Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Arkadaşlar makineyi satan benim :)

Bir anda başka motor almaya karar verip satma kararı aldım. Piyasayı bilmiyordum 22 bin tl dedim gül gibi makine şahin adında bir arkadaşa yarın kısmet olursa satışı gerçekleşecek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------



parayı hemen getirecek kişiler çok aradı ama kısmet işte. arkadaşımız 20 yaşında pırıl pırıl bir arkadaş, umarım motorla çılgınlık yapmaz. kız gibi yağmur çamur görmemiş hatta güneşte bile hemen gölgeye alınan makinedir kendisi:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------

yeni aldığım motoruda ilerde satmaya karar verirsem ilk önce burda ilgili başlıkta paylaşırım:cat:

Yeni kasayı bende çok istiyordum param yetmemişti :)
1.5 ay önce denk gelse güzel olurdu :)yeni aldığın motor ne şimdiden rezerve alalım :cherry:
Bu arada sattığında aldığın da hayırlı olsun hocam :)
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
84
Çok merak ettiğim konu vites geçişleri nasıl r25 kadar iyi mi? Cbr125 kullanmıştım geçişler hoşuma gitmemişti


Merhaba ben de 23 bin km cbr125 kullanmıştım ve suzuki inazumayı deneme imkanım da oldu karşılaştırdığımda cbr500r'ın vites geçişleri gerçekten çok güzel şanzımanını çok beğeniyorum şıkır şıkır geçiyor. 5000 kilometredir herhangi bir aksaklık görmedim geçişler net ve tekme atmayı gerektirmiyor aklınıza cbr125 gelmesin oturuş dışında hiçbir yönü benzemiyor.
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
Yeni kasayı bende çok istiyordum param yetmemişti :)
1.5 ay önce denk gelse güzel olurdu :)yeni aldığın motor ne şimdiden rezerve alalım :cherry:
Bu arada sattığında aldığın da hayırlı olsun hocam :)

İyi dileklerin için teşekkür ederim :)

Yeni aldığım Motor 2018 model CB650F sıfır aldım. Çok uyguna 2.el CB650F motorlar vardı ama bu tarz motorların nasıl kullanıldığını ortaköy/bebekte çok gördüm halada görüyorum, onun için 5 daha veririm sıfır alırım!. Düzgün kullanan kişileri kesinlikle bu katagoriye koymuyorum :cat:

Neden naked aldım?

Motorun temizliğine çok önem veririm. Hedırs tan grenaja, vidasından lastiğine vs. herşeyiyle kendim parlatır cilalar ilgilenirim. Fakat grenaj beni daha fazla yoruyor ve motor bloğunun her yerini detaylı temizleyemiyorum. CB temizlik için Tam benlik çıplaklıkta :mrgreen:

Motoru şehir içi %80 şehir dışı gezi %20 kullanıyorum. CBR yapısı itibari ile daha yatık bir sürüşü var, bana etkisi daha fazla yorması oldu. Fakat CB daha dik duruşu sebebi ile bir süre sonra belimde oluşan baskıyı büyük ölçüde azalttı, kollarımdaki baskı gitti ve trafikte kolay kontrolü beni mest etti.

Neden yamaha MT07/09 vs. değil neden X marka 4 silindir değilde Neden CB650F?

CBR500r'dan sonra Honda'da hem yakıtı (sakin kullanırım) hemde tasarımını beyendiğim 4 silindir model buydu. Aşırı güce ihtiyacım yok hızıda sevmem, ama azda olsa ufak tefek adrenalinler yapmayı severim :bounce:

Bütün başlıkları okudum inceleme videoları izledim, bahsedilen konu titreşimde titreşim?.

2018 öncesi CB yada CBR 650F kullanmadım, haklılık payı olabilir bilemem fakat 5000rpm ile 6000rpm arasında oluşan ince bir titreşimden bahsediliyor ise ve bundan rahatsızlık duyanlar var ise yorumum yok.

CBR500r 4800-5200rpm devirde titreme yapıyor ön grenaj'da zıngır zıngır ses geliyor şasede titriyor ama dert edilecek bir titreşim değildi. Arkadaşımın BMW F800r kullandım 5000-5500rpm arasında oluşan titreşim o kadar kötüydüki ne ne ayna yerinde duruyor ne avucumun içini hissedebiliyorum o deviri çabucak geçmek için ya vites küçültüyordum yada müsait ise hızı düşürüyordum.

Kısaca motor şahane gerisi bahane, herkesin gönlünce motor sahibi olması dileğiyle sağlıcakla kalın.
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
İyi dileklerin için teşekkür ederim :)

Yeni aldığım Motor 2018 model CB650F sıfır aldım. Çok uyguna 2.el CB650F motorlar vardı ama bu tarz motorların nasıl kullanıldığını ortaköy/bebekte çok gördüm halada görüyorum, onun için 5 daha veririm sıfır alırım!. Düzgün kullanan kişileri kesinlikle bu katagoriye koymuyorum :cat:

Neden naked aldım?

Motorun temizliğine çok önem veririm. Hedırs tan grenaja, vidasından lastiğine vs. herşeyiyle kendim parlatır cilalar ilgilenirim. Fakat grenaj beni daha fazla yoruyor ve motor bloğunun her yerini detaylı temizleyemiyorum. CB temizlik için Tam benlik çıplaklıkta :mrgreen:

Motoru şehir içi %80 şehir dışı gezi %20 kullanıyorum. CBR yapısı itibari ile daha yatık bir sürüşü var, bana etkisi daha fazla yorması oldu. Fakat CB daha dik duruşu sebebi ile bir süre sonra belimde oluşan baskıyı büyük ölçüde azalttı, kollarımdaki baskı gitti ve trafikte kolay kontrolü beni mest etti.

Neden yamaha MT07/09 vs. değil neden X marka 4 silindir değilde Neden CB650F?

CBR500r'dan sonra Honda'da hem yakıtı (sakin kullanırım) hemde tasarımını beyendiğim 4 silindir model buydu. Aşırı güce ihtiyacım yok hızıda sevmem, ama azda olsa ufak tefek adrenalinler yapmayı severim :bounce:

Bütün başlıkları okudum inceleme videoları izledim, bahsedilen konu titreşimde titreşim?.

2018 öncesi CB yada CBR 650F kullanmadım, haklılık payı olabilir bilemem fakat 5000rpm ile 6000rpm arasında oluşan ince bir titreşimden bahsediliyor ise ve bundan rahatsızlık duyanlar var ise yorumum yok.

CBR500r 4800-5200rpm devirde titreme yapıyor ön grenaj'da zıngır zıngır ses geliyor şasede titriyor ama dert edilecek bir titreşim değildi. Arkadaşımın BMW F800r kullandım 5000-5500rpm arasında oluşan titreşim o kadar kötüydüki ne ne ayna yerinde duruyor ne avucumun içini hissedebiliyorum o deviri çabucak geçmek için ya vites küçültüyordum yada müsait ise hızı düşürüyordum.

Kısaca motor şahane gerisi bahane, herkesin gönlünce motor sahibi olması dileğiyle sağlıcakla kalın.

Alan adam 27.250 ye ilana koymuş :)
ihtiyaç sahibi birine gitse neyse de ilanda görünce koydu :) Kardeşim de abi haber verseydin bende vardı dedi daha çok koydu :)
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
Alan adam 27.250 ye ilana koymuş :)
ihtiyaç sahibi birine gitse neyse de ilanda görünce koydu :) Kardeşim de abi haber verseydin bende vardı dedi daha çok koydu :)

Bana mesaj yazdı satacağını söyledi muhabbeti kestim!. "abi kendim kullanacağım ne satması" diye konuştu, 3. günü ilana koydu. bende zannettim ki çok istiyor genç çocuk hevesini kırmayayım dedim 2 gün bekledim onu, ama iş başkaymış!!!. gerçekten üzüldüm bende. Bu çocuğun yaptığının açıklaması yok açık ve net para kazanmak için yapılmış hareket. Kimseye güven yok anladım artık!.
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Bana mesaj yazdı satacağını söyledi muhabbeti kestim!. "abi kendim kullanacağım ne satması" diye konuştu, 3. günü ilana koydu. bende zannettim ki çok istiyor genç çocuk hevesini kırmayayım dedim 2 gün bekledim onu, ama iş başkaymış!!!. gerçekten üzüldüm bende. Bu çocuğun yaptığının açıklaması yok açık ve net para kazanmak için yapılmış hareket. Kimseye güven yok anladım artık!.

Sağlık olsun, senin niyetin belli sonuçta alan sığırın terbiyesizliği.
Yeni motorunu iyi günlerde kullan hocam tekrar hayırlı olsun, görüşmek üzere :)
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
İlan numarasını verinde ölücülük yapayım aldıgı fiyatın altında teklif vereyim :)
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Bana mesaj yazdı satacağını söyledi muhabbeti kestim!. "abi kendim kullanacağım ne satması" diye konuştu, 3. günü ilana koydu. bende zannettim ki çok istiyor genç çocuk hevesini kırmayayım dedim 2 gün bekledim onu, ama iş başkaymış!!!. gerçekten üzüldüm bende. Bu çocuğun yaptığının açıklaması yok açık ve net para kazanmak için yapılmış hareket. Kimseye güven yok anladım artık!.

face cbr500 grubunda paylaşalım, satamasın.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Ani fren sonrasında ekran komple gitti. Sadece sağ sinyal yanıyor. Sigortalara baktım hiç biri atmamış. Neyden kaynaklanmis olabilir?
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Ani fren sonrasında ekran komple gitti. Sadece sağ sinyal yanıyor. Sigortalara baktım hiç biri atmamış. Neyden kaynaklanmis olabilir?

Haydaa çok garip bir durum.Göstergenin arkasındaki kabloları incelediniz mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------

Cbr500, Cbr250 gibi krank kırma sorumu var mı?

Tek silindir değil bu öyle sorun çıkarmaz.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
1600 km lik gezimi yaptım , face grubunda zaten 800 km olan kısmı söylemiştim non stop ,

Sonuç yakıt 3,5 litre civarı
Yedek depoya geçince nerde bitecek diye yanına benzin almıştım. 3,8 de motor teklemeye başladı .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst