- Katılım
- 5 Eki 2018
- Mesajlar
- 339
Bunların arasında birtek gs kullandım o yüzden tarafsız yorum yapamıcam. Ama sizin yerinizde olsam, artçılı uzun yollar düşünsem r1200rt alırdım.
gold wing´ci tatli su motorculari damlar birazdan buraya! :king:
Bunların arasında birtek gs kullandım o yüzden tarafsız yorum yapamıcam. Ama sizin yerinizde olsam, artçılı uzun yollar düşünsem r1200rt alırdım.
Motor ağır gibi duruyor vs ama ben iki kasasını da kullandım makina müthiş. Yoğun akıcı trafikte artçılı şekilde bile bu kadar rahat kullandığım bi motosiklet olmadı. Gazı açarken gram tereddüt yok, zımba gibi frenler.. Velhasıl kelam bi kullanın öyle karar verin derim , imkanım ve uzun yol planım olsa saniye düşünmem![]()
Bakalım sonuç 1 hafta sonrasında ne çıkacak.. Benim öngörüm XR ile GS kapışacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:05 ----------
Enteresan bir yorum oldu,RT 'de bakmadım değil, onu hiç kullanmadım ama, Biraz emekli albay motoru gibi sanki
Çok ağır, ve müzik seti filan var yani
Gold Wing edasında
2. el piyasası konusunda ciddi kaygılarım var.
Bütçe önemliyse Japon şart gibi birşey
Anladığım kadarıyla Türkiye'de bir Kawasaki fetişi olduğu gibi bir de GS fetişi mevcut... Kesinlikle son nokta ama neyin son noktası? Şahsen ne genç, ne de yaşlılık halimde ilgimi çekmeyecek olan bir model... Şehir içi için anlamsız. Uzun yol için Goldwing'e rakip olması mümkün değil. Asfalt dışına çıkılmadığı müddetçe anlamsız bir teklif...
Bütçe önemliyse Japon şart gibi birşey
Anladığım kadarıyla Türkiye'de bir Kawasaki fetişi olduğu gibi bir de GS fetişi mevcut... Kesinlikle son nokta ama neyin son noktası? Şahsen ne genç, ne de yaşlılık halimde ilgimi çekmeyecek olan bir model... Şehir içi için anlamsız. Uzun yol için Goldwing'e rakip olması mümkün değil. Asfalt dışına çıkılmadığı müddetçe anlamsız bir teklif...