Size bu Başlık altında deneyimlerimi aktarıcam , FOrmulax sıvısı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadşalar inceden inceden arka lastik kaçırıyordu doldurmaktan bıktım son zamanlarda hızlanmaya başladı bu azalma Sonra formula x sıvısı doldurudm 10 gündür taş gibi en ufak eksilme yok ayrıca ıslak kalıyor lastiği yakmıyor(muş henüz o kadar olmadı)

nitekim arka lastik patlaması yok artık o lala
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Işin gorulduyse sorun yok

Lastigi yakmiyor demişsin ama altindaki makina 600-1000lik olsa anlarim.

Kayimçonun stok lastiklerinide degiştir gayrı keçe gibi olmuştur,abs bile fayda etmez.

Selametle..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Işin gorulduyse sorun yok

Lastigi yakmiyor demişsin ama altindaki makina 600-1000lik olsa anlarim.

Kayimçonun stok lastiklerinide degiştir gayrı keçe gibi olmuştur,abs bile fayda etmez.

Selametle..

Kısmetse ufak bir borcum var xmax a geçmek istiyorum lastik felan alırsam satmaya kıyamam :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst