İlk motosikletim için kuba kh150 almayı düşünüyorum

Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
159
Sana önerim Çine girme Honda Yamaha gibi markalar varken Çinden alacağın motor baş ağrıtır. Yamaha Ybr 125 , Honda Cbf 150 , Tvs Apache 150 modellerine bak hem daha dayanıklı hem şekli daha iyi bir de onlara göz at derim.
 
Katılım
26 Ağu 2018
Mesajlar
38
Sana önerim Çine girme Honda Yamaha gibi markalar varken Çinden alacağın motor baş ağrıtır. Yamaha Ybr 125 , Honda Cbf 150 , Tvs Apache 150 modellerine bak hem daha dayanıklı hem şekli daha iyi bir de onlara göz at derim.
Tamam ama bütçe 2500TL
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
35
Adam gibi kullanırsan zamanında bakımı yaptırırsan Mondialdan yana sıkıntı çıkacağını zannetmiyorum
Önemli olan

Onu nasıl sürdüğündür.
 
Katılım
26 Ağu 2018
Mesajlar
38
Sana önerim Çine girme Honda Yamaha gibi markalar varken Çinden alacağın motor baş ağrıtır. Yamaha Ybr 125 , Honda Cbf 150 , Tvs Apache 150 modellerine bak hem daha dayanıklı hem şekli daha iyi bir de onlara göz at derim.
Dediklerin arasında en ucuz ve gözüme hoş gelen tvs apache oldu

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------

Adam gibi kullanırsan zamanında bakımı yaptırırsan Mondialdan yana sıkıntı çıkacağını zannetmiyorum
Önemli olan

Onu nasıl sürdüğündür.
2500tl ruhsatlı
125mx grumble mondial almak nasıl olur?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

Tvs apache rtr 150 almak mantıklı geldi. Sağlam mıdır? Götünüşü de güzel hem
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Dediklerin arasında en ucuz ve gözüme hoş gelen tvs apache oldu

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------


2500tl ruhsatlı
125mx grumble mondial almak nasıl olur?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

Tvs apache rtr 150 almak mantıklı geldi. Sağlam mıdır? Götünüşü de güzel hem

Her seferinde söylüyorum, bir kullanıcısı olarak. Mondialden uzak durun! TVS bu noktada size en uygun seçim gibi duruyor.
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
159
2014 üzeri 20-30 bin km de apache alırsan başın ağrımaz alacağın motoru iyice incele özellikle yaz kaçırma motor açılma durumu ve kazası olmadığı sürece hem görünüş hem yakıt hem de tork konusunda seni tatmin edecektir ben de alacağım ama bu ara fiyatlar biraz yüksek bence biraz daha bekle hem para biriktir kışa doğru al fiyatlar kışa doğru düşer.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst