Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 13 Ağu 2017
- Mesajlar
- 2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağolun hocam yorumunuz için, mekanik olarak ne gibi değişiklikler var 2 kasada? Bizim için önemli olanı abs ve sorunsuz motor bloğu birde bu model çift bujimi 4 bujimi acaba?camında bizim Vstromturkiye grubunun bastırdığı sticker var , baktım ama ne satışta böyle bir motor var nede bu isimle kayıtlı bir üye , motor fotoğraflardan iyi durumda görünüyor , karenajdaki vstrom yazılarının hepsi orjinal kazası boyası yok diyebilirim , kilometreside gayet makul , fiyat konusunda şöyle bir yorum yapayım , piyasa malum uçtu ama 2008 model vstroma 26bin vermek yerine 2012 yeni kasasını 30 a bulabilirsiniz , ha eski kasa daha heybetli daha karizmatik derseniz eyvallah doğrudur bende kullandım , 1200 lük eski GS ler bile sönük kalır yanında , lakin yeni kasa aerodinamik açıdan çok üstün , çok daha konforlu ve en önemlisi benzinin 7 liraya dayandığı şu zamanda çok daha ekonomiktir , NC den yarım litre fazla yakar ama akselerasyonu asla mukayese bile olmaz..
hayırlısı olsun..