western filmlerdeki bahis sahneleri üzerine..

Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
313
Motosikleti
KTM 790 Adventure
Bende bu videodaki bahisten bi şey anlamadım. Çoluk çocuk oynuyor ama başka birileri paraları topluyor.

 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
abi bu işi bugün çözelim yoksa ben uyku uyuyamam.

diyelim ki iki kişi dövüşmek için hazırlanıyor. adamın biri bahisleri açtı.

kırmızılı adama birisi 10 birisi 20 birisi 30 dolar bastı.

mavili adama yine aynı şekilde 10-20 ve 30 dolar basıldı.

kasada 120 dolares var.

kavgayı mavili kazandı. maviliye basanlar kasaya yanaştı. benim matematiğime göre bahsi açan bi 20 dolares komisyon alır. şimdi kasada 100 dolar kaldı. maviliye basanlar bastığı parayı ilk etapta geriye alsalar kasada ekstra 40 dolar kalır.

şimdi soru şu: bu 40 dolar nasıl pay edilecek?

Gözden kaçan nokta su:

Siz bahse girdiğinizde diğer bahiscilerle girmiyorsunuz. Bahisciyle giriyorsunuz.

Bahisci size kırmızılı kazanırsa 1e 2, mavili kazanırsa 2ye 3 veriyorum diyor mesela. Yani bahisci her zaman bahis oranlarını belirliyor.

Bu örnekte bahisci her iki dövüşü için 1e2 bahis belirlemisse ve iki dövüşü için de aynı miktarda bahis oynanmissa o zaman bahisci hiçbir kar elde edemeyecektir. Kırmızı kazanırsa mavi diyenlerin parasını diğerlerine verecektir sadece.

Oysa kaybedenlerin yatırdığı miktar fazla olursa bahisci de kazanır. Olayın mantığı bu. Yani bahisci baştan komisyon alıp, işi organize eden adam değil. O da kumar oynuyor sizinle. Sadece oranları belirleyen olduğu için istatistiksel avantajı var.
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gözden kaçan nokta su:

Siz bahse girdiğinizde diğer bahiscilerle girmiyorsunuz. Bahisciyle giriyorsunuz.

Bahisci size kırmızılı kazanırsa 1e 2, mavili kazanırsa 2ye 3 veriyorum diyor mesela. Yani bahisci her zaman bahis oranlarını belirliyor.

Bu örnekte bahisci her iki dövüşü için 1e2 bahis belirlemisse ve iki dövüşü için de aynı miktarda bahis oynanmissa o zaman bahisci hiçbir kar elde edemeyecektir. Kırmızı kazanırsa mavi diyenlerin parasını diğerlerine verecektir sadece.

Oysa kaybedenlerin yatırdığı miktar fazla olursa bahisci de kazanır. Olayın mantığı bu. Yani bahisci baştan komisyon alıp, işi organize eden adam değil. O da kumar oynuyor sizinle. Sadece oranları belirleyen olduğu için istatistiksel avantajı var.

Seninki aşağı ayrancı centercity bahisçilerinin taktiği.
Benim dediğin harbi westernci yukarı çömelik cityli olan bahisçilerinki.
Yada senin eyalette bahisler yasal olmadığından öyle yapıyorlardır emin olamadım şimdi.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Gözden kaçan nokta su:

Siz bahse girdiğinizde diğer bahiscilerle girmiyorsunuz. Bahisciyle giriyorsunuz.

Bahisci size kırmızılı kazanırsa 1e 2, mavili kazanırsa 2ye 3 veriyorum diyor mesela. Yani bahisci her zaman bahis oranlarını belirliyor.

Bu örnekte bahisci her iki dövüşü için 1e2 bahis belirlemisse ve iki dövüşü için de aynı miktarda bahis oynanmissa o zaman bahisci hiçbir kar elde edemeyecektir. Kırmızı kazanırsa mavi diyenlerin parasını diğerlerine verecektir sadece.

Oysa kaybedenlerin yatırdığı miktar fazla olursa bahisci de kazanır. Olayın mantığı bu. Yani bahisci baştan komisyon alıp, işi organize eden adam değil. O da kumar oynuyor sizinle. Sadece oranları belirleyen olduğu için istatistiksel avantajı var.

şimdi taşlar yerine oturdu. bahisci, tıpkı iddaa oranı gibi kendi kafasında bir oran belirliyor. riski göze alip bahis açıyor. olay bu yani. teşekkür ederim.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Seninki aşağı ayrancı centercity bahisçilerinin taktiği.
Benim dediğin harbi westernci yukarı çömelik cityli olan bahisçilerinki.
Yada senin eyalette bahisler yasal olmadığından öyle yapıyorlardır emin olamadım şimdi.

Ahaha bilemedim şimdi. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

şimdi taşlar yerine oturdu. bahisci, tıpkı iddaa oranı gibi kendi kafasında bir oran belirliyor. riski göze alip bahis açıyor. olay bu yani. teşekkür ederim.

Rica ederim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst