- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar ben motosiklet alacağım. İlk alışım olacak bazı arkadaşlar cup önerecektir ama ben güzel görünümlü bir şey istiyorum. Öyle yokuşu zar zor çıkacak kadar da kötü olmasın dedim. Bu kuba yeni başlayanlar için idealmiş. http://www.motosiklet.net/forum/mot...d-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-2.html bu konudaki @Adanaliİlhan arkadaş öyle demiş.