- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar herkese selamlar, motosiklete başlamayı düşünüyorum ama bazı şeyler gözümü korkutuyor. Sizin de yorumlarınızı duymak isterim.
Öncelikle yaklaşık 10 senedir araba ehliyetim var, motosikleti küçük kasabalarda ehliyetsiz olarak keyfine kullandım. Geçtiğimiz 1 senede motosiklet hevesim çok arttı. Öncelikle a2 ehliyet edindim. Sonrasında naked 250cc motosiklet bakıyorum.Çevrem pek istemiyor açıkçası her motosiklete başlayanların çevresi gibi. Gözümü karartıp pazarlık yapmıştım ama sonlarda cesaret edemedim. Acaba motosiklet almakla dert mi ediniyorum dedim ve iptal ettim almadım. Ama ne zaman yanımdan motosiklet geçse dönüp kafamı çeviriyorum. alsam da almasam da içim rahat değil gibi.
Kaygılarımı özetlersem;
İstanbulda yaşıyorum. Keyfi alacağım motosikleti, arada işe giderim falan diyorum. Ama sabahları temi-e5'i gözlemlediğimde özellikle servis ve ticari araçlar aptal gibi araba kullanıyor, diyorum buraya motorla girilir mi ? Yine gezmek için gidilecek rotalar genelde çevreyolu.
Diğer kaygım da evimin otoparkı var ama açık, binanın arkasında. Hırsızlar o kadar yüzsüzmüş ki evden görsen bağırsan bile resmen gitmiyorlarmış kalabalık olmalarına güvenip. kapalı isparklara abone olsam motoru almak için otobüse bin, tekrar koy otobüsle dön saçma geliyor.
Tam vazgeçiyorum, ama gene de olmuyor.
Özellikle istanbul'daki arkadaşlar ne düşünüyor kaygılarım hakkında,yorumlarsanız sevinirim.
İyi akşamlar.
Öncelikle yaklaşık 10 senedir araba ehliyetim var, motosikleti küçük kasabalarda ehliyetsiz olarak keyfine kullandım. Geçtiğimiz 1 senede motosiklet hevesim çok arttı. Öncelikle a2 ehliyet edindim. Sonrasında naked 250cc motosiklet bakıyorum.Çevrem pek istemiyor açıkçası her motosiklete başlayanların çevresi gibi. Gözümü karartıp pazarlık yapmıştım ama sonlarda cesaret edemedim. Acaba motosiklet almakla dert mi ediniyorum dedim ve iptal ettim almadım. Ama ne zaman yanımdan motosiklet geçse dönüp kafamı çeviriyorum. alsam da almasam da içim rahat değil gibi.
Kaygılarımı özetlersem;
İstanbulda yaşıyorum. Keyfi alacağım motosikleti, arada işe giderim falan diyorum. Ama sabahları temi-e5'i gözlemlediğimde özellikle servis ve ticari araçlar aptal gibi araba kullanıyor, diyorum buraya motorla girilir mi ? Yine gezmek için gidilecek rotalar genelde çevreyolu.
Diğer kaygım da evimin otoparkı var ama açık, binanın arkasında. Hırsızlar o kadar yüzsüzmüş ki evden görsen bağırsan bile resmen gitmiyorlarmış kalabalık olmalarına güvenip. kapalı isparklara abone olsam motoru almak için otobüse bin, tekrar koy otobüsle dön saçma geliyor.
Tam vazgeçiyorum, ama gene de olmuyor.
Özellikle istanbul'daki arkadaşlar ne düşünüyor kaygılarım hakkında,yorumlarsanız sevinirim.
İyi akşamlar.