- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar , başlığı okudunuz ve sizde oha dediniz dimi? İlk öncelikle şüheleri ortadan kaldırmak için belirtiyim acemi bir sürücü değilim debriyaj nedir nasıl kullanılır biliyorum ve bundan önce 20k km vitesli motor kullandım. Motor Otoyolda devir verdiği halde ivmelenmediği için hemen sağa çekildi hemen servis çağrıldı ve ceketçiler bursa servisine götürüldü. Ustanın belirttiği debriyaj plakalarının yandığı ve garantinin kesinlikle işlemiyeceğiydi. Motor 400 km de dostlar. Ottan havadan nedenlerle bu işi kilifina uydurdular fakat ben birdaha tovbeliyim suzukiye yanasmam. Daha rodaji bitmemis gozum gibi baktigim motoru turkiyede hic etmeleri ancak bizim milletimize has bir tutku ve cakalliktir. Ulastirabileceginiz mecralarda paylasabilirseniz sevinirim arkadaşlar.