Otobüs Şoförünün Kendisine Çarpan Motosikletli Gence Şefkati !!

Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
681
Halkalı'da trafikte seyir halinde olan motosikletli genç, belediye otobüsüne çarparak yere düştü. Otobüs şoförünün kazanın ardından koşarak gelip gence sarıldığı duygu dolu anlar kask kamerasına yansıdı.

https://izle.sondakika.com/2018/10/...unun-kendisine-c-8896-11374964_kj_1141_sd.mp4

Halkalı'da trafikte seyir halinde olan motosikletli genç, belediye otobüsüne çarparak yere düştü. Kazadan yara almadan kurtularak motosikletine binen gencin yanına koşarak gelen otobüs şoförü, "Bizi çok korkuttun" diyerek başını önce okşayıp sonra da sarıldı. Şoförün şefkati ise başka bir motosikletlinin kask kamerasına yansıdı.

MOTOSİKLETLİ GENÇ HALK OTOBÜSÜNE ÇARPTI

Küçükçekmece Halkalı'da trafikte 34 LA 1538 plakalı motosiklet ile seyreden bir genç, önünde giden 34 LCK 69 plakalı Özel Halk Otobüsüne arkadan çarparak yere düştü. Kazadan yara almadan kurtulan genç, motosikletine binerek gitmek istedi. Ancak gencin çarptığı otobüsün şoförü, aracından inip koşarak gencin yanına geldi.

"BİR ŞEYİM YOK AĞABEY, DEVAM ET"

Şoförün "Bir şeyin var mı?" diye sorduğu genç, "Yok bir şeyim ağabey, eyvallah devam et. Millete panik yaptırtma. Kusura bakma motosiklet dönmedi" diye yanıt verdi.

OTOBÜS ŞOFÖRÜNÜN İÇİ RAHAT ETMEDİ

Gencin sözlerine rağmen içi rahat etmeyen otobüs şoförü, "Ödümüzü kopardın ya. Motosiklete bir baktır, kendin de muhakkak hastaneye git" dedi. Motosikletli başka bir gencin sorusu üzerine şoför, "Motosiklet aracıma çarptı da, ben de baktım bir şey oldu sandım ama yokmuş. İyiyiz" ifadelerini kullandı.

SÜRÜCÜNÜN ŞEFKATİ KAMERALARA YANSIDI

Genç ardından motosikletiyle olay yerinden ayrıldı. Sürücünün gence gösterdiği şefkat ise kask kamerasına yansıdı.

Kaynak :www.sondakika.com

Sanıyorum çocuğun ehliyeti yoktu :) öyle bir kaçıyorki olay yerinden akıllara zarar.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2017
Mesajlar
171
daha demin cıktı haberlerde ne ara açtın konuyu :queen: herkes böyle davransa yollar ne kadar keyifli olur
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,499
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Ders aldı mı sence bu arkadaşımız? inşallah bir şeyler öğrenmiştir ama ben pek zannetmiyorum
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
681
daha demin cıktı haberlerde ne ara açtın konuyu :queen: herkes böyle davransa yollar ne kadar keyifli olur

:) Beni çocuğun tepkileri şaşırttı motosikletin çalıntı olabileceğini veya ehliyetsiz olabileceğini düşünüyorum. Şöför gerçekten iyi niyetli birine benziyor. Bu mavi otobüslerde böyle insan gibi türkçe konuşabilen şöför bile bulabilmek mucize oluyor bazen helal olsun. Böyle otobüs şöförlerini güzel harketlerini destekleyerek teşvik etmek gerek .

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

Ders aldı mı sence bu arkadaşımız? inşallah bir şeyler öğrenmiştir ama ben pek zannetmiyorum

motosikleti çalıştırıp gidişinden hiç ders almış gibi gözükmüyor öyle bir kaçıyor ki oradan zaten benide şaşırtan o oldu haberle ilgili :)
 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
240
muhtemelen o motor çalıntı. hiç motosiklet sürücüsü tipi yok. yani kask mont falan hiçbirşey yok. hareketleri de çok şüpheli. sanki millete görünmeden bir an önce tüymek istiyor. Motor dönmüyor diyor. ne kadar hızlı gidiyorsun ki dönmüyor. sanki motoru ilk defa kullanıyormuş gibi. Allah allah..
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Bugün saat 18:35 te E5 ten Bakırköy yan yola girişe 50 metre kala arkamdan emniyet şeridinden gelen motor sağımdan geçmesin diye sinyal vermeme rağmen inaına gelip sağdan geçti. Önümdeki araç netedeyse üzerine çıkacaktı ki hiçbir suçu da yok.

O Mondial Rx3i kullanan iti görürsem bende fena bir sarılacağım.
 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
240
Bugün saat 18:35 te E5 ten Bakırköy yan yola girişe 50 metre kala arkamdan emniyet şeridinden gelen motor sağımdan geçmesin diye sinyal vermeme rağmen inaına gelip sağdan geçti. Önümdeki araç netedeyse üzerine çıkacaktı ki hiçbir suçu da yok.

O Mondial Rx3i kullanan iti görürsem bende fena bir sarılacağım.

bu mondialcilerin hepsi böyle. hayır aşağılık sendromu mu yaşıyorlar nedir anlamadım ki. hep bi ezik hareketler hep tehlikeli kullanmalar hep birşey gösterme çabaları. yahu mondial logosunu söküp bmw logosu takıp çakma gs yapmaya çalışan adamlardan ne beklersin.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
bu mondialcilerin hepsi böyle. hayır aşağılık sendromu mu yaşıyorlar nedir anlamadım ki. hep bi ezik hareketler hep tehlikeli kullanmalar hep birşey gösterme çabaları. yahu mondial logosunu söküp bmw logosu takıp çakma gs yapmaya çalışan adamlardan ne beklersin.

Bunda da BMW logosu vardı :)

Hadi ben herşeye hazırlıklıyım. Hem böyle bir şey yapmasın diye erken sinyal verdim hemde gelişinden her falsosuna hazırım.

Önümdeki arabanın 3 seçeneği vardı.
1.Motora arabanın sağından çarpmak
2.Kurtarayım derken bariyerlere geçirmek
3.Frenleyip motor geçtikten sonra sağa girmek.

Neyseki 3. Seçenek oldu.

O puşt dua etsin benim yeterli takip mesafem vardı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------

Not: küfür etmeyi seven biri değilim. Ama canımı tehlikeye atan g.t lalelerine her tür hakaret ve küfrü ederim.
Böyle biline...
 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
240
Bunda da BMW logosu vardı :)

Hadi ben herşeye hazırlıklıyım. Hem böyle bir şey yapmasın diye erken sinyal verdim hemde gelişinden her falsosuna hazırım.

Önümdeki arabanın 3 seçeneği vardı.
1.Motora arabanın sağından çarpmak
2.Kurtarayım derken bariyerlere geçirmek
3.Frenleyip motor geçtikten sonra sağa girmek.

Neyseki 3. Seçenek oldu.

O puşt dua etsin benim yeterli takip mesafem vardı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------

Not: küfür etmeyi seven biri değilim. Ama canımı tehlikeye atan g.t lalelerine her tür hakaret ve küfrü ederim.
Böyle biline...

valla hocam böylelerine küfürün hasını edeceksin. anası babası belli olmayan terbiyesiz evlatları trafikte böyle sürüyorlar. sonra ihale bizim gibi düzgün sürücülere kalıyor.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Ya arkadaş şunu şöyleyebiliyor musunuz ? Şu marka motosiklet kullananlar son derce doğru sürüş yapar.
Her marka motor sürücüsü andavallık yapabilir . Harley sahibi de dingilce motor kullanabilir. Bmw sahibi de, Goldwing sahibi de. Lütfen şu markayı kullananlar hepsi hatalı kullanıyo gibi komik iddialarda bulunmayın . Hürmetlerimizle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

Benim rx3 ün üzerindeki mondial yazısını ve stikerlerini özellikle motorumun üzerinde göstere göstere
Muhafaza ediyorum. Hiç bir zaman da silmeyi düşünmedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst