bence burada asıl mesele, yakıt fiyatının insani düzeyin üstünde olması.
meseleye bu pencereden bakarsak her şey daha berrak görünecek.
bu insanlar işe gelip gitmek kadar olağan bir durumda dahi yakıt tasarrufu düşünmek zorunda kalıyorlarsa şapkayı önümüze koyup düşünme zamanı gelmiştir.
Arkadaş vanda görevli vanda benzin 7.26 imiş ..