CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2019
Mesajlar
28
Valla renk konusu zevk meselesi. İnşallah kazasız, belasız, sıkıntısız bin de... Gerisi önemli değil. Ama dürüst olayım; ben açık renk olanı hiç sevmiyorum. Turkuaz jantlar filan bana basit görünüyor. Siyaha bi' de ne renk aksesuar yaparsan yap, yakışıyor. Tabi benim görüşüm bu. :)
Ustam servisleri nasıl bakimda ilgileniyorlarmi yedek parça durumu ne âlemde.
 
Katılım
2 Ara 2018
Mesajlar
85
Ustam servisleri nasıl bakimda ilgileniyorlarmi yedek parça durumu ne âlemde.

UMA servislerinin ne yazık ki bir standardı olmayabiliyor. Büyük şehirlerde iyi servis muhakkak vardır. Mesela ben Kuşasası servisine gidiyorum. İlgi, alâka, mekân, hizmet kalitesi güzel. Ellerinde cihaz var mı diye sormadım hiç. Beni hayal kırıklığına uğratan şey ellerinde 250 NK için yağ filtresinin olmayışıydı. Söylediklerine göre var sanıyorlarmış. Onun dışında henüz bir yedek parça ihtiyacım olmadı. İnşallah olmaz; ama servisle ilgili ileride bir sıkıntı yaşarsam mutlaka yazarım buraya.
 
Katılım
17 Mar 2019
Mesajlar
28
UMA servislerinin ne yazık ki bir standardı olmayabiliyor. Büyük şehirlerde iyi servis muhakkak vardır. Mesela ben Kuşasası servisine gidiyorum. İlgi, alâka, mekân, hizmet kalitesi güzel. Ellerinde cihaz var mı diye sormadım hiç. Beni hayal kırıklığına uğratan şey ellerinde 250 NK için yağ filtresinin olmayışıydı. Söylediklerine göre var sanıyorlarmış. Onun dışında henüz bir yedek parça ihtiyacım olmadı. İnşallah olmaz; ama servisle ilgili ileride bir sıkıntı yaşarsam mutlaka yazarım buraya.

Şuanda motorsikletiniz kac km de?.Bende istanbulda yaşıyorum sali günü almayi dusunuyorum
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Bugün bir 300 km gezi yaptık. Benim motorun arıza ışığı yolda kendi kendine gene söndü. Önceki yakıtı Petrol Ofisinden almıştım. Acaba Motor yakıt mı beğenmiyor ? :)
 
Katılım
2 Ara 2018
Mesajlar
85
Şuanda motorsikletiniz kac km de?.Bende istanbulda yaşıyorum sali günü almayi dusunuyorum

Benim makine 1.100 km'de. Şu ana kadar herhangi bir sıkıntı yok.

Bugün SPY 5000 M alarm ve USB şarj montajını yaptım. Takip cihazım vardı, onun da montajını yeniledim. Jump Starter içn aküye ulaşmamı kolaylaştıracak kablo tesisatını çektim. Yine akü şarj ve bakımı için akü kutup başlarından koltuğu sökmeden ulaşabileceğim fiş montajı yaptım. Bu işlemlerin hiçbiri garantiyi bozmuyor. Çünkü motosikletin hiçbir kablosuna kesip biçme, ek yapma gibi bir şey yapmadım. Servis bana bunun güvencesini verdi. Tüm olayı aküde bitirdim. "Kontak açık" hattını da sigorta kutusundan aldım.
 
Katılım
17 Mar 2019
Mesajlar
28
Benim makine 1.100 km'de. Şu ana kadar herhangi bir sıkıntı yok.

Bugün SPY 5000 M alarm ve USB şarj montajını yaptım. Takip cihazım vardı, onun da montajını yeniledim. Jump Starter içn aküye ulaşmamı kolaylaştıracak kablo tesisatını çektim. Yine akü şarj ve bakımı için akü kutup başlarından koltuğu sökmeden ulaşabileceğim fiş montajı yaptım. Bu işlemlerin hiçbiri garantiyi bozmuyor. Çünkü motosikletin hiçbir kablosuna kesip biçme, ek yapma gibi bir şey yapmadım. Servis bana bunun güvencesini verdi. Tüm olayı aküde bitirdim. "Kontak açık" hattını da sigorta kutusundan aldım.

Kararımı verdim ben bu sali ,siyah rengini aliyorum.
 
Katılım
2 Ara 2018
Mesajlar
85
Kararımı verdim ben bu sali ,siyah rengini aliyorum.

Hayırlısı olsun inşallah kardeşim. Kazasız, belasız, sıkıntısız binersin inşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

Ben 3 aydır 2019'da 650 GT gelecek diye umutla bekliyordum, Gelir gelmez ilk alan olurum öngörüsündeydim. Lakin bu yıl sadece 400 GT getirecekmiş UMA. O da gelir mi hemen bilmiyorum. 250 NK bile lansmanından çok sonra satışa sunuldu.
 
Katılım
13 Mar 2018
Mesajlar
55
Bende şuanda abaylar motordayım. Gri renk 250NK alacağım. Merak eden olursa diğer modellerde var fotoğraf atabilirim. 250NK nın siyah rengi mevcut
 
Katılım
2 Ara 2018
Mesajlar
85
Bende şuanda abaylar motordayım. Gri renk 250NK alacağım. Merak eden olursa diğer modellerde var fotoğraf atabilirim. 250NK nın siyah rengi mevcut

Kardeşim, madem Abaylar'dasın... Rica etsem sorar mısın? "Zontes'ler ve CFMOTO 400 GT ne zaman satışa çıkacak?" diye. Ve "650 GT kesin gelmeyecek miymiş?"
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst