İlk motorumu aldım

Katılım
26 Nis 2019
Mesajlar
11
Herkese merhaba bugün ilk motorum olacak olan Küba Süperliğt 200 motorumu satın aldım :)
Daha önce kullanmış olup tavsiyesi olan varsa bekliyorum :)
 
Katılım
2 Eyl 2016
Mesajlar
232
Hayırlı olsun sorunsuz dertsiz kullan umarım.Moralini bozmak istediğimden değil bi tanıdığım bu motordan 2 tane aldı birisi küba markasıyla satılan motor dertliydi baya sürekli stop etme vs sorunları vardı aldığı yere geri verdi.daha sonra aynı motorun keeway marka adıyla satilanini aldı oda yine benzer çalışmama vs sorunları yaratmıştı baya dertliydi yani.Umarim onun motorları bakımsız denk geldi diyedir sen bi sorun yaşamazsın.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Ayetlervaray nickli arkadaşımız sana yeterince yardımcı olur. Bi zamanlar ben de bu motou düşünürken baya yardım etmişti sağolsun.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Hayirli olsun.
Bir foto ile yesillendirirsen seviniriz.
:)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürmen dileğiyle..
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Sıfır aldıysan; tekerleri değiştir leş.
Aynaları da pek güzel değil geldi bana.
Koruma demiri taktır.

Güzel motordur; rodajını iyi yaparsan artçı ile bile uzun mesafe yolları yorulmadan gidersin.

Ancak arada vidalarını sıkmak gerekiyor :)

Rüzgar için camı sökme derim duruyor ise; oturuş pozisyonunda faydalı oluyor rüzgar kesme acısından.


hayırlısı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst