Africa Twin le rekor kırmak üzereyim!!

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bence burada asıl mesele, yakıt fiyatının insani düzeyin üstünde olması.

meseleye bu pencereden bakarsak her şey daha berrak görünecek.

bu insanlar işe gelip gitmek kadar olağan bir durumda dahi yakıt tasarrufu düşünmek zorunda kalıyorlarsa şapkayı önümüze koyup düşünme zamanı gelmiştir.

Arkadaş vanda görevli vanda benzin 7.26 imiş .. :)
 
Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
578
Hayırsız sevgiliyede, şiir aynen langır lungur edilerek yazılır. :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

Para diye birşey yokken, insanlar eşyalarıyla alış veriş yapar, işcilik karşılığınadsa ihtiyaçlarını sağlardı. Bilgin sayılanlar, toplumun başında olanlar evrimleşelim, gelişelim diyip parayı araya soktular. Her tür alış veriş, ihtiyaç ve hizmet karşılığı parayla ölçülmeye başladı. Hayarımız kolaylaşsın, yaşam kalitesi artsın diye.
Vardığımız noktada, parayla para yapılîp, başka birşeyin değeri kalmıyor. Hayat kalitesi düşüyor, geçim zorlaşıyor, hizmete önem verilmiyor. Bizden 10-20 ileride olanlar, dahada ilerleyeyim derken, taş kentlerde, modern köleliğe, simsarlığa, m9dern taş devrine çevirdi, sade para sayesinde. O kadar türü ve çeşidi olduktan sonra insanda değermi kalır. Para sayesihde, yaratık, mikrop kadar alçak düşünenler üreyip, türleri çıkıyor. Bir parça kağıda o kadar değer biçersen, insan zamanla kafayı yemesi normal, sanki.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
bence burada asıl mesele, yakıt fiyatının insani düzeyin üstünde olması.

meseleye bu pencereden bakarsak her şey daha berrak görünecek.

bu insanlar işe gelip gitmek kadar olağan bir durumda dahi yakıt tasarrufu düşünmek zorunda kalıyorlarsa şapkayı önümüze koyup düşünme zamanı gelmiştir.

Katılmıyorum.

Geç kalınmıştır :farao::pr:
 
Katılım
19 Ocak 2017
Mesajlar
71
bence burada asıl mesele, yakıt fiyatının insani düzeyin üstünde olması.

meseleye bu pencereden bakarsak her şey daha berrak görünecek.

bu insanlar işe gelip gitmek kadar olağan bir durumda dahi yakıt tasarrufu düşünmek zorunda kalıyorlarsa şapkayı önümüze koyup düşünme zamanı gelmiştir.

Toplu taşıma diye birşey var.Ben eşek miydim 38 yaşında ilk motosikletimi ve 40 yaşında ilk arabamı aldım.Hayatımız otobüslerde geçti,taksiye bile çok az bindik.Özel aracı olan adam kusura bakma benzin parasına katlanır.Toplu taşıma standarttır özel araç lükse girer.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ağu 2018
Mesajlar
174
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Toplu taşıma diye birşey var.Ben eşek miydim 38 yaşında ilk motosikletimi ve 40 yaşında ilk arabamı aldım.Hayatımız otobüslerde geçti,taksiye bile çok az bindik.Özel aracı olan adam kusura bakma benzin parasına katlanır.Toplu taşıma standarttır özel araç lükse girer.

onu geçtim bazı kustahlar et alamamaktan şikayet ediyor,çok pahalıymış..Ben 35 yıl et yemedim be.Ama çok şukur şimdi yiyebiliyorum.
Çok doğru bir noktaya parmak bastın arkadaşım,gerçekten 10 numarasın.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Toplu taşıma diye birşey var.Ben eşek miydim 38 yaşında ilk motosikletimi ve 40 yaşında ilk arabamı aldım.Hayatımız otobüslerde geçti,taksiye bile çok az bindik.Özel aracı olan adam kusura bakma benzin parasına katlanır.Toplu taşıma standarttır özel araç lükse girer.

Parası olmayan komünizme, parayı bulan kapitalizme sığınıyor ne güzel. Toplu taşıma standarttır, özel araç lükse giriyor die düşünenler sayesinde ÖTV veriyoruz oraya buraya...

Tasarruf yapmayı anlarım ama bu düşünceyi ve bu düşünceye hak verenleri anlamam. Bende ilk motosikletimi 29 yaşımda ve banka kredisi ile aldım. Ailemin parası olduğu halde bu forumdaki en fakir adamdan çok daha fazla açlık çektim. Babama dahi kimseye eywallah çekmeden ne iş var ise yaptım.

Şimdi aracım var die lüks mü yaşıyorum ben?.. Gel birgün Etiler'e sana lüks yaşam nasıl oluyor göstereyim.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Motosiklet araba mı lüks?

Sayenizde...

Zaten bu zihniyet yüzünden "Beyaz Eşya" ya "Lüks Tüketim Vergisi" veriyoruz. Buzdolabı lüks, ulaşım aracı lüks, ocak lüks. Ama tek taş yüzük alırsan vergiden muaf. Sonuçta sabah akşam pırlanta yiyoruz yemekte...
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Toplu taşıma diye birşey var.Ben eşek miydim 38 yaşında ilk motosikletimi ve 40 yaşında ilk arabamı aldım.Hayatımız otobüslerde geçti,taksiye bile çok az bindik.Özel aracı olan adam kusura bakma benzin parasına katlanır.Toplu taşıma standarttır özel araç lükse girer.

sen olayı yanlış anlamışsın. bu devirde araba, motor bir ihtiyaçtır. lüks değildir.
doğru olan ise insanların arabası, motoru olduğu halde toplu taşıma kullanabilmesidir. toplu taşıma dediysem, bizdeki gibi üstüste, birbirini ezerek yapılan seyahat değil; insani seviyede rahat ve güvenli seyahat edilen toplu taşımayı kastediyorum.

senin gibi düşünenler yüzünden eziliyoruz zaten.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
sen olayı yanlış anlamışsın. bu devirde araba, motor bir ihtiyaçtır. lüks değildir.
doğru olan ise insanların arabası, motoru olduğu halde toplu taşıma kullanabilmesidir. toplu taşıma dediysem, bizdeki gibi üstüste, birbirini ezerek yapılan seyahat değil; insani seviyede rahat ve güvenli seyahat edilen toplu taşımayı kastediyorum.

senin gibi düşünenler yüzünden eziliyoruz zaten.

Walla evimden metro ile seyahat edebilecek olsam tövbe motoru çıkartmam. Servis bile işkence termometre 27derece gösteriyor, klima gazı bitik araba içinde sıcaktan bayılıyorsun. Metrobüs desen bir daha zorda kalmadıkça binmem. Beylikdüzü'nden Levent'e metro yada vapur varda biz kalkıp motorla E5'in sağında biri üstümüze çıkmaz inşallah diyip boşuna sıkıştırıyoruz kendimizi...

Hoka reyiz çok haklısın walla. Bir fırsatını bulsam senin gibi büyükşehirden bende kaçacağım...
 
Katılım
19 Ocak 2017
Mesajlar
71
Walla evimden metro ile seyahat edebilecek olsam tövbe motoru çıkartmam. Servis bile işkence termometre 27derece gösteriyor, klima gazı bitik araba içinde sıcaktan bayılıyorsun. Metrobüs desen bir daha zorda kalmadıkça binmem. Beylikdüzü'nden Levent'e metro yada vapur varda biz kalkıp motorla E5'in sağında biri üstümüze çıkmaz inşallah diyip boşuna sıkıştırıyoruz kendimizi...

Hoka reyiz çok haklısın walla. Bir fırsatını bulsam senin gibi büyükşehirden bende kaçacağım...

İşte benim 38 yaşına kadar altta motor da yoktu.Otobüslerde,vapurlarda,trenlerde,servislerde sıkıntıdan perişan olduk.Bu yüzden altımdaki 50cc scooter ile 2000 model Renault Clio benim için lüks oluyor.Verdiğim benzin parasına sağladıkları rahatlık için helal olsun diyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

Eeee ben ve benim gibiler ne oluyor? 50 yaşımda ilk motosikletimi aldım.

Not: Ne dediğinizi duyar gibi oluyorum tövbe tövbe kendim kaşındım.

Estafurullah:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ağu 2018
Mesajlar
174
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim rekor arada kaynadı gitti :(

Sevgili adminler lutfen ilk mesaja rekor kırılmıştır yazdırabilir miyiz ? Kırmızı ve büyük puntolarla olsun lutfen
 
Katılım
23 Mar 2017
Mesajlar
186
benim rekor arada kaynadı gitti :(

Sevgili adminler lutfen ilk mesaja rekor kırılmıştır yazdırabilir miyiz ? Kırmızı ve büyük puntolarla olsun lutfen


Amacın ne dostum? Tebrik ve ya ödül mü bekliyorsun?

Africa ile 3 litre yaktıracam diye bi taraflarını çatlatacaksın, hala gelmiş burda çok vergi veriyoruz diye duyar kasıyosun.

Varsa benzinle derdin sat motorunu asıl amacı az yakmak olan bir motor al. Sana fazla gelen vergiyi Africa'yı alırken zaten gani gani itelemişler sana.


İnsan sahip olduğu motoru istediği gibi kullanabilir dedirttin insanlara ki haklıydın da. Ama artık manası olmayan bir zorlama içerisindesin ve amacından sapan abuk cevaplar yazmaya başladın.

Yeter.

Sana tavsiyem NC al. Gir facebook gruplarına. Bütün gün pompa fişi paylaşırsın motosikletten anladıkları sadece az yaktırmak olan kardeşlerinle.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ağu 2018
Mesajlar
174
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amacın ne dostum? Tebrik ve ya ödül mü bekliyorsun?

Africa ile 3 litre yaktıracam diye bi taraflarını çatlatacaksın, hala gelmiş burda çok vergi veriyoruz diye duyar kasıyosun.

Varsa benzinle derdin sat motorunu asıl amacı az yakmak olan bir motor al. Sana fazla gelen vergiyi Africa'yı alırken zaten gani gani itelemişler sana.


İnsan sahip olduğu motoru istediği gibi kullanabilir dedirttin insanlara ki haklıydın da. Ama artık manası olmayan bir zorlama içerisindesin ve amacından sapan abuk cevaplar yazmaya başladın.

Yeter.

Sana tavsiyem NC al. Gir facebook gruplarına. Bütün gün pompa fişi paylaşırsın motosikletten anladıkları sadece az yaktırmak olan kardeşlerinle.

tebrikler,3. kez nc kullancıların pompa fişlerini paylaştığından bahsettin bu sefer ilgisini çektin iki kişinin.

seni nc kullacıcıları sıkıştırıp bişey mı yaptı ? 4 postun 3 unde adamlara sataşıyosun.

senden tavsiye istedim mi ben ? Neden Nc tavsiye ediyosun ?
bi de yeter falan demişin :)

Senden ricam bu başlıktan uzak dur,zira daha 1000 km 3000km 5000km ve 10000 km paylaşımlarım olacak.
Dikkat ettiysen kendi açtığım başlıkta takılıyorum, rahatsız oluyorsun diye şaka bile yapamayacak mıyım ? Açıkçası zerre umrumda değil rahatsız olup olmaman.Ödül mü bekliyorsun diye yazmış bi de pehhh,evet odul bekliyorum
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Türlü türlü insan var; NC kullanıp fiş paylaşanlar (Allah inandırsın 20.000km kullandım, bir kere bile aklıma gelmedi, zaten az da yaktırmıyordum, 3,8-4,1 arasında takılıyordum...), habire NC'ye sataşanlar (hayrola bir eziklik mi var?), NC'yi R25 ile aynı kefeye koyup kıyaslayanlar, tor tor gezmeyi seven ruhu moruklar(!) - bu sonuncu kendime çuvaldız (benim hayalimdeki motor Guzzi yani, oradan pay biçin...) :queen::bounce:

Olur öyle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst