç kullanıcılarını ifşa etmek için.
İkide bir biri sıkıştırıyor, üzerine kırıyor, arayoldan önüne fırlıyor, sağ veya sol şerit boşken, tembellikden arkadan korna çalıp, hız limitini aşarak önümden çekil gibi vsr. durumlar.
Bukadardan sonrada devlet motosikletcilere, maganda ve trafik terörü estirenler belli oluyor diye, ücter ödemeli.
Motisikletle yapılması gerekende, bundan ötürü, "Hayatta Kalmak"
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Ben olsam masa başı işi bırakmazdım ama madem aranıyorsun; kuryelik dışında benim bildiğim yok ki kuryelik çok geniş bir yelpaze. Biraz farklısı insan taşıyabilirsin. Bunların dışında motosiklet asıl işinin bir parçası olabilir. Yani mesela bir şey satabilirsin bunu satmaya motosiklet ile gidebilirsin gibi. Saha satış görevi de olabilir, ama daha önce başarılı bir tecrüben yoksa masabaşı işten sonra saha satışın baskısını kaldırabileceğini pek sanmıyorum...

Stuntman ya da pilotluğu işin içine katmadım, tabi bunlara değinirsek iyi sponsor bağlantıları kurabildiğin takdirde (yüksek oranda nepotizm ve çoğu zaman bunun da yeterli olmadığı durumlarda yüksek ikna kabiliyetini de yanında gerektirir) işin içine büyük ralli ve turlar da giriyor. Hatta boş vaktin kalırsa bir iki firmadan 3-5 bir şey kazanıp reklam içerikleri bile yapabilirsin. Ama zaten bunları yapabilecek çevren olsa şu an burada başlık açmaz hatta forum okumazdın.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
geceleri, araç şöförlüğü
valla ciddiyim.

tek bi şartı var: motosikletiniz katlanır olmalı.


şimdi şöyle, geniş bir network oluşturuyorsunuz. bu çok önemli.

sonra, geceleri dışarıya çıkan, içen, sınırı geçen ama arabası olan ama arabasını da bırakmak istemeyen insanlara şöförlük yapıyorsunuz.
olay yerine gidiyorsunuz. aracı ve kişiyi alıp evine götürüyorsunuz.

örnekle açıklayalım. zincirlikuyudasınız, telefon geliyor; taksimdeyim, şu saatte gel beni al, ataşehire götür.
taksime gidiyosunuz, motosikletinizi kişinin bagajına koyuyorsunuz. kişi ve araç ile ataşehire gidiyorsunuz. normalde 50-60 lira yazacak yere siz 40 alıyorsunuz. maliyetiniz en fazla 10 lira. 30 lira cepte.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
geceleri, araç şöförlüğü
valla ciddiyim.

tek bi şartı var: motosikletiniz katlanır olmalı.


şimdi şöyle, geniş bir network oluşturuyorsunuz. bu çok önemli.

sonra, geceleri dışarıya çıkan, içen, sınırı geçen ama arabası olan ama arabasını da bırakmak istemeyen insanlara şöförlük yapıyorsunuz.
olay yerine gidiyorsunuz. aracı ve kişiyi alıp evine götürüyorsunuz.

örnekle açıklayalım. zincirlikuyudasınız, telefon geliyor; taksimdeyim, şu saatte gel beni al, ataşehire götür.
taksime gidiyosunuz, motosikletinizi kişinin bagajına koyuyorsunuz. kişi ve araç ile ataşehire gidiyorsunuz. normalde 50-60 lira yazacak yere siz 40 alıyorsunuz. maliyetiniz en fazla 10 lira. 30 lira cepte.

Hondanın bi modeli vardı bavul gibi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mükemmel cevap 😂😂
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
geceleri, araç şöförlüğü
valla ciddiyim.

tek bi şartı var: motosikletiniz katlanır olmalı.


şimdi şöyle, geniş bir network oluşturuyorsunuz. bu çok önemli.

sonra, geceleri dışarıya çıkan, içen, sınırı geçen ama arabası olan ama arabasını da bırakmak istemeyen insanlara şöförlük yapıyorsunuz.
olay yerine gidiyorsunuz. aracı ve kişiyi alıp evine götürüyorsunuz.

örnekle açıklayalım. zincirlikuyudasınız, telefon geliyor; taksimdeyim, şu saatte gel beni al, ataşehire götür.
taksime gidiyosunuz, motosikletinizi kişinin bagajına koyuyorsunuz. kişi ve araç ile ataşehire gidiyorsunuz. normalde 50-60 lira yazacak yere siz 40 alıyorsunuz. maliyetiniz en fazla 10 lira. 30 lira cepte.

O şekilde hizmet veren birkaç yer var.
Oralar ile iletişime geçilebilir:)

http://www.motovale.com/hosting/motovale.com/m/
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
pizzacı dönerci ayağına uyuşturucu kuryeliği.:bounce:
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Eskilerin atlı postaları gibi, ilden ile motokurye.net kurulabilirdi :) Afyon'dan Antalya'ya, Konya'dan Denizli'ye kadar olan güzergah bende :) Gerisi, öncesi sizde ... :)

Karayolları il sınırından il sınırına :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Motoru modifiye edip sokak yarışları düzenleyebilir yasadışı bahis sistemi ile kazancınızı katlayabilirsiniz
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Taşıyıcı filmindeki gibi topcase sığacak büyüklükte önemli şeyler taşınsa ne güzel iş olurdu. Ama bizim ülkede tutmaz o iş
 
Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
578
Bak sana bir teklifde buliuayım. Katlanır motiosiklete gerek yok.Öyle bir durumda motosikletle al, araba nerdeye oraya brırak, sen 20mini al keyfihe bak, Bende adamı arabasıyla bırakırıp, 20yide ben alıp keyfime bakarım.
Yani sen şöröf taşı, şöför müşteriyi arabasıyla taşısın. Günde 3-5 müşteri varsa arabay8ïda kıralarïz, müşteri arabasınada gerek kalmmaz. ;:D Oldukmu kapkara corsan, muhahaaa.
geceleri, araç şöförlüğü
valla ciddiyim.

tek bi şartı var: motosikletiniz katlanır olmalı.


şimdi şöyle, geniş bir network oluşturuyorsunuz. bu çok önemli.

sonra, geceleri dışarıya çıkan, içen, sınırı geçen ama arabası olan ama arabasını da bırakmak istemeyen insanlara şöförlük yapıyorsunuz.
olay yerine gidiyorsunuz. aracı ve kişiyi alıp evine götürüyorsunuz.

örnekle açıklayalım. zincirlikuyudasınız, telefon geliyor; taksimdeyim, şu saatte gel beni al, ataşehire götür.
taksime gidiyosunuz, motosikletinizi kişinin bagajına koyuyorsunuz. kişi ve araç ile ataşehire gidiyorsunuz. normalde 50-60 lira yazacak yere siz 40 alıyorsunuz. maliyetiniz en fazla 10 lira. 30 lira cepte.


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------

Beni o zaman sade spor arabaysa ararsan para senin, keyf benim, cezalarda müşteriye klır, nasıl? :bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------

Darphanede para basmaya çalışacağımıza, sanalsistende basıldı, bite yatırıp, m9tor parasını aktarırız. Kimsenin rujhu duymadan motorun parasını cebe attıkmı, satıp paraya çevirmiş oluruz. He nasıl, her şey şahane olacak.
 
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
104
Arkadaşım evrak ve ekstra olarak broşür dağıtımı işi yapıyor yaz ve kış aylarının sorunları ile boğuşuyor olsa da emir altında çalışmadığı için işinden memnun ancak çok çok dikkatli ve sabırlı olmak zorundasınız zira her an trafik ile iç içesiniz bu işte .
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
8
Motoru modifiye edip sokak yarışları düzenleyebilir yasadışı bahis sistemi ile kazancınızı katlayabilirsiniz

Güzel fikir aslında, mesela her hafta sonu bir yarış düzenleriz. Yarışa atıyorum 50 kişi katılıyor diyelim. Kişi başı 100 lira alırız. 5000 TL toplarız, ilk 5'e girene ödül veririz, 1000 TL'sini biz alırız :D Bunu yapmak için pist lazım ama.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

Taşıyıcı filmindeki gibi topcase sığacak büyüklükte önemli şeyler taşınsa ne güzel iş olurdu. Ama bizim ülkede tutmaz o iş

Neden ki ,bence çok müşterisi olur böyle bir işin. Ama maliyetli olur müşteri için. Ayrıca işe yaraması için hız sınırını aşabilmemiz lazım, kazandığımız para yediğimiz cezalara gider :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst