Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
Harika olmuş hocam motor, bir de seleyi hallettiken sonra çiçek :)

Bu arada İzmir de bu motoru test edebileceğim bir bayi falan var mı acaba biraz araştırdım test günleri Honda yı falan ama tam detaylı bir şey bulamadım. Bilen varsa bilgilendirirse harika olur.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Tadından yenmez olmuş, güle güle kullanın.
Teşekkürler Cyan. :)

sıtkı abi hayırlı olsun.sizx bmw ciydiniz.motor üzerindeki aksesaurları nerden temin ettiniz.benim de çok hoşuma gitti.
Teşekkür ederim Avarekasnak. :cat:
Aslında 94 yılından bu yana ağırlıklı olarak Honda kullandım. Bir iki başka marka oldu ama uzun süreli olmadı. Bmw F 700 de o motosikletlerimden biriydi. Geçen ay sattım. (Motosikletim kısmını güncellemem gerek)
Aksesuarların bir kısmı Crf Akyazı Selami Usta'dan. (Üçlü çanta demiri ve cam-navigasyon demiri)Koruma demiri Anes'ten. Elcik korumalar Enduromarket. Birkaç ürün ise, (Far koruma, yan sehpa genişletici) AliExpress'ten.

Sıtkı abim makinayı donatmış baştan aşağıya.. Güzel olmuş.. Keşke benim de olsaaaa... :)

Nazar değmesin abi.. Maşallah..
:)
Senin de olur inşallah Salih'çim.:cat:
Teşekkürler. :)
şu crfnin selesini gördükçe mabadımda bir sızlama vuku buluyor vesselam. bir de yol motoru gibi modifiye edilmiş. o sele aynı yerinde durduğu sürece istediğini tak motora. uzun yol gidemezsin,gidersin ama loblardan bir tanesini sakarya girişinde bırakırsın. devir kötü kolla lobu. evet

pekala çözüm bulunabilir. ancak dediğiniz gibi loblar birbirinden ayrılıp bağımsızlığını ilan edebilir. sızım sızım sızlatır terbiyesizim.
Bişey olmaz. :)
Crf 250 L ve Rally'le epey uzun yolum var. :cat:
Evet, selenin rahatsız olduğu su götürmez bir gerçek. Ama bu tip motosikletlerle yaptığım uzun yol seyahatlerimde dediğin gibi bir durum olmadı. 2017'de Rally'le 9 gün/4500 km.lik bir seyahatim oldu. Boy yetmediği için seleyi kazıtmıştım. Takriben 2 cm. gibi bir kauçuk kalmıştı. Sonuç değişmedi. Aman aman rahatsız olmadım anlayacağın. :)
Motor hacmi, kullanım zorluğu, sele rahatsızlığı gibi olumsuzluklar, motosikleti içine sindirmekle alakalı biraz da. :wiinkk: Kimbilir, belki de ilerleyen yaşımın (58) getirdiği bir avantajdır bu. :cherry:

Harika olmuş hocam motor, bir de seleyi hallettiken sonra çiçek :)

Bu arada İzmir de bu motoru test edebileceğim bir bayi falan var mı acaba biraz araştırdım test günleri Honda yı falan ama tam detaylı bir şey bulamadım. Bilen varsa bilgilendirirse harika olur.

Teşekkürler Emron. :)
Seleyle ilgili bir işlem yapmayı düşünmüyorum. :wiinkk:
Honda, bildiğim kadarıyla önümüzdeki günlerde test günleri için Türkiye'yi dolaşacak. Mutlaka ki İzmir'e de geleceklerdir. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Piyada fabrika lastiklerinden çok daha iyi lastikler var aslında...
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Geçen sene baktığımda Metzeller'de de Pirelli'de de Heidenau'da da iyi arazi ağırlıklı lastikler mevcuttu. Şimdi motolastiğe baktım ağırlıklı asfalt lastikler var.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Geçen sene baktığımda Metzeller'de de Pirelli'de de Heidenau'da da iyi arazi ağırlıklı lastikler mevcuttu. Şimdi motolastiğe baktım ağırlıklı asfalt lastikler var.

Hocam arazi ağırlıklı çok lastik bende bulamadım. Pirelli filan var ama onlarda çok uzun ömürlü değil. İran yasa diye bi lastik buldum son çare o duruyor. İnternette irc lastik yok acaba servislerde filan satıyorlar mı diye merak ettim.
 
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
Harika olmuş hocam motor, bir de seleyi hallettiken sonra çiçek :)

Bu arada İzmir de bu motoru test edebileceğim bir bayi falan var mı acaba biraz araştırdım test günleri Honda yı falan ama tam detaylı bir şey bulamadım. Bilen varsa bilgilendirirse harika olur.

Merhaba,

2 hafta önce Balıkesir'e gitmiştim CRF 250L ile, hatta konu da açmıştım güzergah ile ilgili olarak. Haberim olsaydı, bir şekilde görüşür, benim motosikletimi denemenizi sağlardım. Bu teklifim hala geçerli. İzmir yerine Çanakkale'ye gelirseniz, gün ve saat uygun olduğu sürece deneme sürüşü yapabilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------

Aksesuarların bir kısmı Crf Akyazı Selami Usta'dan. (Üçlü çanta demiri ve cam-navigasyon demiri)Koruma demiri Anes'ten. Elcik korumalar Enduromarket. Birkaç ürün ise, (Far koruma, yan sehpa genişletici) AliExpress'ten.


:cat:

Sıtkı bey hayırlı olsun. Tekrar CRF 250L'ye dönmeniz ne güzel. Keyifli gezilerinizin devamını bekliyoruz.
Benim bir ricam olacak. Aliexpress'ten aldığınız ürünlerin bağlantısını paylaşma şansınız var mı acaba? Ben de satın almayı istiyordum onları ama Türkiye'de aşırı pahalı olduğu için almamıştım. Muhtemelen AE'de daha hesaplıdır. Bir de sizin alıp taktırmış olmanız, uyumsuzluk ihtimalini de ortadan kaldırıyor.
Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------

Hocam arazi ağırlıklı çok lastik bende bulamadım. Pirelli filan var ama onlarda çok uzun ömürlü değil. İran yasa diye bi lastik buldum son çare o duruyor. İnternette irc lastik yok acaba servislerde filan satıyorlar mı diye merak ettim.

Bence servislere, bayilere bir sorun. Muhtemelen onlarda vardır. Ben de, genelin aksine, oldukça memnunum fabrika çıkışı lastiklerden. Kum, su, çamur, taş, vs. hiç sorun yaşatmadı. 140 ve üzeri hızları gördüğüm de oldu, bir güvensizlik vermedi. Bir tek karla kaplı köy yollarında (5-10 cm kar) ilerleyemedim o kadar. Benimkiler şu an 8.000 km'de. Bittiklerinde ya Heidenau K-60 ya da orijinal lastikleri alırım diye düşünüyorum.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Sıtkı bey hayırlı olsun. Tekrar CRF 250L'ye dönmeniz ne güzel. Keyifli gezilerinizin devamını bekliyoruz.
Benim bir ricam olacak. Aliexpress'ten aldığınız ürünlerin bağlantısını paylaşma şansınız var mı acaba? Ben de satın almayı istiyordum onları ama Türkiye'de aşırı pahalı olduğu için almamıştım. Muhtemelen AE'de daha hesaplıdır. Bir de sizin alıp taktırmış olmanız, uyumsuzluk ihtimalini de ortadan kaldırıyor.
Teşekkür ederim.
Teşekkür ederim Habara. :)

AliExpress'ten iki ürün getirttim. Biri yan sehpa genişletici, diğeri ise far koruma.

Far korumanın aynısı Selami Usta'da da var ve daha ucuz. AliExpress'ten 180 tl.ye aldığım far koruma Selami Usta'da 140 tl. 15-20 gün beklemesi de cabası. Maalesef ki far korumayı AliExpress'ten aldıktan sonra Selami Usta'da olduğunu farkettim.

Yan sehpa genişleticiyi ise renginden dolayı AliExpress'ten sipariş verdim. O da 110 tl. cıvarıydı. Çok araştırmadım ama, bildiğim kadarıyla aynı fiyatlara GP Kompozit'te de Crf için yan sehpa genişletici var.

AliExpress bağlantıları...

https://tr.aliexpress.com/item/Far-Koruyucu-Grille-Guard-Kapak-I-in-HONDA-CRF250L-CRF250M-CRF-250-L-CRF-250-M/32966100915.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.72f44c4dOumgXs

https://tr.aliexpress.com/item/Stand-uzatma-enlarger-pad-HONDA-CRF-250-CRF250-RALLI-CRF-I-in-250L-2017-2018-motosiklet/32959995159.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.72f44c4dOumgXs

Montaj sonrası.





Umarım bilgiler faydalı olmuştur. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
Teşekkür ederim Habara. :)

AliExpress'ten iki ürün getirttim. Biri yan sehpa genişletici, diğeri ise far koruma.

Far korumanın aynısı Selami Usta'da da var ve daha ucuz. AliExpress'ten 180 tl.ye aldığım far koruma Selami Usta'da 140 tl. 15-20 gün beklemesi de cabası. Maalesef ki far korumayı AliExpress'ten aldıktan sonra Selami Usta'da olduğunu farkettim.

Yan sehpa genişleticiyi ise renginden dolayı AliExpress'ten sipariş verdim. O da 110 tl. cıvarıydı. Çok araştırmadım ama, bildiğim kadarıyla aynı fiyatlara GP Kompozit'te de Crf için yan sehpa genişletici var.

Umarım bilgiler faydalı olmuştur. :cat:

Çok teşekkürler Sıtkı bey, faydalı oldu ama beklediğim fiyatlarla karşılaşamadım ne yazık ki. Sizin de önerdiğiniz gibi, alınacaksa buradan almak daha mantıklı görünüyor.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Çok teşekkürler Sıtkı bey, faydalı oldu ama beklediğim fiyatlarla karşılaşamadım ne yazık ki. Sizin de önerdiğiniz gibi, alınacaksa buradan almak daha mantıklı görünüyor.

Faydalı olmasına sevindim. :)

Fiyat konusunda haklısınız. Ben ürünleri geçen ay sipariş etmiştim. Dövizin yerinde durmamasından kaynaklı fiyatlarda TL bazında artış olmuş. :pale:
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
Absli 17 model bakıyorum fakat bütçem dahilinde olduğundan km biraz yükseliyor haliyle, alırken nelere dikkat etmeliyiz?

Mesela adam aktif araziye girmiştir yazmış 18 binde. Duyduğum bir yere göre 15 bin arazide falan kullanınca keçe falan patlatabiliyormuş bu doğru mudur?
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Motorun titreşimi bu sıralar acayip arttı. Saçma bir titreşim var. Yağ seviyesi normal 2500 km önce genel bakım yaptım. Lastiklerin ömrü bitti zincir dişli durumu iyi. Bitik lastikte o kadar bi titreşim yapmaz diye biliyorum zaten. Düşük hızlarda sıkıntı yok ama 70-80 üstüne çıkınca iyice artıyor elim ayağım uyuşuyor

Tek modifikasyon benden önceki sahibi spark arrestor denilen bir parçayı çıkarmış herhalde. Forumlardan baktığım kadarıyla onu çıkarınca arka sinyali eritiyor ki benim ki bayağı eridi. Aklıma bu kadar titremesi için başka bir sebep gelmiyor. Hiç böyle bir durum yaşayan oldu mu aranızda?
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
P1RbpN.jpg


Bu şekilde muayeneden geçer mi?
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
crf nin motoru cbr250r, cb250r gibi motosikletlerde kullanılan motor bloğu ile aynı galiba. bu motor bloğunda da 50 binde krank sıkıntısı baş gösteriyor mu?
 
Katılım
9 Ara 2009
Mesajlar
90
Herkese selam arkadaşlar. İki hafta kadar önce motoru yatırdım. Gaz elciğinde biraz yüzülme oldu. Küçük bişey ama ben önemsiyorum görüntüyü. Orjinal gaz elciği araştırdım ama bulamadım. Bir fikri olan var mı?
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
86
Herkese selam arkadaşlar. İki hafta kadar önce motoru yatırdım. Gaz elciğinde biraz yüzülme oldu. Küçük bişey ama ben önemsiyorum görüntüyü. Orjinal gaz elciği araştırdım ama bulamadım. Bir fikri olan var mı?

Piyasada ve web'de 12-30 TL arasında fiyatlarla satılan elciklerden alıp takabilirsin dostum. Hatta değiştirmişken istersen 120 TL gibi fiyatlara ısıtmalı elciklerden de alabilirsin. Tercih senin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst