İlk defa R25 - vitesli motor nasıl sürülür - R25 ile motora başlamak

Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
Merhaba arkadaşlar,

Aslıda eski bir video ama çok olumlu dönüşler aldım, o yüzden videoyu sizlerle de paylaşmayı düşündüm.

İlk defa motorsiklet sürecek arkadaşlara faydası olabileceğini düşünüyorum.

Videodaki arkadaşl yeğenim daha önce hiç motorsiklet sürmedi. Onun içinde bir ilkti.

Başlangıç aşamasında olan arkadaşlara umarım faydası olur.

Saygılar.

 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
51
Motora başlamadan önce bende izlemiştim bu videoyu güven veriyor başlangıç aşamasındaki kişilere.
 
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
717
Motosikleti
Honda CBF 250
bir yıl içinde 10bin km motor kullandım.. 125cc ile 250cc arası motosikletlerdi... Sonra bir arkadaşıma motor bakmaya gittik.. Motor dragstar 650... dragstarla turlarken motorun verdiği tork beni gaza getirdi tabii.. virajda gazı biraz açtım, bilin bakalım ne oldu ? HIGHSIDE... totom kesildi seleden... düşmeden toparlayabildim... tecrübesiz güçlü aletleri kullanmak hata affetmiyor.. öyle yavaş yavaş giderken sorun yok tabii.. bi kriz anında motora hakimiyetiniz benim gibi azsa sizi yapştırır...
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Videoda motor sürmeyi öğrenen arkadaş ne yaptı? Devam ediyor mu?
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
Videoda motor sürmeyi öğrenen arkadaş ne yaptı? Devam ediyor mu?

Arkadaşın motoru olmadığı için kullanamıyor malesef :)
Ama ilk başlangıcını yapmış oldu, tabi benim orada anlattıklarım gösterdiklerim bir yere kadar. Sadece teknik olarak bir motosikleti hareket ettirmek ve genel mekanik özelliklerini öğretmek. Onun dışında motosiklet derya deniz.
Bundan sonrası süren kişiye kalmış, onu ilerletmek tecrübe sahibi olabilmek çok farklı şeyler.
Bende her ne kadar biliyorum desem de tecrübem sınırlı...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ABS olmayan her motorun yaşayacağı olay PANDİK fren sen yaşama bari

 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
ABS faydalı ve güzel bir teknoloji, keşke benim de motorumda olsa ama gözlem yapamayan, yanlış konumlama yapan, uygun hızda olmayan adamı da ABS'nin koruyacağını, kurtaracağını düşünmüyorum.

Malesef bunu anlatamıyoruz bazı kimselere. Abs tcs biir yere kadar. Elektronik donanımlı motorlara güveniip de saçma sapan hareket edenler ne yazık ki kaza yapmaktan kurtulamıyor.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Malesef bunu anlatamıyoruz bazı kimselere. Abs tcs biir yere kadar. Elektronik donanımlı motorlara güveniip de saçma sapan hareket edenler ne yazık ki kaza yapmaktan kurtulamıyor.

Pazar günü güvenli sürüş eğitimi aldım, eğitmenim motora 1968 yılında başlamış ve bugüne kadar 3 kaza yapmış, en son kazası 1980'lerde. Gerçi adamların kullanımı çok sıkıcı, keyif vermiyor ama en ufak bir riski bile bertaraf edebilmekle sanırım uzun yıllar motor kullanıyor olacağız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beni yanlış anladınız ben asla abs kaza yapmaz demedimki? hiçbir böyle yazım yok

en azından panik fren kaynaklı kazaları minimize eder çünkü en büyük ve acemilik kazaları panik ön fren kazaları bunu minimize etmek ciddi bir konu,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst