Spor Kulaklığı

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Merhaba arkadaşlar.Spor salonunda idman yaparken müzik dinlemek için bluetooth kulak üstü kulaklık almak istiyorum ancak piyasadan bi haberim.Sizin kullandığınız yada önerebileceğiniz orta yollu bir ürün var mı?
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
Ben aliexpresten aldım idare eder , hatırladığım kadarıyla 20 tl falandı.
 
Katılım
12 Eyl 2018
Mesajlar
203
Kulak üstü BT kulaklık en doğru seçim rahatlık açısından. Ben JBL E55 BT kullanıyorum. Ses kalitesi ve pil ömrü beni tatmin ediyor. Şimdi fiyatına baktım da 600-700 liralar olmuş ben yarı fiyatına almıştım geçen yıl.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Hiçbiri bir işe yaramıyor. Bir süre sonra terden vs bozuluyorlar. 150-200 tl para da çöpe gidiyor. Philips'in 15 liralık en ucuz kablolu kulaklığını alıyorum. Kulağımdan kaymasın diye de kulaklık süngeri takıyorum. Bozulunca atıp yenisini alıyorum.
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
78
Hiçbiri bir işe yaramıyor. Bir süre sonra terden vs bozuluyorlar. 150-200 tl para da çöpe gidiyor. Philips'in 15 liralık en ucuz kablolu kulaklığını alıyorum. Kulağımdan kaymasın diye de kulaklık süngeri takıyorum. Bozulunca atıp yenisini alıyorum.

Özellikle spor yaparken bir kulaklık kullanıyorum. 7 aydır terden vs. bozulmadı. Eve geçince markasını yazarım. 50-600 Tl bandında, Bluetooth
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Vestel k550 tavsiye ederim, metroda falan güzel oluyor çok rahat ve ses kalitesi çok iyi. Spor yaparken bilemem ama kulağı tamamen kaplamadığı için terletmez herhalde. 2 yıl vestel garantisi var. Fiyat performans oranı en iyi kulaklık bence.85Tl ye almıştım.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Teşekkür ederim arkadaşlar.
Bütçeme göre kulak üstü bluetooth özelllikli JBL in T500bt modelinin mavi rengini aldım.Bakalım umarım memnun kalırım 3-5 güne bozulmaz.Kulaklarım küçük olduğundan kulak içi yada normal kulaklıklar kulağımda durmuyor oyüzden mecburen kulaküstü bi modele yöneldim.
 
Katılım
12 Eyl 2018
Mesajlar
203
Teşekkür ederim arkadaşlar.
Bütçeme göre kulak üstü bluetooth özelllikli JBL in T500bt modelinin mavi rengini aldım.Bakalım umarım memnun kalırım 3-5 güne bozulmaz.Kulaklarım küçük olduğundan kulak içi yada normal kulaklıklar kulağımda durmuyor oyüzden mecburen kulaküstü bi modele yöneldim.

Ben aylardır kullanıyorum benimki bozulmadı. Bir sıkıntısı da yok şimdilik. Yalnız şuna dikkat edin, terlediğiniz zaman kulak çevreniz ile temas eden deri kısımı sık sık havlu ile kurulayın. Bunun haricinde aşırı terlediyseniz kullandıktan sonra kulaklığı spor çantası içinde bırakmayın hava alan bir yere bırakın yoksa koku problemi olabiliyor. Ben bu şekilde hiçbir sıkıntı yaşamıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst