Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
15
Bursa Polis teşkilatı da SYM demiş arkadaşlar. Ama polis amcalar biraz ürkek biniyorlar motora, mertdg gibi haşin binmeleri lazım.:p

Birde 20 motor 200 bin YTL diyor, mert olsa en fazla 150'ye bağlardı bu işi. Kazıklamışlar polis amcaları.

HABERİN METNİ

Türkiye'de ilk defa Bursa'da uygulanan 'Toplum Destekli Polislik Projesi' için İl Özel İdaresi tarafından satın alınan 20 motosiklet göreve başladı. 40 kişilik motosikletli timlerin göreve başlaması nedeniyle düzenlenen törene; Ak Parti Grup Başkan Vekili Faruk Çelik, Bursa milletvekilleri ve Bursa Valisi Nihat Canpolat da katıldı.

Bursa Valisi Nihat Canpolat, halkın huzuru ve güvenliğinin sağlanması için toplum desteğinin şart olduğunu, Türkiye'de ilk defa Nilüfer'de uygulanan projenin olumlu sonuçlar verdiğini söyledi. Ekipleri güçlendirmek için motosiklet alındığını, bunun da İl Özel İdare kaynaklarıyla sağlandığını hatırlatan Canpolat, "Polis teşkilatımız halkın huzuru için kar-kış demeden hizmet ediyor. Ekiplerimiz büyük gayretle çalışıyor. Toplum Destekli Polislik Projesi'ni, belirlenmiş mahallelerde halkın sıkı desteğiyle sürdürüyoruz. Huzurlu toplum üretmede halkla işbirliği yapıyoruz. Önümüzdeki günlerde de Bursa kentinin huzur ve güvenliğinin artırılması için İstanbul'daki Mobesse'nin daha gelişmişini hayata geçirmeyi düşünüyoruz. Amacımız günün her saati halkın endişe taşımadan huzur içinde yaşamasıdır" dedi.

Bursa Emniyet Müdürü Tahsin Demir ise Nilüfer'de birkaç mahallede uygulanan projenin Bursa geneline yayılacağını, suç ve suçlularla mücadelede toplumun desteğine ihtiyaçları olduğunu söyledi. 200 bin YTL'ye satın alınan 20 motor, 2'si bayan özel kıyafetli 40 polis tarafından görev yerleri olan Nilüfer İlçesi'ne doğru yola çıktı.

RESİMLER


 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Way be gözlerim doldu valla...:rendeer: Bizim motorları görev başında görünce...Helal olsun valla Bursa ya...:rendeer:
S&S
 

udi

Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
1
ziya ali can sizlerle beraber bu izmir gezinizde olmak isterdim ama ehliyetimi daha alamadım çok kıskandım :) resimlerde harika gts 250 için yorumun da güzel
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ziya ali can sizlerle beraber bu izmir gezinizde olmak isterdim ama ehliyetimi daha alamadım çok kıskandım :) resimlerde harika gts 250 için yorumun da güzel

udi kardeşim insallah baska sefer oluruz da..senin 1. mesajın seni tanımayı isteriz...:silent:
S&S
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Bisim makinaları görev basında görmek benide cook mutlu etti :wiinkk: Lenduha katılıorum toplu alım icin bisim mertin kapısını calmıs olsaydılar bayaa bir kar saglarlardı :cherry: benim sahs-i görüsümdür ben gts de siyahtan sasmam mavi cok bicimsiz geldi bana :farao: hatta bir ara bende KaraKızanı almadan önce ciddi ciddi gri düsünüodum ama sağolsun mert kanıma girdi son dakika golü yapıp siyahta karar kıldık :cat:
 
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
56
Arkadaşlar bu devletin toplu sym alımı harika avantajlar getiriyor beraberinde.. Birincisi devletin tabiki özel olmayan bir kurumunun, emniyet teşkilatının bünyesine kattığı bu araçlar SYM'nin devlet düzeyinde ne denli güvenilir bir marka olduğunu bir kez daha kanıtlamıştır. Bu da demek oluyor ki SYM artık Türkiye'de hak ettiği saygın yere gelmiştir. Normal olarak bu tür ihalelerde en iyi markalar tercih edilir, Emniyette BMW, Orman müdürlüklerinde KTM. Otomobil alım ihaleleri için de durum aynı. Şimdi artık kimse sormasın; yok servisi varmıydı yok güvenilirmiydi bilmemne diye. Bu ülkede artık SYMler daha kıymetli ve onlara artık daha çok sahip çıkılacak, servis imkanları artacak yan sanayii hareketlenecek. Çook güzel oldu çook. Umarım ülke çapına yayılır bu uygulamalar.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
paşam izmirdeki trafik polisi arkadaşlar hala seni unutamamış senide teşkilattan zannetmişler ve yine geldiğinde bizi görmeden gitmesin biz onu çok sevdik diyorlar :bounce:
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Arkadaşlar bu devletin toplu sym alımı harika avantajlar getiriyor beraberinde.. Birincisi devletin tabiki özel olmayan bir kurumunun, emniyet teşkilatının bünyesine kattığı bu araçlar SYM'nin devlet düzeyinde ne denli güvenilir bir marka olduğunu bir kez daha kanıtlamıştır. Bu da demek oluyor ki SYM artık Türkiye'de hak ettiği saygın yere gelmiştir. Normal olarak bu tür ihalelerde en iyi markalar tercih edilir, Emniyette BMW, Orman müdürlüklerinde KTM. Otomobil alım ihaleleri için de durum aynı. Şimdi artık kimse sormasın; yok servisi varmıydı yok güvenilirmiydi bilmemne diye. Bu ülkede artık SYMler daha kıymetli ve onlara artık daha çok sahip çıkılacak, servis imkanları artacak yan sanayii hareketlenecek. Çook güzel oldu çook. Umarım ülke çapına yayılır bu uygulamalar.

PIPER dostum yazdıklarına harfi harfine katılıorum ellerin dert görmesin :wiinkk:
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
20
lenduha

Bursa Polis teşkilatı da SYM demiş arkadaşlar. Ama polis amcalar biraz ürkek biniyorlar motora, mertdg gibi haşin binmeleri lazım.:p
Birde 20 motor 200 bin YTL diyor, mert olsa en fazla 150'ye bağlardı bu işi. Kazıklamışlar polis amcaları.
------------------------------------------------

Fiyat bu şekilde haberde mi yer alıyordu:) Yanlış yazılmış elbette bu fiyata verilmedi. İhaleye girilip alınan motorlar bunlar açık arttırma yapmadık:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paşam izmirdeki trafik polisi arkadaşlar hala seni unutamamış senide teşkilattan zannetmişler ve yine geldiğinde bizi görmeden gitmesin biz onu çok sevdik diyorlar :bounce:

Saolsunlar varolsunlar..Zia yı sormadılarmı yaw:p bu arada..

Sevgili yeliz dün sana bir arkadaş pasladım fiyat için aradımı bu arada:silent:
S&S
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
20
zuhtupasa; Sevgili yeliz dün sana bir arkadaş pasladım fiyat için aradımı bu arada:silent: S&S[/QUOTE' Alıntı:
-------------------------
Hayır fiyat konusunda bir çok kişi ile görüşüyorum ama referans vermedi isim neydi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-------------------------
Hayır fiyat konusunda bir çok kişi ile görüşüyorum ama referans vermedi isim neydi?

benim adımla araaycaktı..(zuhtupaşa-alican) die..:wiinkk: Arkadasın adı gürhan..:bounce:
S&S
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Motorlarımızla gurur duyalım arkadaslar yalnız mavi gercekten cook bet durmus bee ne bileim gene sölemeden gecmek istemedim :cherry:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
62
Thai, Zühtüpaşa

Yol bilgileri ve yorumlar harika teşekkür ederim. Henüz 1000 km de olduğum için bu tür bilgiler çok faydalı oluyor.
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
yapmayın yaww bnce gayet ii olmuş renk durumu..benimkide mavi renk ve birçok insan çok beyenio rengini hele bu iş polis içinse tam uymuş...helal olsun sym bide 500 cc lik bir alet çıkarsa allah hemen gidip alacam...
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462

melik17 en sonunda basarmıssın resim koymayı bence gayet güsel neden dıs korumasını filan koymadın nedir izlenimler ne kadara maloldu paylasırmısın bu bilgileri :bounce:

yapmayın yaww bnce gayet ii olmuş renk durumu..benimkide mavi renk ve birçok insan çok beyenio rengini hele bu iş polis içinse tam uymuş...helal olsun sym bide 500 cc lik bir alet çıkarsa allah hemen gidip alacam...

gropsy belkide göz aşinalıgından bis dewamlı siyah gördügümüz icin belkide ilk etapta bana kötü gibi gözüktü ama sen ööölee diosan ööleedirr :wiinkk: Aynen bende SYM ööle bir güsellik yapar kullanıcısının karsısına 2007 yılında 500 CC ile cıkarsa gözüm kapalı :cat: Bu önümüzdeki sene olmasa bile mutlaka olacak beklemek gerekiooo :wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst